Mitä Hän lausui ensitapaamisellanne?

MeMeMeMe

Meil "Tervetuloa..."

Mahtaako Hän muistaa mitä mä sanoin.... :)

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvinMeni

      Mitähän se oli... Muista paikan, jossa istui ja terävän, valppaan, innokkaan sekä ihan hivenen huvittuneenkin oloisen katseen.
      Yhden vastineen hän sanoi minun sanomisiini, sen muistan, mutta en tahdo, että joku muu kuin hän tunnistaisi sen tästä.
      Muistan ajatelleeni, että en halua jännittää seurassaan. Siispä yritin olla hyvin tuttavallinen ; ) Muistan puhuneeni kuitenkin ajan oloon seurassaan ihan älyvapaita ja muutenkin aivoni sumentuivat kummasti pelkästä tietoisuudesta, että hän on paikalla. Lopulta jännitin häntä enemmän kuin ketään muuta. Aloin ajatella, että hän pitää minua ehkä jotenkin hitaana tuon erikoisen käytökseni myötä ja niin hän taisi lopulta pitääkin, koska muistan hänen yllättyneen ilmeensä, kun päästin suustani jotain järkevääkin joskus. Lisäksi hän alkoi ikään kuin ”suomentaa” tilanteita minulle selkokielellä ;D

    • meilltaito

      Aha oho

    • ketkäme

      'Tulin näin ja voitin' :D

      • SantaLäppäri

        Voitit uuden peruukin? Vai Liituraidan? ;)


    • Muutaenmuista

      Niinpä taisin sanoa.. Muistaakseni sanoit eräälle toiselle haluavasi sinne koska asut lähellä.

      • syynmuistan

        Toisella taisi olla hyvä syy miksi se ei käynyt☺


      • SussuSikatilallinen
        syynmuistan kirjoitti:

        Toisella taisi olla hyvä syy miksi se ei käynyt☺

        Sultahan ne kaikki käyntihäiriöt sitte löytääki. ;)
        Ps. Vaiha ne patteris välillä. ;)


    • oiniitäaikoja

      Pakko myöntää ettei juuri mitään muistikuvaa kummankaan sanomisista sinä iltapäivänä kun tavattiin ensimmäistä kertaa :) itse olin niin pöllämystynyt hänestä (positiivisella tavalla) että sanoin varmaan kaikkea ihan käsittämätöntä skeidaa ja häpäsin itseni :`D

      • enosannutjutella

        Minullakin on samanlainen muistikuva eräästä kohtaamisesta jo tutun ihmisen kanssa.


    • sopimatonpukeutuminen

      Mutta kun meillä on monesti tuollaisia suvun tapaamisia, kaikkien herrojen kanssa, pitää olla aina suorat housut ja niin, kunnolliset vaatteet sentään päällä, ei farkuilla sentään ;D

      Pitää aina pukeutua tilaisuuteen sopivasti.

      Oli joku toinenkin asia mielessä, taisin unohtaa, mutta se liittyi tyttöjen hyvinvointiin jotenkin että miten voisin tehdä heidän, siis tuttujen tyttöjen oloa paremmaksi, noh se tulee mieleen se asia joskus sitten.

      • FarkkuHiili

        Jep. Ethän sä farkkuja käytä. Ainakaan omias. Toisten moottorit ja huomioliivit ne olla pitää, ja mieluiten valtiolta "lainattu" pii paa-auto.
        Sukukin vähä nii ja näin. Kuhan päättyy selaimet .comiin, ni näyttäs riittävän pedoillas palloa tallailla. ;)


      • kauluspaitapakkoon

        Ja Callaway-golf-palloja unohtuneita suorien housujen taskuihin aivan vahingossa: OHO!
        - sitten ne pyörisivät lattialla kuin biljardipallot ne unohtuneet golf-pallot...


      • CYE3720
        kauluspaitapakkoon kirjoitti:

        Ja Callaway-golf-palloja unohtuneita suorien housujen taskuihin aivan vahingossa: OHO!
        - sitten ne pyörisivät lattialla kuin biljardipallot ne unohtuneet golf-pallot...

        Niin. Eihän teil syyttäjillä ja teiän sivubisnespöydillä pyöritelläkä nykyään ku subujes hallitsemia ja ruttaamia golfpalloja. ;)


      • VastausOnEi
        kauluspaitapakkoon kirjoitti:

        Ja Callaway-golf-palloja unohtuneita suorien housujen taskuihin aivan vahingossa: OHO!
        - sitten ne pyörisivät lattialla kuin biljardipallot ne unohtuneet golf-pallot...

        Sulla ei päässäs pyöri ku toisten patterit ja nukenvaunut. Mistähän sulle saatais?
        ps. Julkasiskohan vaikka paikallislehti pari tositarinaa susta? ;)


      • jokusaavoisittenopettaa

        Mutta niin, tuollainen kappale mihin olen ihastunut, kun pitää mennä tanssiopetuksiin, niin tuo kappale missä on sellaisia tanssijatyttöjä, joista voi otta ensi oppia:

        Haddaway:

        https://www.youtube.com/watch?v=XPmBnnon0Ek


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe