Osaako sammakot yskiä tai haukotella? Nukkuuko sammakot silmät kiinni vai auki?
Mulla on ongelmia mun valkohuulilehtisammakon kanssa. Näyttää välillä siltä, että se yskis. Se kiemurtelee jotenkin oudosti hetken ja sit avaa suunsa. Onko tällänen normaalii? Tätä tapahtuu vaan iltasin vähän sen jälkeen, kun se on herännyt päikkäreiltä.
Auttakaa muo, mun eka sammakko enkä tiedä onko tollanen niiltä ihan normaalii.
Tarviiko sammakot muuten uv-valaisinta? Yhdessä eläinkaupassa sanottiin, että ei tarvita ja toisessa että tarvitaa. Netistäkin löytämissäni jutuissa sanotaan, että uv- valon saanti ei ole tarpeellista, muutakuin pienillä poikasilla. Jätin valon ostamatta koska se makso niin pirusti ja ajattelin, että se eläinkaupan tyyppi yritti vain rahastaa.
Apua!?
jii
1
525
Vastaukset
- Ehkäpä näin x)
Hmh... Tota yskimis juttua kannattais kyl kysyä eläinkaupasta/eläinlääkäriltä.Yleensä sammakot nukkuu silmät auki. En oo kyllä tommosta kuullu että yskisi.
Jotkut sammakot tarvitsee, jotkut ei. Mutta mielestäni tämä kyseinen laji ei tarvitse.
En tiedä kauheasti tästä valkohuulilehtisammakosta.
Ei ollu varmaan kauheesti apua! :)) Mutta toivottavasti sselviää tämä yskimis juttu!
Jatkoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251