Jiille terveiset

Naiselta

Usko huvikses, meitä ei enää tule!

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiimiesminä

      Kuka oot, on ainakin 100 naista jotka kaipaa mua?

    • Jiiiii_

      Miksei?

      • Naiselta

        En halua häntä enää, siksei!


    • anonyymi_j

      Tyhmä ämmä, ei meitä koskaan ollutkaan.

      • Naiselta

        Oliskin näin


      • aloittajalle
        Naiselta kirjoitti:

        Oliskin näin

        Miksi kirjoittelet tänne, jos haluat päästä ihmisestä eroon? Itselle ei tulisi mieleenkään tätä kautta lähestyä, jos en kaipaa ihmistä millään tavalla.


    • yksJii

      Jos oli mulle tarkoitettu, niin olenko jotain sellaista täällä edes ehdottanut? Täällä kirjoittelee moni mitä kirjoittelee, mä en kirjoittele täällä sulle, joten lopetahan tällaiset.

      • Epäjohdonmukaista

        Kenelle sä täällä kirjoittelet


      • yksJii
        Epäjohdonmukaista kirjoitti:

        Kenelle sä täällä kirjoittelet

        Mä en kirjoittele täällä mtään rakkausaiheisia juttuja. Osallistun yleiseen keskusteluun anonyyminä anonyymille! Kaikenlainen muu toiminta tällaisella julkisella palstalla on järjetöntä. Onhan näitä myös mukava lueskella.


      • Nimmarini
        yksJii kirjoitti:

        Mä en kirjoittele täällä mtään rakkausaiheisia juttuja. Osallistun yleiseen keskusteluun anonyyminä anonyymille! Kaikenlainen muu toiminta tällaisella julkisella palstalla on järjetöntä. Onhan näitä myös mukava lueskella.

        Niin, ei tunteet-sivustolla voikkaan kirjoitella rakkaus-aiheisia juttuja. Se ei ole sopivaa.


      • yksJii
        Nimmarini kirjoitti:

        Niin, ei tunteet-sivustolla voikkaan kirjoitella rakkaus-aiheisia juttuja. Se ei ole sopivaa.

        Tarkoitin, että täällä on vain tyhmää jutella muuten kuin anonyymille, paitsi kirjautuneet on tietysti erikseen. Ei täällä kukaan varmasti tiedä kenelle juttelee.


      • Naiselta

        Ole huoleti! Minäkään en varmasti kirjoittanut sulle


      • yksJii
        Naiselta kirjoitti:

        Ole huoleti! Minäkään en varmasti kirjoittanut sulle

        Pahoitteluni eräälle upealle naiselle, että edes kuvittelin tätä hänen laittamakseen. Ei varmasti ollut mukavaa lukea tällaista, ei tule tapahtumaan uudelleen! Kuitenkin toivotan näin palstan kautta kaikesta huolimatta oikein mukavaa iltaa ja hiihtolomaviikkoa.


    • Jill

      Tiedossa

    • eräänJvastaus

      Haittaaks se jos en ole uskovainen?:)

    • Lähelle-

      Ei multa, mutta mun J tietää etten uhoaisi mitään. Sitä paitsi voihan sitä haaveilla...

      • LähelleNaiselleJ

        Nähdään töissä taas!


      • yötä
        LähelleNaiselleJ kirjoitti:

        Nähdään töissä taas!

        Ei olla samassa työpaikassa, enkä ole J.


      • LähelleNaiselleJiiltä
        yötä kirjoitti:

        Ei olla samassa työpaikassa, enkä ole J.

        Tarkoitin kyllä, että viesti oli Jiiltä eli minulta. Mutta joo, työkaverille meni.


      • sivustavainkommenttia
        LähelleNaiselleJiiltä kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä, että viesti oli Jiiltä eli minulta. Mutta joo, työkaverille meni.

        Itselle ei tulisi mieleenkään vongata ketään työkaveria omalta työpaikalta, aika ikävää katsella sitä samaa naamaa vielä töissä, jos vaikka tulee ero. Eikä muutenkaan jaksaisi sitä, että jatkuvasti oltaisiin tekemisissä töitä myöten yhdessä.


      • töissähiljaisuus
        sivustavainkommenttia kirjoitti:

        Itselle ei tulisi mieleenkään vongata ketään työkaveria omalta työpaikalta, aika ikävää katsella sitä samaa naamaa vielä töissä, jos vaikka tulee ero. Eikä muutenkaan jaksaisi sitä, että jatkuvasti oltaisiin tekemisissä töitä myöten yhdessä.

        Ei todellakaan! Yksityisasiat hoidetaan aina työn ulkopuolella.


      • Jossaaudella
        LähelleNaiselleJ kirjoitti:

        Nähdään töissä taas!

        Millä nimi kirjaimella alkaa kaivattusi nimi?


      • TöihinJlle

        Muakin kiinnostaa.


      • NähdäänVaan
        LähelleNaiselleJ kirjoitti:

        Nähdään töissä taas!

        Jep, töissä 💙


      • LähelleNaiselleJiiltä
        NähdäänVaan kirjoitti:

        Jep, töissä 💙

        Nähdään iltavuorossa, on se joulun ja uuden vuoden pano taas pettynyt, kun oikean työkaverin kanssa alan hengaamaan mielikuvituksessa ja panon kanssa kuvittelen nusasevani sinua.


      • heh-heh
        LähelleNaiselleJiiltä kirjoitti:

        Nähdään iltavuorossa, on se joulun ja uuden vuoden pano taas pettynyt, kun oikean työkaverin kanssa alan hengaamaan mielikuvituksessa ja panon kanssa kuvittelen nusasevani sinua.

        Justjust 😏


      • LähelleNaiselleJiiltä
        Jossaaudella kirjoitti:

        Millä nimi kirjaimella alkaa kaivattusi nimi?

        Se lähellä oleva nainen tietää sen kyllä.
        11.54 kirjoitettu viesti ei ole minulta.


      • kukintavallaan
        LähelleNaiselleJiiltä kirjoitti:

        Se lähellä oleva nainen tietää sen kyllä.
        11.54 kirjoitettu viesti ei ole minulta.

        Teitä taitaa olla useampi Jii täällä sitten haaveilemassa omista työpaikkaromansseistaan. Aamu- ja iltavuoroa teette näköjään.


      • ihmettelijäsivusta
        LähelleNaiselleJiiltä kirjoitti:

        Se lähellä oleva nainen tietää sen kyllä.
        11.54 kirjoitettu viesti ei ole minulta.

        Mikä tarve sulla on sitten kirjoitella palstalle, jos tietää?


    • tettttqaw

      Miksi pitäisi hupia uskoa? Eikö saa uskoa täysin vakavasti? Entäs jos ei ole kova huvittelemaan?

      • Naiselta

        Saa uskoa haluamallaan tavalla, kunhan viesti menee perille! Se on pääasia


      • tettttqaw
        Naiselta kirjoitti:

        Saa uskoa haluamallaan tavalla, kunhan viesti menee perille! Se on pääasia

        Haluat, että viestisi menee perille ja kirjoitat täällä. Tässä pienen pieni ristiriitaisuus mikä ihan vähän naurattaa


    • aloittajalle

      Monella muulla voi olla kaipuun suunta toisin, miksi pilata sitä.

      • Naiselta

        Ohhoh! Minun mielipide yhdelle suomen J-miehelle ei varmasti muiden kaipuuta pilaa! Ei pitäisi vaikuttaa siihen millään tavalla! Ehkä täällä ei kannata viestejä omia.


      • aloittajalle
        Naiselta kirjoitti:

        Ohhoh! Minun mielipide yhdelle suomen J-miehelle ei varmasti muiden kaipuuta pilaa! Ei pitäisi vaikuttaa siihen millään tavalla! Ehkä täällä ei kannata viestejä omia.

        Pitäisit sinäkin mölyt mahassasi, mitä vielä täältä haet kommentillasi?


      • Naiselta
        aloittajalle kirjoitti:

        Pitäisit sinäkin mölyt mahassasi, mitä vielä täältä haet kommentillasi?

        Ihan yhtälailla voin mölytä täällä palstalla kuin sinäkin! Ei ole pakko tunkea sitä nokkaa joka paikkaan jos ahdistaa.


      • sivustaedelleen
        Naiselta kirjoitti:

        Ihan yhtälailla voin mölytä täällä palstalla kuin sinäkin! Ei ole pakko tunkea sitä nokkaa joka paikkaan jos ahdistaa.

        Jos et kerran kaipaa, eikä teitä tule, niin minkä vuoksi tänne vielä mätkytät?


    • Eeeenaine

      Mä en tiedä millä kirjaimella edes alkaa ...

      • tuoalkaa

        N kirjaimellahan


    • Sivustavaan

      Tää ei ole sit multa.

      • sivustahuudelleenniinout

        Ei tietenkään sivusta sanottu, vaan sanoja on keskipisteenä eli keskeltä sanottu. Ehkä näin


    • Jormaärjäisi

      Uskoo huvikses olen pihalla naisasioista.

    • hyvääyötäsulleJ

      Ei ole minultakaan, vaan edelleen kaipaan, vaikka kännyssäsi luki nainen nimeni tilalla. Ymmärrän kyllä miksi ja juuri siksi oli pakko vedättää sitä ihan pimeetä akkaa, jolla päässä pahasti sakkaa...

    • Minulta

      Eräs tumma J samanikäinen ❤

      • Vastaatko

        Milloin näet seuraavaksi


      • oleellista

        Keneltä


      • Jiille
        Vastaatko kirjoitti:

        Milloin näet seuraavaksi

        Mistä minä tiedän milloin törmätään. Silloin.


      • Vastaatko
        Jiille kirjoitti:

        Mistä minä tiedän milloin törmätään. Silloin.

        Itse tiedän ainaskin tuollaisen


    • saavuttamatonunelma

      En haaveile mahdottomasta.

      • anonyymipalstahei

        Unelmista voi kertoo


    • Minä11

      J...-lle terveisiä!

      • hyvättavatkunniaan

        Terveisiin lähettäjän nimi.....


      • Minä11

        I....a


      • einimi
        Minä11 kirjoitti:

        I....a

        Valitettavasti i 4 ja a ei ole nimenä. Irina 3 välissä


      • Wpåååihker
        Minä11 kirjoitti:

        I....a

        Linnea, Lyydia


      • hyvättavatkunniaan
        Minä11 kirjoitti:

        I....a

        I ei mulle


    • eionnistu_

      Kuulostaa mustasukkaisen kumppanin yritykseltä hajoittaa epäilemäänsä tunnesuhdetta.
      Sellaiset eivät yleensä onnistu, sillä ne, jotka tuntevat suuria tunteita, omaavat myös telepaattisia kykyjä.

      • sairasta

        Mustasukkaisuudesta kärsivät suhteet päättyy muutenkin eroon, eihän sellaiset ikinä kestä. Se on kummallista, että joku kuvittelee mustasukkaisuuden voimalla pitävänsä kumppanin itsellään, pyrkimällä hallitsemaan, rajoittamaan ja dominoimaan tämän elämää toisen kännykästä lähtien.


    • J.s-wonderingeye
      • uuhoohaah

        Sexbomb..


    • Apuatarvitset

      Ap taidat olla sekaisin päästäs,mee ihmeessä hoitoon.

    • Jiimiesminä

      Multa ei enää tule joten samantekevää.

      • tervetuloamessiin

        Oi miten ihanaa, että urasi pelkkänä siemenlinkona on ohi ja voit alkaa elää kuten muutkin normaalit ihmiset.


      • Huomennapäiväuusi

        Siis tänään ei tule enää...


      • tervetuloamessiin
        Huomennapäiväuusi kirjoitti:

        Siis tänään ei tule enää...

        Jospa opettelisit tutustumaan ihmisiin muuta kuin alapäätä hinkkaamalla, niin kykenisit jopa normaaliin parisuhteeseen.


      • kuneitule

        Joko se kaveruus olisi sitten mahdollista?


      • kuneitule
        kuneitule kirjoitti:

        Joko se kaveruus olisi sitten mahdollista?

        On se kumma, ettei miehet osaa arvostaa kaveruutta, aina pitäisi saada vain sitä, silloinkin


      • EräälleJlle

        Joko tänään tulit ja kävit täällä? Millos tulet käymään, vaikkapa kaverina? Viikonloppuna on jäärata rallisprint:) Sunnuntai ois kiva.


      • EräältäJlleedelleen
        EräälleJlle kirjoitti:

        Joko tänään tulit ja kävit täällä? Millos tulet käymään, vaikkapa kaverina? Viikonloppuna on jäärata rallisprint:) Sunnuntai ois kiva.

        Hyvät yöt:)


      • Satuuuu

        Ei ole multa


      • EräältäJlleedelleen
        Satuuuu kirjoitti:

        Ei ole multa

        Multapa on, hyvää yötä J:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe