Täsmätietoa Sofiasta!

ParruSetä

Tri Rujan esikunta tiedoittaa, toukokuussa 21.5. jytisee seuraavaksi. Silloin uusi Dealshitter-alusta on valmis. Kiinalainen teepotta on jokaisen Coin-uskovan kotona "paraatipaikalla" takan reunustalla. Voiko elämältä vaatia enempää? (kysyy äitee Veska)

12

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maajohtaja

      Ei ole enään rahat veskassa. Rahat on dupai pai paissa. Voidaan sanoa niille hyvästi. Yhteys rahoihin kadonnut

    • ManiVeska

      Kyllä varmasti Q2 jytisee. Varmana ei ole manit veskassa.

      • Puu-tiainen

        Talitiainen syö talia. Mitä syö puutiainen?


      • Henkilökuntta
        Puu-tiainen kirjoitti:

        Talitiainen syö talia. Mitä syö puutiainen?

        Maitoa ja huonekaluja?


    • Vvkisti

      Huom! Kryptokeskuksen haastattelussa Tommi lupasi että "helmikuun aikana ONEcoin listautuu käytettäväksi kryptovaluutaksi". ONEkansa on suuren odotuksen vallassa. Enää 8 päivää ja jolloinkin viikon sisällä räjähtää!

      • Niinpä MAAJOHTAJA lupasi. Ja kas kummaa, KYRPOKOESKUKSEN sivuilta on nyttemmin poistettu tuo video. Kenekähän pyynnöstä, MUAHAHAMUAHAHAHAA

        Mikä ihme siinä on että sama miekkonen aina menee lipsauttamaan suustaan jotain typerää, MUAHAHAHAMUAHAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Niinpä MAAJOHTAJA lupasi. Ja kas kummaa, KYRPOKOESKUKSEN sivuilta on nyttemmin poistettu tuo video. Kenekähän pyynnöstä, MUAHAHAMUAHAHAHAA

        Mikä ihme siinä on että sama miekkonen aina menee lipsauttamaan suustaan jotain typerää, MUAHAHAHAMUAHAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Totanoin, videot löytyi kun vähän kaiveli kevyitä multia.
        https://www.kryptokeskus.fi/2019/01/18/kryptokeskus-tutkii-onecoin-one/


      • Ammutaanhan.hevosiakin kirjoitti:

        Totanoin, videot löytyi kun vähän kaiveli kevyitä multia.
        https://www.kryptokeskus.fi/2019/01/18/kryptokeskus-tutkii-onecoin-one/

        Tosiaan, siellähän ne ovatkin ....

        Mutta asiasta toiseen, seuraava wespan video on jäätävää tavaraa

        https://youtu.be/wZRYFeeR3zI

        Todellisuus ja mielikuvitus eivät tämän miekkosen kohdalla kohtaa lainkaan (tai ovat 1:1, mikä taitaa olla sama asia)

        No, projekteja on vissiin vireillä. Pitäiskö laittaa sille viesti faceen että paljonko kuvakirja tms. maksaa ja koska toimitus, MUAHAHAMUAHAHAHAAAA


    • Maajohtaja

      Fizfty. - siksti ei aukee veskan korsettin nyörit puhumattakaan consertoivasta mästerkortisista. Rahat kstosi

    • Maajjohtaja

      Luotan Rujaan. Tohtori ei yleensä ole kusettaja. Äitee Veska on hyvä kasvattaja.

    • Henkilökuntta
      • Maajjohtaja

        Mutta Onejytky tulee! Viimeistään lokakuussa 2019. Näin on tri Rujan esikunta kertonut. Silloin dealshitter , sorru dealshaker pyyhkii pöytää luusereilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe