Tri Rujan esikunta tiedoittaa, toukokuussa 21.5. jytisee seuraavaksi. Silloin uusi Dealshitter-alusta on valmis. Kiinalainen teepotta on jokaisen Coin-uskovan kotona "paraatipaikalla" takan reunustalla. Voiko elämältä vaatia enempää? (kysyy äitee Veska)
Täsmätietoa Sofiasta!
12
161
Vastaukset
- Maajohtaja
Ei ole enään rahat veskassa. Rahat on dupai pai paissa. Voidaan sanoa niille hyvästi. Yhteys rahoihin kadonnut
- ManiVeska
Kyllä varmasti Q2 jytisee. Varmana ei ole manit veskassa.
- Puu-tiainen
Talitiainen syö talia. Mitä syö puutiainen?
- Henkilökuntta
Puu-tiainen kirjoitti:
Talitiainen syö talia. Mitä syö puutiainen?
Maitoa ja huonekaluja?
- Vvkisti
Huom! Kryptokeskuksen haastattelussa Tommi lupasi että "helmikuun aikana ONEcoin listautuu käytettäväksi kryptovaluutaksi". ONEkansa on suuren odotuksen vallassa. Enää 8 päivää ja jolloinkin viikon sisällä räjähtää!
Niinpä MAAJOHTAJA lupasi. Ja kas kummaa, KYRPOKOESKUKSEN sivuilta on nyttemmin poistettu tuo video. Kenekähän pyynnöstä, MUAHAHAMUAHAHAHAA
Mikä ihme siinä on että sama miekkonen aina menee lipsauttamaan suustaan jotain typerää, MUAHAHAHAMUAHAHAHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!Avotampio_ kirjoitti:
Niinpä MAAJOHTAJA lupasi. Ja kas kummaa, KYRPOKOESKUKSEN sivuilta on nyttemmin poistettu tuo video. Kenekähän pyynnöstä, MUAHAHAMUAHAHAHAA
Mikä ihme siinä on että sama miekkonen aina menee lipsauttamaan suustaan jotain typerää, MUAHAHAHAMUAHAHAHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!Totanoin, videot löytyi kun vähän kaiveli kevyitä multia.
https://www.kryptokeskus.fi/2019/01/18/kryptokeskus-tutkii-onecoin-one/Ammutaanhan.hevosiakin kirjoitti:
Totanoin, videot löytyi kun vähän kaiveli kevyitä multia.
https://www.kryptokeskus.fi/2019/01/18/kryptokeskus-tutkii-onecoin-one/Tosiaan, siellähän ne ovatkin ....
Mutta asiasta toiseen, seuraava wespan video on jäätävää tavaraa
https://youtu.be/wZRYFeeR3zI
Todellisuus ja mielikuvitus eivät tämän miekkosen kohdalla kohtaa lainkaan (tai ovat 1:1, mikä taitaa olla sama asia)
No, projekteja on vissiin vireillä. Pitäiskö laittaa sille viesti faceen että paljonko kuvakirja tms. maksaa ja koska toimitus, MUAHAHAMUAHAHAHAAAA
- Maajohtaja
Fizfty. - siksti ei aukee veskan korsettin nyörit puhumattakaan consertoivasta mästerkortisista. Rahat kstosi
- Maajjohtaja
Luotan Rujaan. Tohtori ei yleensä ole kusettaja. Äitee Veska on hyvä kasvattaja.
- Henkilökuntta
Tuolta voi tunkit käydä lukemassa mitä koulutusrahoilla on osteltu.
https://behindmlm.com/companies/onecoin/mark-scotts-seized-onecoin-assets-revealed/- Maajjohtaja
Mutta Onejytky tulee! Viimeistään lokakuussa 2019. Näin on tri Rujan esikunta kertonut. Silloin dealshitter , sorru dealshaker pyyhkii pöytää luusereilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644