Täsmätietoa Sofiasta!

ParruSetä

Tri Rujan esikunta tiedoittaa, toukokuussa 21.5. jytisee seuraavaksi. Silloin uusi Dealshitter-alusta on valmis. Kiinalainen teepotta on jokaisen Coin-uskovan kotona "paraatipaikalla" takan reunustalla. Voiko elämältä vaatia enempää? (kysyy äitee Veska)

12

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maajohtaja

      Ei ole enään rahat veskassa. Rahat on dupai pai paissa. Voidaan sanoa niille hyvästi. Yhteys rahoihin kadonnut

    • ManiVeska

      Kyllä varmasti Q2 jytisee. Varmana ei ole manit veskassa.

      • Puu-tiainen

        Talitiainen syö talia. Mitä syö puutiainen?


      • Henkilökuntta
        Puu-tiainen kirjoitti:

        Talitiainen syö talia. Mitä syö puutiainen?

        Maitoa ja huonekaluja?


    • Vvkisti

      Huom! Kryptokeskuksen haastattelussa Tommi lupasi että "helmikuun aikana ONEcoin listautuu käytettäväksi kryptovaluutaksi". ONEkansa on suuren odotuksen vallassa. Enää 8 päivää ja jolloinkin viikon sisällä räjähtää!

      • Niinpä MAAJOHTAJA lupasi. Ja kas kummaa, KYRPOKOESKUKSEN sivuilta on nyttemmin poistettu tuo video. Kenekähän pyynnöstä, MUAHAHAMUAHAHAHAA

        Mikä ihme siinä on että sama miekkonen aina menee lipsauttamaan suustaan jotain typerää, MUAHAHAHAMUAHAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Niinpä MAAJOHTAJA lupasi. Ja kas kummaa, KYRPOKOESKUKSEN sivuilta on nyttemmin poistettu tuo video. Kenekähän pyynnöstä, MUAHAHAMUAHAHAHAA

        Mikä ihme siinä on että sama miekkonen aina menee lipsauttamaan suustaan jotain typerää, MUAHAHAHAMUAHAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Totanoin, videot löytyi kun vähän kaiveli kevyitä multia.
        https://www.kryptokeskus.fi/2019/01/18/kryptokeskus-tutkii-onecoin-one/


      • Ammutaanhan.hevosiakin kirjoitti:

        Totanoin, videot löytyi kun vähän kaiveli kevyitä multia.
        https://www.kryptokeskus.fi/2019/01/18/kryptokeskus-tutkii-onecoin-one/

        Tosiaan, siellähän ne ovatkin ....

        Mutta asiasta toiseen, seuraava wespan video on jäätävää tavaraa

        https://youtu.be/wZRYFeeR3zI

        Todellisuus ja mielikuvitus eivät tämän miekkosen kohdalla kohtaa lainkaan (tai ovat 1:1, mikä taitaa olla sama asia)

        No, projekteja on vissiin vireillä. Pitäiskö laittaa sille viesti faceen että paljonko kuvakirja tms. maksaa ja koska toimitus, MUAHAHAMUAHAHAHAAAA


    • Maajohtaja

      Fizfty. - siksti ei aukee veskan korsettin nyörit puhumattakaan consertoivasta mästerkortisista. Rahat kstosi

    • Maajjohtaja

      Luotan Rujaan. Tohtori ei yleensä ole kusettaja. Äitee Veska on hyvä kasvattaja.

    • Henkilökuntta
      • Maajjohtaja

        Mutta Onejytky tulee! Viimeistään lokakuussa 2019. Näin on tri Rujan esikunta kertonut. Silloin dealshitter , sorru dealshaker pyyhkii pöytää luusereilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe