Itse olen menossa vk.10 ja 11 ekaa kertaa Maspalomakseen (yksin kylläkin), varmaan käyn myös naturistirannalla mutta ei ole tarkoitus eksyä pusikoiden suojaan vaan olla läempänä rantaa.
Maspalomas
8
220
Vastaukset
- meitäonmoneksi
ja tulit ihan tänne kertomaan sen.
Yksin,
-onko tarkoituksesi löytää seuraa?
-palatko herkästi, otatko aurinkoa, miten aurinkosuojavoiteen levitys?
-miten vietät aikaasi?
Itsellä on myös tarkoitus matkustaa yksin.- MassePalo
(ketjun aloittaja)
Ainahan seura kelpaa, olen suvaitsevainen moneen asiaan myös levittämään aurinkorasvaa muille.
AInakin illat vietän hyvän ruuan seurassa, maistuu yks jos toinenkin asia.
Jos oikeeesti olet tuolla samaan aikaan, niin laitahan jollakin tavalla yhteystiedot niin mailaan
Kerro lisää kun palaat?
- MenosPalomas
Toivottavasti et pala!
- Karvapehko
Aijai kun nuoret karvaiset saksalaiset naiset ihania.
- Nekin.vielä
kuusnolla kirjoitti:
Varsinkin Berliinin Turkkilaiset naiset.
Tai italiaanittorien viikset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608