Mies pettää kun siihen on tilaisuus?

Oonihanvarmatästä

Kertokaa miehet?

40

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PäivänPertti

Ei kaikki, eikä riskiryhmään kuuluvatkaan aina.

• Entietenkäänkertoisi

Jos mulla olisi pettäjämies, naisen vaisto kyllä sen kertoisi, antaisin samalla mitalla takaisin.

• PäivänPertti
        Entietenkäänkertoisi kirjoitti:

Jos mulla olisi pettäjämies, naisen vaisto kyllä sen kertoisi, antaisin samalla mitalla takaisin.

Kaikki suhteet eivät ole samanlaisia.

Ihminen voi epäilläkin, mutta haluaa silti uskoa olevansa väärässä.

• Niinkaitseon
        PäivänPertti kirjoitti:

Kaikki suhteet eivät ole samanlaisia.

Ihminen voi epäilläkin, mutta haluaa silti uskoa olevansa väärässä.

Avoin suhde vanhemmiten paras.

• Pertsantyylilyyli
        Niinkaitseon kirjoitti:

Avoin suhde vanhemmiten paras.

Pertin tyyliselle miehelle passais sellainen suhde, että asutte erillään, mutta olette parisuhteessa. Jos sattuisit käymään sivuraiteella , siitä ei olis tilivelvollinen. Tällainen mielikuva miehestä.

• PäivänPertti
        Pertsantyylilyyli kirjoitti:

Pertin tyyliselle miehelle passais sellainen suhde, että asutte erillään, mutta olette parisuhteessa. Jos sattuisit käymään sivuraiteella , siitä ei olis tilivelvollinen. Tällainen mielikuva miehestä.

Jos en ole täysin tosissani toisen kanssa, niin kyllähän kuvailemasi suhdemalli olisi siihen paras.

On sitten tietenkin sellaisiakin tilanteita että haluaa sitoutua tosissaan.

• Naiset pettää mutta uskottelevat itselleen ettei se ollu pettämistä.. :D

Loppupeleissä kaikki on miehen syytä.

• kerrohan

No minkä sä lasket pettämiseksi?

• seonyksinkertaista
        kerrohan kirjoitti:

No minkä sä lasket pettämiseksi?

Pettämisen.

• mikäniin
        seonyksinkertaista kirjoitti:

Pettämisen.

Penetraatio? Pelkkä suutelu? Ajatuksen tasolla tapahtuva pettäminen?

• mikäniin kirjoitti:

Penetraatio? Pelkkä suutelu? Ajatuksen tasolla tapahtuva pettäminen?

Ei saa ees puhua vastakkaisen sukupuolen edustajalle.. :D

Noussu kauhea meteli kun mie oon puhunu toisten naisten kanssa. :D

Joten nainen voi vähän miettiä mikä tuntuu pahalta jos omalle kohalle sattuu.

• VainTyhmätPettävät

Vain tyhmät miehet pettävät. Tästä oli tehty tutkimuskin joskus.

• samaalajia

Paskat pettävät, mutta paskat naiset rakastavat heitä, koska ovat sitä itsekin.

• Toivottavasti ei...

• AsianVierestä

En tyttöni tiennyt sinua petturiksi, vaan en sua soimaa, tuskaa itse kannat...

Harvoin sitä varmaan pettää ilman tilaisuutta, ainakin harvemmin mitä tilaisuuden koittaessa.
      Pettäjän suhde on jollain tavalla ongelmallinen, muuten pettämistä ei tapahdu. Syy ei välttämättä ole pettäjässä eikä hänen puolisossaan. Ihmiset eivät ymmärrä elämää riittävästi ja ajautuvat omituisiin tilanteisiin. On varmasti monenlaisia pettämistarinoita joten kaikkea elämässä voi sattua vaikkei sitä hakisi. Hiekkojen ihmismielten ongelmia, olkaamme kaikki vahvoja ja heitelkäämme heikkojen päälle pieniä kiviä:)

https://www.youtube.com/watch?v=6lbDX4xszgc

• Pilluasaanut

Ei petä. En pettänyt kun oli tilaisuus. Olin sinkku ja varattu nainen halusi seksiä enkä ottanut vastaan tarjousta.

• eikaikkioopetollisia

Ei petä. Osa miehistäkin on rehellisiä.

• Pillujen--asiantuntija

Jännämies pettää ja sen takia naiset rakastuu jännämiehiin. Uskollisuus ei ole kriteeri naisille. Jännämiehet on komeita ja niitä naiset haluaa joten on normaalia että naista petetään.

• Ei petetä.

Nuorena kollina olin eronnut silloisesa heilasta mutta jäätiin kaveeraamaan ja käväistiin kahvilla. Hän siinä kyseli että voiko antaa numeroni hänen kaverilleen. Vähän ihmettelin mutta totesi vaan että tämä kaverihan oli yrittänyt iskeä minua jo silloin kun oltiin vielä yhdessä.
      Hetken oli hiljaista ja meinasi exä tukehtua viineriin kun nauroi minulle. Enhän minä niitä iskuyrityksiä ollut tajunnut; ihmetellyt vain miksi hän katseli minua niin oudosti ja miksikö ihminen kulkee kotonaan niin tiukassa ja niukassa vaatetuksessa.
      Ei silti, en silti olisi vaihtanut vaikka olisin havainnut.

Varmaan muutama tilaisuus olisi ollut mutta jotenkin kun tykkää elää enemmän arkea kuin draamaa niin tällaiset sivuille hyppelyt vain aiheuttavat turhaa painolastia. Se on kyllä mielenkiintoista että kun olet parisuhteessa niin helpommin siihen tulee toinen haaskalle kuin että olisi vapaana uudelle rakkaudelle kuin peura auton valoissa.

• pettäjille

Jostain kumman syystä juuri kun olet aloittanut uuden suhteen, alkaa kiinnostuneita tyyppejä pyörimään ympärillä. Oletko tässä kohtaa heikko ja haluat katsastaa koko tarjonnan ennen kun teet lopullisen päätöksen? Valitettavasti epäluottamus on tässä kohtaa astunut kuvaan, eikä hyvää suhdetta näillä eväillä saa rakennettua. Tämän tyyppisten ihmisten kannattaakin pysyä sinkkuina, kerätä kunnolla mainetta ja viettää lopulta elämänsä yksin. Se päivä tulee vielä, kun kukaan ei halua näyttäytyä seurassasi.

• macynhaamu

En ole mies, mutta en millään usko että ihminen pettää, koska on mies tai koska on tilaisuus. Kuka haluaa pettää, löytää kyllä sen tilaisuuden ja syyn siihen, ihan sama kumpaa sukupuolta.

• AsianVierestä

Mielestäni pettämistä on monenlaista.

Ajatellaan tilannetta jossa mies tai nainen olisi ollut naimisissa viisi vuotta ja jostain syystä jompikumpi ei enää tuntisi seksuaalista tarvetta ja lopettaisi parisuhteessa normaalin läheisyyden ja hellyyden. Jos kumppani odottaisi ja keskustelisi asiasta monta kertaa asioiden muuttumatta ja ajautuisi pettämään niin kumpi noista puolisoista olisi pettänyt avioliittolupauksensa? Vai olisivatko he tehneet kumpikin lupauksen vastaisesti ja siksi suhde saakin mennä roskakoriin?!

Olen aina sitä mieltä ettei ihminen tee mitään ilman tarvetta. Ihminen syö kun on nälkä, luulen että ihminen syö nälissään vaikka kiellettäisiin.

• macynhaamu
        AsianVierestä kirjoitti:

Ajatellaan tilannetta jossa mies tai nainen olisi ollut naimisissa viisi vuotta ja jostain syystä jompikumpi ei enää tuntisi seksuaalista tarvetta ja lopettaisi parisuhteessa normaalin läheisyyden ja hellyyden. Jos kumppani odottaisi ja keskustelisi asiasta monta kertaa asioiden muuttumatta ja ajautuisi pettämään niin kumpi noista puolisoista olisi pettänyt avioliittolupauksensa? Vai olisivatko he tehneet kumpikin lupauksen vastaisesti ja siksi suhde saakin mennä roskakoriin?!

Olen aina sitä mieltä ettei ihminen tee mitään ilman tarvetta. Ihminen syö kun on nälkä, luulen että ihminen syö nälissään vaikka kiellettäisiin.

Nii, siinä on yksi syy pettämiseen. Seksuaalisenhalun puuttuminen tai sen voimakkuus, ja kohde osaltaan vaikuttaa kumpaankin.

Pariskunnassa voi lakata haluamasta toista tai puolin ja toisin toisiaan, mutta voi haluta jotain muuta suhteen ulkopuolista tai ei ketään.

Kai pettämistä on pääasiassa kaikki se mitä on luvattu olla tekemättä ja mikä on omantunnon vastaista ja aiheuttaa tunnetta petoksesta, väärin tekemisestä.

Tarvehan se juuri on. Henkin, fyysinen ja/tai sekäettä.

• oi.nas
        AsianVierestä kirjoitti:

Jotkut napostelee vaikkei olis nälkäkään.

• AsianVierestä
        oi.nas kirjoitti:

Jotkut napostelee vaikkei olis nälkäkään.

Siitä tulee lihavaksi, jopa rakkaudessa. Kaikki tietävät ettei ole tervettä olla liian lihava, edes rakkaudessa. Liikaa rakkautta ja ihminen tukehtuu kaiken mahdottomuuteen. Luoja on ollut viisas kun on päättänyt ettei sitä mahdottomasti kaikkea tule saada.

• AsianVierestä
        macynhaamu kirjoitti:

Nii, siinä on yksi syy pettämiseen. Seksuaalisenhalun puuttuminen tai sen voimakkuus, ja kohde osaltaan vaikuttaa kumpaankin.

Pariskunnassa voi lakata haluamasta toista tai puolin ja toisin toisiaan, mutta voi haluta jotain muuta suhteen ulkopuolista tai ei ketään.

Kai pettämistä on pääasiassa kaikki se mitä on luvattu olla tekemättä ja mikä on omantunnon vastaista ja aiheuttaa tunnetta petoksesta, väärin tekemisestä.

Tarvehan se juuri on. Henkin, fyysinen ja/tai sekäettä.

Katsos, Macy on jo aikuinen nainen:)

• AsianVierestä

Lisäksi huomaa miten joillakin ei ole kokemuksia tai lähipiirin kokemusta siitä miksi ihmiset voivat ylipäätään olla yhdessä. Joskus yhdessä ollaan vain lasten takia mutta molemmat katsovat hellyyttä ihan toisista miehistä ja naisista. Pettämistä on siis osittain jopa hyväksyttävää jos siitä perhekokonaisuus saisi enemmän positiivisia jälkivaikutteita mitä ilman pettämistä. Kaikki perustuu ihmisen jaksamiseen ja joskus ihminen tarvitsee toisen ihmisen läheisyyttä saadakseen lisäenergiaa arkipäivän hallintaan. Ei siis olla niin negatiivisia tämän aihepiirin suhteen. Ei ketään ihmistä toinen voi omistaa joten turha on edes ajatella onko se pettäminen väärin tai ei. Usein pettäminen voi lähteä siitä ettei itse ole pystynyt antamaan puolisolle jotain sellaista mitä hän olisi tarvinnut? Avoimin mielin, katse ensin peiliin sitten elämään ja voit ymmärtää enemmän. Elämä ei ole vankila edes avioliitossa. Uskollisuus tulee ansaita, ei sitä saa ilmaiseksi.

Ihmiset pitävät itseään ylisuuressa arvossa. "Minulle ei voi tapahtua näin vaikka käyttäytyisin itse idioottimaisesti puolisoani kohtaan". Kannattaa tiedostaa että jokaisella miehellä ja naisella on miljoonia kisakumppaneita rakkauden kisassa, kannattaa siis olla parempi mitä nuo muut niin suhde säilyy intiimisti kahden keskeisenä.

• macynhaamu

Oikeastaan kannattaa olla myös rehti itselleen, jos en halua kisata ja olla parempi jatkuvassa kilvassa, niin menköön...ylipäänsä kilpailua ei tarvi pelätä, jos tunteita on ja virkistäytyminen vieraissa pidetään pettämisenä...

Mä voin suoraan sanoa, että en kilpaile yhdestäkään miehestä, enkä kilpaile yhdenkään naisen kanssa kenestäkään miehestä. Mies joko pysyy mulle uskollisena tai ei, juuri omantuntonsa kautta....minä sitten päätän jatkosta sen mukaan hänen kanssaan,riippuen mikä selviää syyksi.😸

Teen voitavani ja niin tekee toinenkin, mutta kilpailuttamaan on turha lähteä tai saa suksiakin suolle...

• AsianVierestä
        macynhaamu kirjoitti:

Oikeastaan kannattaa olla myös rehti itselleen, jos en halua kisata ja olla parempi jatkuvassa kilvassa, niin menköön...ylipäänsä kilpailua ei tarvi pelätä, jos tunteita on ja virkistäytyminen vieraissa pidetään pettämisenä...

Mä voin suoraan sanoa, että en kilpaile yhdestäkään miehestä, enkä kilpaile yhdenkään naisen kanssa kenestäkään miehestä. Mies joko pysyy mulle uskollisena tai ei, juuri omantuntonsa kautta....minä sitten päätän jatkosta sen mukaan hänen kanssaan,riippuen mikä selviää syyksi.😸

Teen voitavani ja niin tekee toinenkin, mutta kilpailuttamaan on turha lähteä tai saa suksiakin suolle...

Juuri näin kannattaakin tehdä. Itse huomioin kyllä naisia omalla tavallani ja jos se ei riitä sanon vain voi voi ja moi moi.

• macynhaamu
        AsianVierestä kirjoitti:

Juuri näin kannattaakin tehdä. Itse huomioin kyllä naisia omalla tavallani ja jos se ei riitä sanon vain voi voi ja moi moi.

Nii-i, sitä on itsekin oppinut ajattelemaan että toinen on mimmonen on ja joko sitä sopii niillä " spekseillä" yhteen tahi ei...

Täydellistä mittatilaus miestä ja naista ei ole...on vaan niitä joiden kotkotukset vähemmän harmittaa.😃

• Koikkuli

Luonnon laki. Uroksen tehtävä on tehdä mahdollisimman paljon jälkeläisiä jatkaakseen omia geenejään. Sese ajaa miehet pettämään.

• Oonihanvarmatästä

Älyttömän hyviä vastauksia ja pohdintaa!

• Näinvaaon

Hyvässä parisuhteessa ei kummallakaan ole tarvetta pettää.

• Ehdotnämä

Hyvässä parisuhteessa ei saa pillua, siksi on käytävä vieraissa.

• SpedeSPAMMASEM

Kuinka voi pettää, kun naista ei saa?

• homma.toimii

Ne miehet jotka saa naisen helposti, pettävät myös yhtä helposti. SpedeSPAMMASEM voi olla siitä syystäkin vahingoniloinen, naiset on vain pelinappuloita yhtä tarkoitusta varten.

• Macumania

Makulle mulkkua ja heti.

• Mulkkumaakari

Hyviä vastauksia kiitos.

• En petä enkä koske varattuihin ja jos toinen pettää niin luottamushan siinä menee heti.

Jos suhde on siinä pisteessä että tekisi mieli edes pettää, niin sen verran pitää osata keskustella toisen osapuolen kanssa, että voi puhua asiat halki. Yhdessä sitten miettiä mistä kenkä puristaa ja voiko asialle tehdä jotain.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1861
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1156
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      920
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe