Koemustaon

TÄÄPITÄÄL

On ollut kaikenlaista nousu-ja laskukiitoa ja tullut hölmöiltyä enemmän kuin lääkäri määrää.. Otin Suomilimiitiltä uskomattoman helpon laina(2000e) ja huomasin että karseaa rahastusta... Sain maksettua kerralla pois mut en siitäkään vielä mitään oppinut vaan sorruin vielä pahempaan mokaan eli Ferratumiin... Tämä tapahtui viime syksynä. Olen maksanut jo 1200e ja silti laina on samakuin otin eli 2000e ja tällä hetkellä jopa korkeampi. Ihan karseaa mut sitten löysin avun. Minulla on luottotiedot ok ja lainoja ympäri kylää vaan silti sain Resurs Bankilta 2000e lainan jolla voin ton toisen maksaa pois. Resus Bank tosi reilu ja maksan vuodessa ton pois mut jos jäisin Ferratumille ni en ikinä saa maksettua. Miten noin karseaa rahastusta sallitaan? Laki on muuttunut mutta minä hölmö menin lankaan juuri ennen sitä. Kerron tämän ainoastaan sen vuoksi ettei nuoret tai muuten kukaan menis noihin juttuihin koska koko elämeä menee pilalle. Op ja Resus milestäni reiluimpia. Resus Bank antaa lainaa korottomakin. Jos otat tonnin niin voit neljässä erässä maksaa eikä mee ku muutama euro jotain kuluja. Ottakaa hyvät ihmiset hieman selvää ennenkuin teette pitkälle kantavia mokia. Minä omat mokani kuittaan kyllä se varmaa ja uskon selviäni ennen kuolemaa:)

1

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähtykaikkion

OIKEESTI, KETÄ TOI KIINNOSTAA. HAAHHAAAHHAAA, HOHHHOOOHHHHHOOO.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      884
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      823
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      252
      737
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      54
      719
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      628
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      550
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      536
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      43
      528
    Aihe