Mitenköhän ateisti mieltää mustan aukon merkityksen suhteutettuna tähän maalliseen elämään?
Musta aukko
15
99
Vastaukset
- Ateisti
Minulla on lompakossa musta aukko!
- tutkimusta
Sen toinen nimi on "vaimon Zalandon tilaus".
- Uusivanhatahtis55
Niin, aika monella muullakin se tilanne on vastaava kuin Sinullakin. Mutta tuohon nimeäämäsi mustaan aukkoon löytyy kyllä tosi paljon erilaisia faktoja!
- Paint.It.Black
Mitenkäs se nyt ateistikaan osaisi suhtautua mustaan aukkoon, kun siihen eivät suhtaudu edes mitkään Einstainin suhteellisuusteoriatkaan. Jos ateisti menee liian lähelle mustaa aukkoa, niin sehän saattaa imaista ateistin mennessään.....ties minne...?
- Uusivanhatahtis55
Hieno näkemys!
- Hilseirti
Joo ei kannata mennä liian lähelle mustaa aukkoa. Herra Goodelta, joka on yhteydessä
muihin "porukoihin" tuolla taivaalla, tilattiin selvitys mustista aukoista. Tämän selvityksen
antoivat siis vieraat sivilisaatiot ja tilaaja oli , iso, erittäin korkealla oleva Usalainen sotilas/tiedustelupalvelu. Raportti on monisivuinen ja julkaistu Corey Gooden sivuilla.
Mustat aukot ovat yksi raportin osa. Ne ovat portaaleja toisiin universumeihin.
Jos takaraivossa ei vielä punoita kunnolla, niin tälläkin hetkellä maapallolla on
vieraita, jotka ovat ihmisen näköisiä. En tiedä.
- mustaaukkoonahterissa
Musta "aukko" on vähän harhaan johtava ilmaus...ei se ole "aukko," vaan valtavan tiheä kiinteä aine,joka vetää kaiken lähelle tulevan itseensä, jopa valon..se on kuin valtava magneetti! On arveltu,että Galaksien keskuksessa olisi musta aukko! Se on pelkkää mielikuvitusta,että musta aukko veisi jonnekkin toiseen ulottuvuutteen..ei edes sinne Jumalan luo!
- Uusivanhatahtis55
Siis tarkoitatko, ettei mustan aukkon todellista luonnetta ole selvitetty tai edes kyetty selvittämään?
- mustaaukkoonahterissa
Uusivanhatahtis55 kirjoitti:
Siis tarkoitatko, ettei mustan aukkon todellista luonnetta ole selvitetty tai edes kyetty selvittämään?
Kyllä Mustasta aukosta tiedetään jo varsin paljon, toki vaikea on tutkia , koska "aukkoa" ei voi suoraa nähdä, mutta se, mitä tapahtuu aukon lähi- etäisyydellä, kertoo jo paljon. Kyseessä on aivan käsittämättöman kovat puoleensa vetävät voimat! Mustasta aukosta tiedetään päivä päivältä enemmän..tieteen ja välineiden kehittyksen ansiosta.
- Uusivanhatahtis55
mustaaukkoonahterissa kirjoitti:
Kyllä Mustasta aukosta tiedetään jo varsin paljon, toki vaikea on tutkia , koska "aukkoa" ei voi suoraa nähdä, mutta se, mitä tapahtuu aukon lähi- etäisyydellä, kertoo jo paljon. Kyseessä on aivan käsittämättöman kovat puoleensa vetävät voimat! Mustasta aukosta tiedetään päivä päivältä enemmän..tieteen ja välineiden kehittyksen ansiosta.
Ei kait tiede tai ihmisen kehittelemät laitteet kuitenkaan, tuon maagisen vetovoiman johdosta, tule tätä asiaa koskaan selvittämään. Jollei sitten ihmeen ja suuren sellaisen kautta.
- Ristoreaali
Se, ettei jotain asiaa ole saatu selvitettyä, ei tarkoita, että sen voi selittää jollain jumala hömpötyksellä. Raamatun luomiskertomuksessa maa oli vedessä kelluva kiekko, on hyvä, että tämä ja miljoona muuta asiaa selvisi ihan peruspakanallisin keinoin.
Kiitokset äärettömän pimeästä kysymyksestä. :-)
Mustat aukot ovat minulle jumalten veroisia. Kummatkin ovat näkymättömiä. Kumpienkaan en ole tiedostanut vaikuttaneen millään tavalla mihinkään.
Mustilla aukoilla saattaa tietenkin olla ollut jotain vaikutusta kylillä tapahtuviin asioihin, vaikka en sellaisia osaa havaita. Ovathan ne hyvin vetovoimaisia massakeskittymiä. Siis ne aukot. Ei kylät.- aukkojaonmonenlaisia
Mustalla aukolla ei ole merkitystä elämään, ennen kuin se tulee liian lähelle.
- mustaaukkoonahterissa
Maailmankaikkeudessa puhutaan niin valtavista etäisyyksistä, että ei yksikään Musta aukko uhkaa meitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101386- 961256
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2950Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85862Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14812- 32800
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57786T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37738Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44724