...ja kaikki uudet kirjoittajat.
Sana on vapaa. Kirjoittakaa, olkaa kiltit.
Aihekin on vapaa.
(Vanhat eivät saa pelleillä).
Uudet palstalaiset
32
<50
Vastaukset
Helevetti, että on hiljasta.
Hyvää iltaa. Mitä sitä kirjottais. Kuuntelen "Strange but true stories!" youtubesta ja surffaan netissä tylsistyneenä.
- PäivänPertti
Irvokas kirjoitti:
Kiitos kiitos.
Hah, kyl nyt kelpaa oleskella. :D100 prosentin varmuudella olet vanha trollaattori, mutta seurataan ennenkuin tuomitaan.
Irvokas kirjoitti:
Kiitos kiitos.
Hah, kyl nyt kelpaa oleskella. :DOsallistu vain aktiivisesti keskusteluihin. Väliin, sekaan, joka puolelle, kaikkialle...
PäivänPertti: Nope, kyllästyin tuohon treffit osastoon niin päätin ihmetellä täällä puolen. Eipä siellä montaa mielenkiintoista ihmistä ollut ja tuli vähän sellainen kaupan lihatiski olo siitä, jos sen karkeasti kuvailee.
misspönttöuuni: Juuh, kyllähän sitä kun joutaa.
- PäivänPertti
Oikeasti ainoa sallittu aihe on minun ihana pymppyni.
- macynhaamu
Siun perseestä ei jaksaitte erkkikään puhua, joten puhutaan mielummin vaikka säästä.
Kiitos. - flowersreally
macynhaamu kirjoitti:
Siun perseestä ei jaksaitte erkkikään puhua, joten puhutaan mielummin vaikka säästä.
Kiitos.Onpa Pertti päässyt syvälle teflontädin ihon alle.
- PäivänPertti
macynhaamu kirjoitti:
Kiitos.Sen verran ahkeraan "palstaromantikot" tarttuvat vajakin kommentteihin, että on syytä olettaa vajakin olevan yksi teistä.
- macynhaamu
flowersreally kirjoitti:
Onpa Pertti päässyt syvälle teflontädin ihon alle.
Siitä perseestä puhuttiin ihan liikaa hyvän aikaa. Teflonikin käpristyy korpuksi, jos se sama saakelin hanuri hölinä jatkuu...
😟 - macynhaamu
PäivänPertti kirjoitti:
Sen verran ahkeraan "palstaromantikot" tarttuvat vajakin kommentteihin, että on syytä olettaa vajakin olevan yksi teistä.
Niin kuka on vajakki?
- PäivänPertti
macynhaamu kirjoitti:
Niin kuka on vajakki?
Vajakki on tietenkin se joka trollailee nikilläni. Uskoisin että se on joku teidän joukoistanne.
- wanhaämmä
macynhaamu kirjoitti:
Niin kuka on vajakki?
Pertti, palstan ylivoimaisesti pahin trolli, joka nykyään ei osaa kuin uhriutua ja syyllistää.
- flowersreally
macynhaamu kirjoitti:
Siitä perseestä puhuttiin ihan liikaa hyvän aikaa. Teflonikin käpristyy korpuksi, jos se sama saakelin hanuri hölinä jatkuu...
😟En usko että teflontäti korppuuntuu noin helposti. Noudatat vaan omaa neuvoasi.
- PäivänPertti
wanhaämmä kirjoitti:
Pertti, palstan ylivoimaisesti pahin trolli, joka nykyään ei osaa kuin uhriutua ja syyllistää.
Se koira älähtää....
- macynhaamu
flowersreally kirjoitti:
En usko että teflontäti korppuuntuu noin helposti. Noudatat vaan omaa neuvoasi.
Luulen ettei teflonpannukaan ole ikuinen, pitäs olla valurautaa....ufff.
😌
- jalkasienionvaarallinen
Ilta menee paskasti ja masentaa....
Eipä näytä olevan yhtään uutta ketjussa "irvokkaan" lisäksi, henellekään ei kukaan näytä vastanneen niin ehkä täällä tosiaan sisäpiiri pieni pyörii.
Heh, joo tulin katsomaan, ”uudetpa” uudet.
En yleensä luovuta, mutta sama kai se sitten on miten nykyinen väki mellastaa ja vaikka jatkaisikin entisellään kun uusia EI ole..
- sitähänsätarkoitit
Oikeasti tässä ketjussa pönttis lirttailee harmikselle ja pertsalle, vaikka pönttis kovasti esittääkin, että vanhat ei saa pelleillä.
- PäivänPertti
Pönttis lirttailee Harmikselle, ei mulle.
Me ollaan nykyään Pönttiksen kanssa pelkkiä tuttavia vailla mitään kemiaa. PäivänPertti kirjoitti:
Pönttis lirttailee Harmikselle, ei mulle.
Me ollaan nykyään Pönttiksen kanssa pelkkiä tuttavia vailla mitään kemiaa.Minulla on mies god sake!
- PäivänPertti
misspönttöuuni kirjoitti:
Minulla on mies god sake!
Noo, seuratahan sun touhujas.
- PäivänPertti
Silleen etäältä ja kieli suussa.
- PäivänPertti
Noo, ei se seepra kaikista raidoistaan pääse.
- Uusieros
Höpö pojat nyt. Tänään meni jalat alta, näin niin komean Eroksen huoltsikalla 🤣 kops
- Kopskops
Pitkä ja tummat hiukset oliko Pertsa?
- Kopskops
Kopskops kirjoitti:
Pitkä ja tummat hiukset oliko Pertsa?
Arvasin. Kumman hiljaista tuli.
- Pillujen--asiantuntija
Tää on tylsä ätmi palsta mutta kyllä tänne joku uusi ätmi vielä eksyy kun näkee että täällä on samanhenkistä porukkaa eli ikuisesti neitsyt miehiä. Muutama nainenkin täällä viihtyy ätmien seurana koska ätmit on hyviä ja naisilla ei ole muita ihmisiä elämässä kelle jutella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752