Suomi-foorumi on mennyt vaan alaspäin, ja porukkaa on jo paljon häipynyt paremmille foorumeille. Valvonta ei toimi ja sairaat häiriköt saavat rellestää, se näkyy tälläkin palstalla, täysin asiattomia avauksia ei poisteta.
Tosin eräillä palstoilla taas tekoäly poistaa nykyään valtavasti vastauksia viestiketjuista(täällä ei), tuhoten näin koko keskusteluketjun. Suomi24 ei näytä välittävän mistään, ei haittaisi vaikka koko sivusto suljettaisiin.
parannetaan palvelua.......just joo
roskafoorumi
4
56
Vastaukset
- Ketämitähäh
Pitkävihaisuudesta poiketen voidaan toivoa tämän kestävän vain vaalienaluskauden. Karenssia toki toivotaan aina sen ollessa paikallaan.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Mielipiteen poistetiin. Minusta törkeää sensuroimista ja mielipiteen ilmaisun rajoittamista.
- iskipiu
Persupalstan persut itse töhrivät. Tukevat kaikenlaista rikollisuutta, valehtelevat toisten ohjelmista ja muuta sellaista.
Sijoitusneuvoja kuppaa tumpelopersujen rahat. Oma syynne.- nvnbnvnvvn
Vasemmistolaiset puolustavat muslimi raiskaajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411506
- 1447106
- 1045902
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425239- 524351
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304179On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813167
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223105