Miksi Sfp ei halua että turvapaikanhakijoiden

hfhfhfhfhfhf

uusintahakemusten määrää vähennetään?

Nythän ne voi tehdä vaikka kuinka monta uusintahakemusta - järjetöntä.

23

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta

      Ei voi hakemuksia tehdä "vaikka kuinka monta", ota selvää paremmin asiasta. Eikä pieni 5%:n RKP pysty päättämään turvapaikkahakemuksista, kyllä se on lähinnä isot puolueet, jotka sen tekee.

    • savobooo

      rkp on kaksinaamainen kuten aina. henriksonkin taivastelee sotea kun taustalla on ruotsalaosen pääpman halu kupata suomalaisten verorahat jota rkp varsinkin ajaa takaa..

      • brci

        Se on toisinpäin, länsisuomalaiset elättää savobootakin, siellä impivaarassa.


    • RKP on valmis ottamaan vastaan Syyriasta tulevia taistelijoita.

    • RKP:n lähipiirissä on niin paljon asianajajia ja lakitoimistoja, joiden rikastuminen perustu turvapaikka hakijoiden valituksiin. RKP:n lähipiiri elää veronmaksajia lypsämällä.

      • -RKP:n lähipiiri elää veronmaksajia lypsämällä.

        Eikös ärkååoeeläiset kyydittäneet maahanmuuttajia äänestämäänkin joissain vaaleissa jossain l-rannikolla?


      • svekoargumentti kirjoitti:

        -RKP:n lähipiiri elää veronmaksajia lypsämällä.

        Eikös ärkååoeeläiset kyydittäneet maahanmuuttajia äänestämäänkin joissain vaaleissa jossain l-rannikolla?

        RKP huolehtii vain siitä, että matut eivät tule heidän takapihallensa. Eli Kontulassa myöhivät ihmiset eivät kiinnosta Westendissä asuvia RKP:n äänestäjiä.


      • DonaldTruth kirjoitti:

        RKP huolehtii vain siitä, että matut eivät tule heidän takapihallensa. Eli Kontulassa myöhivät ihmiset eivät kiinnosta Westendissä asuvia RKP:n äänestäjiä.

        Jotain ne siellä kuitenkin möyhivät, kun Sarasvuon monologia kerran kuuntelin, niin sivusi teemaa Kirkkonummen perspektiivistä.


      • svekoargumentti kirjoitti:

        -RKP:n lähipiiri elää veronmaksajia lypsämällä.

        Eikös ärkååoeeläiset kyydittäneet maahanmuuttajia äänestämäänkin joissain vaaleissa jossain l-rannikolla?

        RKP kuskaa omia äänestäjiään. Helsingissä kodinhoito ruotsiksi annettiin Postille, juuri sen takia, että RKP saa kontaktin heihin. Ruotsin kielisissä vanhainkodeissa saa äänestää vain RKP:tä.
        Puolue myös valitsee henkilön, jota pitää äänestää. Uudellamaalla Carl haglundin valtavasta äänimäärästä menee nyt Hjallikselle monta.


      • Vlesome
        DonaldTruth kirjoitti:

        RKP kuskaa omia äänestäjiään. Helsingissä kodinhoito ruotsiksi annettiin Postille, juuri sen takia, että RKP saa kontaktin heihin. Ruotsin kielisissä vanhainkodeissa saa äänestää vain RKP:tä.
        Puolue myös valitsee henkilön, jota pitää äänestää. Uudellamaalla Carl haglundin valtavasta äänimäärästä menee nyt Hjallikselle monta.

        DonaldTruth voi olla tyytyväinen, ettei ole Venäjällä. Siellä hän joutuisi raastuvan penkille kirjoittelustaan. Venäjä ei nimittäin salli valheellista propagandaa somessa.


      • Vlesome kirjoitti:

        DonaldTruth voi olla tyytyväinen, ettei ole Venäjällä. Siellä hän joutuisi raastuvan penkille kirjoittelustaan. Venäjä ei nimittäin salli valheellista propagandaa somessa.

        - Venäjä ei nimittäin salli valheellista propagandaa somessa.


        Rkp-palstan måderåinti venäläistyyliä


      • bbboooouuhhh
        Vlesome kirjoitti:

        DonaldTruth voi olla tyytyväinen, ettei ole Venäjällä. Siellä hän joutuisi raastuvan penkille kirjoittelustaan. Venäjä ei nimittäin salli valheellista propagandaa somessa.

        Venäjällä totuuskin on virallista totuutta.
        Netistäkin on tulossa Radio Jerevan ja samaa on myös surujen totuudet.


    • Anneli.Anmääli

      Rkp on saanut hirmukannatuksen Ylen kannatusmittauksessa, peräti 4,7%, sitä pitää juhlia skumpan kanssa, sitävastoin Perussuomalaiset saivat VAIN 13,3%

      • Lähitotuus

        Paljonko Persujen kannatusta löytyy ruotsinkielisessä Suomessa? 0% on varmasti aika lähellä totuutta.


      • Lukiolaislikka

        Pistääkö RKP vielä ennen vaaleja pykälän silmään ja kasvattaa kannatustaan?
        Vai voiko käydä niin, että Perussuomalaiset laukkavat vielä kauemmas kannatuksessa RKP:stä?
        Perussuomalaisilla on enää 0,8%:a kolmanneksi suurimmaksi puolueeksi. Odotamme, että HBL:n rtusivulla on onnittelut Persuille. Se olisi hieno viimeinen numero kyseistä aviisia!


      • Lähitotuus kirjoitti:

        Paljonko Persujen kannatusta löytyy ruotsinkielisessä Suomessa? 0% on varmasti aika lähellä totuutta.

        "Paljonko Persujen kannatusta löytyy ruotsinkielisessä Suomessa? 0% on varmasti aika lähellä totuutta. "

        Olenkin aina ihmetellyt miksi persujen touhut kiinnostavat niin paljon esim tälläkin palstalla.

        Toisaalta persut todettiin liberaaleiksi ihmisiksi.


      • hyvähyvä00

        Eli persujen kannatus on siis romahtanut viime vaaleista ja RKP:n noussut. Hyvä RKP!


    • fdfdfdfdfdfd

      Rkp haluaa saada mamuista uusia äänestäjiä.

      • pois.persut

        Mamuista kuuluukin saada uusia äänestäjiä. Se on normaalia nykyaikana. Jos persut eivät aio saada mamuilta yhtään ääntä, persut kuolee ajan myötä kokonaan pois puoluekentältä.


      • bgbgbgbgbgbg
        pois.persut kirjoitti:

        Mamuista kuuluukin saada uusia äänestäjiä. Se on normaalia nykyaikana. Jos persut eivät aio saada mamuilta yhtään ääntä, persut kuolee ajan myötä kokonaan pois puoluekentältä.

        Miten tämä liittyy persuihin? Olet selvästi pihalla.


    • aitosuomalainen

      Siksi että rkp ei ole suomalainen puolue, vaan ruotsalainen.

    • eteläamerikkaan

      https://svenska.yle.fi/artikel/2019/03/13/pekka-haavisto-de-grona-vill-sitta-i-nasta-regering-som-ska-skapa-jobb-minska

      RKP:n halu päästä SDP:n ja Vihreiden kanssa merkitsee sitä, että koko saaristo tulee täyteen tuulimyllyjä. Bensa ja- dieselautot kielletään. Kemiönsaaressa ja Paraisilla asuminen toki kallistuu entisestään, koska sähkönsiirto maksu nousee vähintään 10%:a vuodessa. Tällöin sähköauton lataus tulee erittäin kalliiksi. Tuulimyllyjen katveessa on mukava asua, kun linnut katoaa häiritsemästä.
      VIUH;VIUH; VIUH

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe