Sipilän ulkonäkö?

SibbenUlkonäkö

Kerro mielipiteesi?

25

159

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Partahöylä

ON pikkasen ei toivottu julkiselle henkilölle.

• mielestäni

muistuttaa jasser arafatia, nänkin oli julkisuuden henkilö - joten ei siinä Juhassa ole mitään poikkevaa ulkomuodon suhteen.

• Anonyymi

Sipilä on niin epärehellisen sävyinen puhuessaan, että nokkakin pitenee päiväpäivältä ja silmät harhailee?!

• sillätavoinmeillä

Ulkonäölleen ei voi mitään, mutta ärsyttävä kepu-lesta paxskajätkä,pois telkkarista, lehdistä ym,ärsyttävä kokonaisuus, ei ainakaan sivistynyt nainen haikaile tommosta!

• Eikö teillä ole mitään parempaa tekemistä kuin solvata Juhaamme.

• aunuksestarevitty

Parran kasvatettuaan ei tiedä onko kyse naamasta vai persieestä.

• Katopoikittain

Tollasen läpi olen kussu jo 73vuotta.

• komeaherrasmies

Miellyttävännäköinen herrasmies. Suorastaan komea.

• partajussi

Näyttää vanhalta eltaantuneelta poliitikolta, jonka on valheittensa vanki. Parran takana voi naureskella äänestäjille ja eikös Juha olis aika laittaa aurinkolasit päähän eduskunnassa niin ei tartte niitä krokotiilin kyyneleitä katsoa. Vaalit tulee älä äänestä valehtelijaa.

• Siipiveikko

Näyttää aivan vässykälle,vatuloijalta.Semmoselta syöttöporsaalta,joka on tottunut kuppaamaan yhteiskunnan varoja.

• hyihyihyi

Nyt valehtelee taas radiossa, ei osaa puhua, änkyttää ja lässähtää!
      Sipilä saastuttaa maailman!

• potkut

suomenkansa on tutkimuksenmukaan tympeentynyt juha sipilän naamaan,tämä tutkimus onvarmasti tosi

• Pqrstuv

Huomasitteko, että Sipilä oli nuortunut vuosikymmeniä sitten eilisen. "Kuutamo" päälaelta läheltä takaraivoa oli kadonnut, otsatukka tuuheutunut ja muutenkin kasvot niin freesit. Luulin, että on jokin vanha nauhoitus mutta asia oli tuore.

• KeskustaVanhus

Kukaan ei voi ulkonäölleen mitään mutta Mielipiteensä aina voi muuttaa,nytkin Sipilä vois ajatella ja kuunnella mitä kansa tahtoo eikä omia mieltymyksiään tyrkyttää koko kansalle.

• Pqrstuv

Katsopa ykkösaamu la 9.3.19. Sipilä ON voinut ulkonäölleen muutakin kuin ajanut parran.

• sinessätaivaan

Ennen parranajoa vaikutti orankutankilta, mutta sinisestä elosta tulee mieleen rotta. Eihän oon vihapuhetta, konstaapeli?

• tiistaiillanuutisissa

Sipilä kun kävi Tanskassa ja poseerasi vaaleaverikkö kanssa, niin nyt Tanska laittoi sika-aidan teräksisen sellaisen, , ettei tapahtumia uusiutuisi!

• röhkisikotonaan

Pitäisiköhän sika-aidan laittaa Ouluunkin, ettei vain pääse Sipilä sikaileen!

• naurattiniinpirusti

Joku taiteellinen lahjakkuus oli käynyt muokkaamassa ämpäripäämoguli Ziittoisen vaalilakanan pällikuvan muinaisen Saksan diktaattorin muotoon Oulunsalossa korostaen sitä komealla kreikkalaistyylisellä falloksella. Harmi vaan kun jotkut tiukkapipoiset olivat käyneet poistamassa koko mainoksen.

Siinä oli komea mies kyllä saatu aikaiseksi! :D

• eisiunausta

Sipilä ei osaa käyttäytyä!
      Antti Rinnettä/SDP yrittää nolata kaiken kansan keskuudessa?
      Käytös kouluun Sipilä!
      Ilkeä uskovaiseksi!

• juha.pyhimys

Takin kaulukseen taakse metallilankaan laitettu päänpäälle ulottuva sädekehä pitäisi olla kaiksaa kuvissa Siplällä!

• sipiläetoo

Tyhmyys näkyy. Miten voikaan olla niin oksettava ulkomuoto. Toivottavasti nyt katoaa etova pärstä julkisuudesta.

• lisääkölapsia

Onko tämä Saarikko Sipilän vaimo?
      Perheenlisäystä tulossa?

• Anonyymi

Sipilä on jo jakamassa ministerinsalkkuja?
      Salkullamurhais, se riittäisi Sipilä , mutta kuka tuon antais muolkkunsa työntää kuin pinonrakoon.

• Anonyymi

Saunassa voi ottaa löylyt, kun saunaan pääsee.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      90
      980
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      119
      833
    3. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      143
      804
    4. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      40
      755
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      657
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      629
    7. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      566
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      32
      549
    9. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      513
    10. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      46
      512
    11. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      80
      510
    12. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      65
      506
    13. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      484
    14. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      467
    15. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      2
      449
    16. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      446
    17. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      443
    18. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      436
    19. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      74
      436
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      61
      430
    Aihe