Henkilö joka ei usko Kristusta Jumalan pojaksi, ei voi pelastua

ÄläPetäItseäsi

Eikä tätä uskoaa julkisesti tunnusta, vaikka sydämessään uskoisikin.

Room. 10:9 Sillä jos sinä
1. tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi
2. ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt,
3. niin sinä pelastut;

Room. 10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allah.auttaa

      Jos tulee vaikeuksia niin kannattaa kääntyä Allahin puoleen.

    • ancient-astronaut

      Ihan sama tunnustavatko kristityt jonkun jumalaksi tai palvovatko Jeesusta, Näet kummastakaan he eivät tiedä juuri mitään. Raamatun jumalkuva ja jeesus ovat tarinoita jotka estävät näkemästä sitä miten asiat oikeasti ovat.

      • Johanneskalastaja

        Ei kysymys ole jonkun tarinan uskomisesta. Usko Jeesukseen on persoonien välinen suhde, ihmisen ja Jumalan. Ihmisen täytyy uudestisyntyä hengellisesti niin että voi olla yhteydessä Jumalaan joka on henki.


    • KamalaOnKohtalo

      Kaikki mihin kristityt uskovat perustuu satojen tuhansien ja myös miljoonien ihmisten silminnäkijähavaintoihin.

      Miksi joku pitää omaa valhettaan parempana kun todistettua totuutta, se johtuu siitä, että hän on sydämessään jo valinnut ikuisen kadotuksen helvetissä.

    • RWB

      Jos Jeesus oli ns:n Jumalan poika;niin miten tämä ns. Jumala saattoi Marian raskaaksi, hänhän oli neitsyt. Taisi Jeesus olla Marian harha-askel; suomeksi äpärä. Jeesuksestahan tuli aikanaan juutalaisten ja roomalaisten silmissä nykytermeillä sanottuna terroristi. Mistähän tämä n. 2000v sitten kuollut Jeesus pelastaisi, jos uskoisin, että hän oli Jumalan(?)poika. En minä pelastu; aikanaan heitän lusikkani nurkkaan ja minusta ei jää jäljelle kuin purkillinen tuhkaa. En halua ainakaan taivaaseen, siellä on riethaallisen kylymä.

    • TotuudenVoiKieltääkin

      Jumala, joka on Kristuksen kautta luonut maan ja taivaan ja kaikki mitä niissä on, luuletko hänelle olevan vaikeata saattaa yksi tyttö raskaaksi, siis hedelmöittää yhden noin 13 vuotiaan tytön munasolu ilman miehen spermaa.

      Näin kuitenkin kävi, iankaikkinen Jumala inkarnoitui ihmiseksi neitsyt Maria kohdussa ja käyskeli maan päällä ihmisenä, noin 33 vuotta. Ihmeellisiä asioita maailmassa tapahtuu.

      Sekin on monille vielä kielletty totuus, että maapallon väestö häviää hyvin nopeassa tahdissa, lähitulevaisuudessa, ja vähän ennen sitä Kristus ilmestyy maan päälle kunniassaan, - kaikille näkyvällä tavalla.

      • Puavalinoma

        Niin, mikä on totuus? Legendaarinen vastaus Pontius Pilatukselta vapahtajalle. Pilatus kysyi häneltä, että mistä sinua syytetään, kun Kaifas ja Hannes, juutalaisten ylimmäiset papit toivat Jeesuksen Pilatukselle tuomittavaksi. Pilatus sanoi Jeesukselle, etkö tiedä, että minulla on valta tuomita tai päästää sinut, mutta Jeesuksen vastaus oli, että minä olen sanonut totuuden. Muuta hän ei vastannut, oli vain hiljaa.
        Hän on tie, totuus ja elämä, A ja O, alku ja loppu, ensimmäinen ja viimeinen ja ilman häntä ei mitään eikä ketään ole luotu, ja hän on viimeisenä seisova maitten päällä.
        Tämä on totuus. Sen uskoo perkeleetkin helvetissä, ja vapisevat.


      • NäinSeOn
        Puavalinoma kirjoitti:

        Niin, mikä on totuus? Legendaarinen vastaus Pontius Pilatukselta vapahtajalle. Pilatus kysyi häneltä, että mistä sinua syytetään, kun Kaifas ja Hannes, juutalaisten ylimmäiset papit toivat Jeesuksen Pilatukselle tuomittavaksi. Pilatus sanoi Jeesukselle, etkö tiedä, että minulla on valta tuomita tai päästää sinut, mutta Jeesuksen vastaus oli, että minä olen sanonut totuuden. Muuta hän ei vastannut, oli vain hiljaa.
        Hän on tie, totuus ja elämä, A ja O, alku ja loppu, ensimmäinen ja viimeinen ja ilman häntä ei mitään eikä ketään ole luotu, ja hän on viimeisenä seisova maitten päällä.
        Tämä on totuus. Sen uskoo perkeleetkin helvetissä, ja vapisevat.

        Näin on. Jeesus on Herra!


    • PerkeleestäIhmeet

      2. Tess. 2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

      2. Tess. 2:5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

      2. Tess. 2:6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
      2. Tess. 2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
      2. Tess. 2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

      2. Tess. 2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
      2. Tess. 2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

      2. Tess. 2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      2. Tess. 2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

    • EpäjumalanKuva

      Profeetta Muhamed on 600 luvulla keksitty, ihmisten tekele.

      • mohaanne

        Miksi ajattele ettei juuri Jumala sen keksimiseen vaikuttanut?


    • Kyllä täytyy olla vahva usko ihmisellä, joka uskoo siihen, että kaikkeudella ei ole luojaa, siis Luojamme.

      Uskoo siihen, että kaikki syntyy pienestä pisteestä, joka fysiikan lait synnyttävät elottomia ja elollisia, tyhjästä.

      Siinäpä satua, jota tykitetään yhä enemmän yhä useammalta suunnasta. Ja ihmiset uskovat. Mutta tyhjästä EI VOI SYNTYÄ mitään.

      • SanokaaJo

        Jumala voi tehdä tyhjästä jotakin, esimerkiksi miljardeja maailmankaikkeuksia, joissa yksi ihminen olisi vain ovenpielessä seisoskelela poikapahanen. Saarnahuoneen eteisessä siis. Sellainen olin minäkin. Kuulin mistä tie menee taivaaseen ja kävin pönttökierroksella. Olenko autuas, vai mitä pitää vielä T E H D Ä?


      • SanokaaJo kirjoitti:

        Jumala voi tehdä tyhjästä jotakin, esimerkiksi miljardeja maailmankaikkeuksia, joissa yksi ihminen olisi vain ovenpielessä seisoskelela poikapahanen. Saarnahuoneen eteisessä siis. Sellainen olin minäkin. Kuulin mistä tie menee taivaaseen ja kävin pönttökierroksella. Olenko autuas, vai mitä pitää vielä T E H D Ä?

        Kun tuolla tavalla suhtaudut uskoon ja Tiehen, niin sinun ehkä pitäisi kyllä rukoilla taivaalliselta Neuvonantajalta apua ja vastausta kysymykseesi.

        Kun ihminen saa armon uskoa, niin alkaa kulku Tiellä. Kuka on Tien tekijä? Kuka antaa neuvot kulkea Tiellä? Jos omine sääntöineen ja ihmisten oppeineen kulkisi Tiellä, niin eksyisi heti pois Tieltä.

        Siis luota Hänen johdatukseensa, rukoillen johdatusta.


    • frfrfreeedde

      Paavali oli vain ihminen ja hänen opetuksensa oli ristiriitaista ja pakanallisen opin sisältää eksytystä.
      Jumala sanoi: Minä yksin tein maailman eikä muita ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      197
      4901
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      3037
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      140
      2363
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2344
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1982
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1556
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1482
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1393
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe