Kerro Kukkasin

VoiKukkanen-

Tykkäätkö kukkasista? Millaiset kukat tahtoisit? Vai tahtoisitko?

44

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KeväänLapsi-

Kimppu kauniita kukkia on aina kiva saada, mutta jotenkin koskettavinta on aina kevään ensimmäiset leskenlehdet. Se on aina lupaus kesästä.

• Kukitettava

"Mä susta tykkään, tykkään tyky-tyky-tykkään...
        Kukka mikä kukka, vaikka vihreenäki. :)

• KeväänLapsi-
        Kukitettava kirjoitti:

"Mä susta tykkään, tykkään tyky-tyky-tykkään...
        Kukka mikä kukka, vaikka vihreenäki. :)

Niinkö? 😘

• Kukitettava
        KeväänLapsi- kirjoitti:

Niinkö? 😘

Sivusto veivas väärin mun ap. kommenttini.
        Vastaukseni oli tolle Voikukalle. ;)

• KeväänLapsi-
        Kukitettava kirjoitti:

Voi harmi 🙃

• KeväänLapsi-
        Kukitettava kirjoitti:

Tai se saattoi mennä niin että luulit aloittakaa häneksi jota kaipaat . Ja samoin kävi mulle. 🤔
        Hyvää yötä. 😘

• liianikäviäajatuksiakin

Minä en varmaan ikinä, koska pelkästään vastailen toisten kirjoituksiin... joskus jatkan omaa juttua jos jää kesken.

Oikein julma juttu tuli mieleen: oletko ikinä nähnyt mustan pahan toiselle puolelle, eli vieläkin pahemmalle puolelle pahuutta, eli äärimmäisen pahuuden äärettömyyteen?

• Aika vaikea laittaa julmuuksia järjestykseen ja varsinkin eri ihmisten kesken. Yhdelle sama asia on julma, toiselle julmempi ja kolmannelle julmin mitä on tapahtunut.
        Tämä on hyvin persoonakysymys. Kuka mitenkin minkin ottaa ja vielä että olenko kokenut sen itse vai sukulainen, ystävä vai kuka.

paha mennä sanomaan. Julmuutta on niin erilaista että jos jokaista rupeaisi erikseen miettimään, siitä tulisi ainakin pari 100 sivuista kirjaa.

Ja entä kärsiät, paitsi se jolle juttu on tapahtunut. Ystävät, sukulaiset, naapurit. Riippuu siitä mitä, missä ja milloin.

• taruolento kirjoitti:

Aika vaikea laittaa julmuuksia järjestykseen ja varsinkin eri ihmisten kesken. Yhdelle sama asia on julma, toiselle julmempi ja kolmannelle julmin mitä on tapahtunut.
        Tämä on hyvin persoonakysymys. Kuka mitenkin minkin ottaa ja vielä että olenko kokenut sen itse vai sukulainen, ystävä vai kuka.

paha mennä sanomaan. Julmuutta on niin erilaista että jos jokaista rupeaisi erikseen miettimään, siitä tulisi ainakin pari 100 sivuista kirjaa.

Ja entä kärsiät, paitsi se jolle juttu on tapahtunut. Ystävät, sukulaiset, naapurit. Riippuu siitä mitä, missä ja milloin.

Niin ja kukka kuin kukka on kaunis. Meillä kasvaa kukka joka on kaktus. Se oli parisenttinen. Nyt se on 6-7 centtinen. Se meidän rakkain kukka. Sain sen viime huhtikuussa kuolleelta pojaltani. Se on kukka jota perheen isäkin vaalii, muista se ei niin välitä. Se on muistokukka.

• kaunismieli

rakastan kukkasia,auringonkukkia <3 <3

• SatukukanPurasija

Entäs Monetia? Tai paperikukkia. ;)

• Jos_rakas_ostais

Ruusut, orkideat..
      Kukat on aina kivoja :)

• Fiilistenmukaan

Minulla on melkein aina kotona kukkakimppu piristämässä päiviäni. Tulppaanit tuovat aavistuksen keväästä. krysanteemit ovat piristäviä ja kestäviä, valkoinen lilja merkitseee minulle puhtautta ja kukkana yksinkertaisen kaunis. Ehdoton suosikkini on orkidea. Herkkä ja tyylikäs.

• NansoPukeutuuPrahaan

Entäs ne keltavuokot?
        Siin haisee kyl jo hikiki. Varsinki jos niit tähän aikaan vuodesta meinaa kaivella. ;)

• JokuNimetön

Helmililjat penkissä. Kukat maassa kestävät kauemmin kuin maljakossa. Antaa kukkien kukkia luonnossa, eikä kuolemassa maljakossa.

Entäpä aloittajan kukkaset?

• lemmikki-

Kirsikankukkapuun oksa on mieleisin, koska siihen liittyy muistoja, kipeitäkin -viimesimmät kahden vuoden taakse.
        Kaikki ovat kauniita, kielikukkasetkin ja seinäruusut.

• JokuNimetön
        lemmikki- kirjoitti:

Kirsikankukkapuun oksa on mieleisin, koska siihen liittyy muistoja, kipeitäkin -viimesimmät kahden vuoden taakse.
        Kaikki ovat kauniita, kielikukkasetkin ja seinäruusut.

Entä särkynytsydän?

• särkynytmielipuoli
        JokuNimetön kirjoitti:

Entä särkynytsydän?

Pikku- vai isosydän? Punainen vai valkea?

• OrVokkiOnnenonkija
        särkynytmielipuoli kirjoitti:

Saaks niitki jo hiilenmustana? ;)

• JokuNimetön
        särkynytmielipuoli kirjoitti:

Kumpikin ja kaiken värisissä puolikkaissa heteet ulkona roikkuen.

• PikonHedeNippuri
        JokuNimetön kirjoitti:

Kumpikin ja kaiken värisissä puolikkaissa heteet ulkona roikkuen.

Kuulostaa aivan löhikauppiaan homejuustolta. ;)

• jokutoine

Ruusuteemalla ehdottomasti. Ja juuri se oikea sävy punaisen ja pinkin väliltä.
      Ja juuri oikeassa kohdassa alaselän ja pakaroiden suhteen.
      Pahoittelen yllä olevaa.

• myösmmhänonkaunis

Orkkidea vaaleet pinkit sävyt tulipuna ruusut kesällä Päivänkakkara valkea keltainen kauniita ovat

• talvellaviherkasvit

Pidän kyllä niiden värikkyydestä ja ihailen niitä luonnossa ulkona liikkuessani.

• Riippuu siitä mitä haluat niillä kukilla kertoa.

Jos rakkaudesta, niin yksi pitkävartinen, samettisen punainen ruusu on siihen tehokkain ja paras.
      Jos ystävyydestä, niin ostat silloin iloisia, keltavoittoisia sävyjä.

Orkideat ovat seksikkäitä, kaktukset piikikkään ihmisen merkki, ellei toinen niitä keräile.

Itse rakastan kukkia. Eri väreissä, eri muodoissa. Mutta suurimman vaikutuksen tekee kyllä tuo yksi tummanpunainen ruusu.

• EnpäOleAjatellut

Orkidea seksikäs?! 😂

• aaaaaaaaaaaano

• SehänOnKuin

• Fiilistenmukaan
    • ggggstäpeehen

Gerberat noin yleisesti, mutta ruusut jos joku haluaa viestiä rakkaudesta ja intohimosta.

• Ensaamielestäsinua

Sanonut et kukkasin, siksi korkin hukkasin.

• samatäällä

En saa mielestäni minäkään sinua.

• SeNainen

Eniten tykkään orkideoista ja Iiriksistä. Molempien klassisen kaunis muotokieli hivelee esteettistä silmää. Vähemmän on enemmän, tässäkin.

Kesällä auringon kukka tuo iloisen mielen ja kevään vaalean sävyiset tulppaanit ja krookukset muistuttaa kesän saapumisesta. Mitään noista en miellä romanttiseksi kukaksi vaan enemmänkin iloa tuovaksi kauneudeksi arkeen.

Onhan noita muitakin suosikkeja, mutta ne on enemmän puutarhan iloja kuin leikkokukkia: kärhöt, syreeni, kirsikkapuiden kukat, suvi- ja juhannusruusu, liljat, syysleimut.

Luonnonkukistakin löytyy monta suosikkia. Itse poimittu, kaunis ja ajatuksella koottu luonnonkukkakimppu olisi varmaan romanttisin kimppu mitä osaisin kuvitella.

• kerroasiasiorkidealla

Kerro se Orkideoinkin sitten, syötävin sellaisin.

• OnkoVääräKuva

Eikö orkideat ole myrkyllisiä?

• orkideatkaimyrkkaikki

Niin ovatkin lähes kaikki, siinä olikin tuo juttu mikä piti tajuta :)

Joku helluntailais-seurakunnan isäntä kun todellakin sanoi minulle joskus ikävästi ja tönäisi, niin kaveri sanoi: otetaan tuo haulikko mukaan ja koulutetaan sitä vähän :D

Emme tehneet mitään minä estin ;D

• KormuOrkidealisti
        orkideatkaimyrkkaikki kirjoitti:

Niin ovatkin lähes kaikki, siinä olikin tuo juttu mikä piti tajuta :)

Joku helluntailais-seurakunnan isäntä kun todellakin sanoi minulle joskus ikävästi ja tönäisi, niin kaveri sanoi: otetaan tuo haulikko mukaan ja koulutetaan sitä vähän :D

Emme tehneet mitään minä estin ;D

Nii, ku et osunu. Kätes ku vapisee samaan tahtiin "aja Tus-tes" kanssa. ;)
        Ja koht varisee viimesetki lehdet Sun julkasukelvottomasta painotalo.sta. ;)

• abc--
        OnkoVääräKuva kirjoitti:

Eikö orkideat ole myrkyllisiä?

Eivät ole myrkyllisiä, vaikka tietysi lajeja on niin paljon että kaikista on vaikea sanoa

• minullekäy

Kukka kuin kukka ilahduttaa kummasti🤗 Viimevuonna sain yhden ja voi kuinka kauniisti kukkii..

• yötä

Kukkia voin istutella keväisin maahan tai laitella amppeliin somistukseksi, mutten ole muuten kukka ihminen, rentusta ja ruususta sain aikoinaan aivan tarpeeksi:)

• Pikkupirpanainen

Kerro kukkasin, että kakkasin ja olemasta lakkasin. Hyvät yöt!

• Vastaus

Siniset kukat on suosikkeja. Vuokko, orvokki, ruiskaunokki..

• Eiviherpeukaloa

Kyllä sinänsä pidän, ovathan ne kauniita. Täytyy myöntää että en tiedä mitään kukista, hyvä jos muutaman lajin tunnistan. Kukkia en osaa myöskään hoitaa. Kukkien saaminen ei ole mulle tärkeä asia. Mutta en voi väittää ettenkö ilahtuisi jos häneltä mieheltä joskus saisin. No, ei ole tapahtumassa.

• Knainen

Kukkaset on kauniita. En minä niiden piilosanomista oo perillä enkä mä niiden hoidostakaan kauheemmin ymmärrä mutta tykkään kauniista asioista. Oli ne kenkiä, koruja, vaattteita, koriste-esineitä, maisemia, kauniita kuvia ja piirroksia taikka kukkasia.

Enhän noita kukkasia tullut saatuakin. Viimeksi isältäni. Se osaa olla aina niin huomaavainen vaikka oon jo aika vanha sen lapsi, mutta silti se muistaa aina kukkasin mun syntymäpäivänä.
      Varmaan taas se soittaa tänä vuonna synttärini aamuna että tulee kyläileen ja tuo onnittelukukkasia mukanaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3872
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2773
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      96
      2190
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1697
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1658
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      28
      1488
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1453
    Aihe