fantasia lääkärinleikit

tutkimushuone

Lääkärin leikit fantasia, mies lääkärin vastaanotto gynekologin tutkimuspöytä jalat sidottuna.
Monipuoliset tutkimukset luottamus aina.100%

4

69

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toi ois todella hieno juttu. Olipa tohtorina sitten mies tai nainen. Ihan täysi tutkimus täällä Helsingissä.

• tutkimushuone

Hellä kätinen mies tutkii myös klitokriksen hellästi, sekä venyttää klitoriksen huppua. Tutkimukseseen varataan pitempi aika...

• tutkimushuone kirjoitti:

Hellä kätinen mies tutkii myös klitokriksen hellästi, sekä venyttää klitoriksen huppua. Tutkimukseseen varataan pitempi aika...

Minun kohdallani olisi pieni muutos tutkimusmenetelmiin.
        Olen mieshenkilö.

• Nakupoika

Menin kylään mun vanhempieni kanssa siellä oli ikuinen kanditaatti. Eli opiskeli kyllä lääke tiedettä mutta ei koskaan valmistunut mihinkään ammattiin. Nyt toi meidän poikamme on sun oppilas näytäs mitä sinä osaat Hessu. Ja se riisui mut pikana alaste sekä nosti pöydälle selälleni ja sen tutkimukset
      mun kanssa alkoivat. kun olin selälläni siinä pöydällä ja minua katseli mun vanhempani sekä sen vaimo ja tytär joka oli minua vanhempi tyttö. Mulla koveni se osani. Poika hävisi sanoi sen likan äiti meille. Heillä oli veto kuinka kauvan on mulla pilini alhaalla. Ja siistä se mun kohallani alkoi haluan aina kun on vain mahdollista olla heidän potilaana. mun vanhempani antoivat heille täyden luvan kun lainas minua jollekin lainaksi.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      201
      1953
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1146
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      170
      1019
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      966
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      851
    6. 69
      762
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      99
      752
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      73
      687
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      23
      637
    10. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      631
    Aihe