Tänään on muutama veto et sillei hei!
Bournemouth - Wolverhampton yli 2,5 maalia (2,10)
Onko tässä nyt jotakin, jota Lumiukko ei hiffaa hei!? Howen Bournemouth pelaa aina hyökkäysvoittoisa peliä, jopa suuria vastaan. Ei Wolves myöskään ole mikään vähämaalinen joukkue hei! Lumiukko odotti jotakin 1,90 pinnassa olevaa kerrointa. Bournemouthin peleissä on tullut keskimäärin 3,23 maalia ja Wolvesin peleissä 2,58 ja ne ovat olleet nousussa kauden jälkimmäisellä puoliskolla.
Newcastle - Huddersfield 1 (1,95)
Newcastle tarvitsee tästä voiton ja vain voiton, sillä helpompaa paikkaa voitolle ei tule (no ehkä kotipeli Cardiffia vastaan, josta tosin jo 3-0 voitto). Benitez on saanut joukkueen heräämään ja tuloksena on kotivoitto Citystä, vieraspiste Wolvesia vastaan ja hyvä vieraspeli Tottenhamia vastaan, vaikka se ei aivan pisteeseen riittänytkään. Huddersfield on Cardiffin ohella Valioliigan huonoin joukkue.
Brentford - Hull 1
Pisteiden valossa Brentford on ollut epäonninen kun ne suhteutetaan luotuihin maalipaikkoihin ja laukauksiin. Parempi joukkue siis mitä sarjataulukko antaa ymmärtää et sillei hei! Hull pelasi alkukauden yli odotusten, mutta on sittemmin alkanut palaamaan omalle tasolleen hei! Lumiukko fundeeraa vielä, että betsaako Brentfordin suoraa voittoa vaiko sitten yhdistelmää yli 2,5 ja Brentfordin voittoa.
Lauantain vetoja
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195334- 523316
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺372948Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332842Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭262246En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111927- 1181667
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle241550Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101538- 1041467