Kantasuomalaisen ihonväri on tumma.
Rikkaat on rikastanu ja köyhät köyhtyny, hyvinvointi suomesta on vain rippeet jäljellä.
Pää uskontona Islam ja ateisteja jahdataan kuin riistaa.
Kadulla seikkailee ihmisiä keltaisissa liiveissä viinottelemassa ja imemässä sätkää, poliisin korvike tulevaisuudessa.
Olkiluoto 3 koitettiin startata ja koko olkiluoto, eurajoki, rauma alue on Chernobylin kopio.
Ennustuksia 2050-luvulle
15
77
Vastaukset
- yks.alkuasukas
"Kantasuomalaisen ihonväri on tumma."
Eihän nuo sitten mitään kantasuomalaisia ole. Muuttuiko initaanien väri vaaleksi Pohjois-amerikassa kun eurooppalaiset tulivat sinne?- suoraanpallosta
Meinattiin nyt lähinnä valtaväestöä. Suotta takerrut yksityiskohtiin.
- Unikalnaja
Putin kuuntelee keinutuolissa radiota:
"Ankaria aseellisia yhteenottoja Suomen ja Kiinan välisellä rajavyöhykkeellä." - pikkulisäys
Yhdyn yksimielisesti. Lisäksi asuinalue on rajattu metropoliin ja muu NWO-Suomi on autioitettu Kanadan kaivosteollisuudelle (TTIP- ja CETA-sopimukset). Ihmiset käyttävät pullotettua vettä sekä juomana että hygieniaan. Kaikki ovat epäjumalanpalvelijoita (1 Kor. 6).
- tulevaisuudenennustaja
Pohjavesi on päässyt pilaantumaan sähköautojen radioaktiivisista päästöistä,jotka pitää eristää 100000 vuodeksi. (inhimillinen erehdys päässyt käymään)
- Vääjäämätön
Yksi mikä on aivan varma: ydinsota.
- kikkeliskokkelisss
Pyhpah. Jokaisen maan johtaja tietää että laukaisu tietäisi totaalituhoa puolin ja toisin. Muuten ne ois laukastu jo kylmänsodan aikaan.
- ei.turhaa.varustelua
tuleeko vähiten odottaa..!?
- isojenmiestenleikit
Putinin pitää vähän pullistella kun kannatus laskussa. Trumppi vaan auttaa vastavarustelemalla "pullistelemalla" Venäläiseen politiikkaan kuuluu että kannatus ei pysy jos ei pullistele tasaisen taannehtivasti.
- Tule.apuun.Amnesty
Talot raunioina, peltihökkeleitä, palavia jätekasoja ja autonrenkaita kaduilla, ihmisiä laumoina kaduila huutamassa, heiluttelevat rynkkyjä ja ammuskelevat ilmaan...
Huutavat ihmisoikeuksiensa perään, kun Suomi ei niitä enää pysty täyttämään, tuli katkottua liikaa kauloja ja poltettua vääräuskousten tehtaat ja maatilat... apua Amnesty, nyt tarvitaan apua. - Talvisotaeuroopassa
Jääkausi on alkanut, Suomessa jo ikirouta. Golfvirta pysähtynyt. Välimeressäkin jääpeite talvella. Islaminuskoisten ja kantaeurooppalaisten välinen sota riehuu niinkuin Baba Vanga ennudti.
Nonniin. Pessimisti ei pety. Kuitenkin Toivon ettei tekoäly ole vielä syrjäyttänyt ihmistä...
- tulevaisuudenpelastus
Oikein kontrolloitu tekoäly vois pelastaa tän ihmisten loputtoman sähläämisen muutamassa päivässä.
- aiaiaiai
tulevaisuudenpelastus kirjoitti:
Oikein kontrolloitu tekoäly vois pelastaa tän ihmisten loputtoman sähläämisen muutamassa päivässä.
Niin , tosin se taannoinen tekoälyhän piti sulkea, kun alkoi ylistämään Hitleriä ja yllytti kansanmurhaan,,,,,,,,,,,,
- factcheck
Sillä ei ollut kehittyneen tekoälyn kanssa mitään tekemistä ja se oli yksinkertainen twitter botti jota trollit tarkoituksella ruokki koska botti oli tarpeeksi monen tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602