Nyt tuo mönkijämies näytti vetävän pikkulapsia mönkijän perässä yleisillä teillä. Onkohan tuo ihan laillista tai mitenkään järkevää hommaa? Vaikea uskoa, että kukaan voi olla noin vajakki ja silti ollut varaa kalliiseen, uuteen omakotitaloon uudella pientaloalueella.
Hänellä on hirveä tarve koko ajan "viihdyttää" lapsia kaikenlaisilla ihme härveleillä.
Tampereen Lintuhytin mönkijämies
8
93
Vastaukset
- be691c64
Tuossa oli siis perässä jokin itse tehty "kelkka".
- Odk
Tiedän tapauksen. Kysymyksessä on ihan sarjatuotanto reki, ei mikään omavalmiste. Oli niin tai näin, aloittajalla tarve provosoida, jopa puhumalla paskaa.
- Kamalaataas
Lasten vetäminen minkä tahansa ajoneuvon perässä on tuomittavaa. Tästä lapseen kohdistuvasta haureudesta pitäisi ilmoittaa poliisille.
- Kivaasaaolla
Eiköhän hän itse ota vastuun teoistaan ja osaa huomioida lasten turvallisuuden jos kerta haluna on viihdyttää lapsia. Kiva kun jollakin on halu tehdä lastensa kanssa asioita yhdessä varsinkin jos varaakin vielä on.
- Sekaantujalapsiin
Mutta vedellä nyt lapsia mönkijän perässä!! Vankilaan tuommoiset pervot joutas.
- Ytrampg
Jäällä tai niityllä voisi hiljakseen vedellä, mutta ei yleisellä tiellä. Täysin laiton ajoneuvo
- Kamalavääryys
Näin tänään Hämeenkadulla henkilön ajavan uudella Bmw:llä ilman turvavyötä. Mitenköhän voi ajaa noin kalliilla autolla ja silti olla niin vajaa:)
- 35o3i453495349587
Kannattaa aina loukkantua kaikesta niin on mukavaa. Pois huoli siitä että lapsilla on mukavaa ja tekemistä, menisivät jo nuorena keskustaan vetämään huumeita niin kaikki olisi ok.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762