Tampereen Lintuhytin mönkijämies

be691c64

Nyt tuo mönkijämies näytti vetävän pikkulapsia mönkijän perässä yleisillä teillä. Onkohan tuo ihan laillista tai mitenkään järkevää hommaa? Vaikea uskoa, että kukaan voi olla noin vajakki ja silti ollut varaa kalliiseen, uuteen omakotitaloon uudella pientaloalueella.

Hänellä on hirveä tarve koko ajan "viihdyttää" lapsia kaikenlaisilla ihme härveleillä.

8

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • be691c64

      Tuossa oli siis perässä jokin itse tehty "kelkka".

      • Odk

        Tiedän tapauksen. Kysymyksessä on ihan sarjatuotanto reki, ei mikään omavalmiste. Oli niin tai näin, aloittajalla tarve provosoida, jopa puhumalla paskaa.


    • Kamalaataas

      Lasten vetäminen minkä tahansa ajoneuvon perässä on tuomittavaa. Tästä lapseen kohdistuvasta haureudesta pitäisi ilmoittaa poliisille.

    • Kivaasaaolla

      Eiköhän hän itse ota vastuun teoistaan ja osaa huomioida lasten turvallisuuden jos kerta haluna on viihdyttää lapsia. Kiva kun jollakin on halu tehdä lastensa kanssa asioita yhdessä varsinkin jos varaakin vielä on.

      • Sekaantujalapsiin

        Mutta vedellä nyt lapsia mönkijän perässä!! Vankilaan tuommoiset pervot joutas.


    • Ytrampg

      Jäällä tai niityllä voisi hiljakseen vedellä, mutta ei yleisellä tiellä. Täysin laiton ajoneuvo

    • Kamalavääryys

      Näin tänään Hämeenkadulla henkilön ajavan uudella Bmw:llä ilman turvavyötä. Mitenköhän voi ajaa noin kalliilla autolla ja silti olla niin vajaa:)

    • 35o3i453495349587

      Kannattaa aina loukkantua kaikesta niin on mukavaa. Pois huoli siitä että lapsilla on mukavaa ja tekemistä, menisivät jo nuorena keskustaan vetämään huumeita niin kaikki olisi ok.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe