Me persut olemme isänmaallisia emme myyneet kotimaatamme Neuvostoliitolle

älyäläjätä

emmekä tule myymään kotimaatamme EU lle tai EU politrukeille.
Joten laitetaan ehdoksi blogiin kirjoitttajalle valokuva ja nimi kirjoitukseen.
Tulee rehellisyyttä blogiin kun tiedämme nimet ja ulkonäöt.

Iltasanomat Gallup: Autetaanko Kreikkaa:
90 % ei auteta koska meidän täytyy maksaa se
10% Autetaan koska meidän ei tarvitse maksaa sitä.

Suomeen on perustettu keltainen jakku yhdistys.

Joten get lost EU politrukki.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HALOO ... EIHÄN TUO OLE MIKÄÄN POLIITTINEN SUUNTA EIKÄ AIHE !!
      Miksi Äly ei jätä sano, että Me Persut ollaan Jäneksi tai me ollaan porkkanaa syöviä
      jäneksi tai Aafrikasta tuotuja Keguruita .... Tehän voitte olla vaikka Uffomiehiä ja
      isänmaallisia uffomiehiä... Mutta senkin isänmaallisuden toteaminen ja kohdentaminen
      on Teidän kanssa hankalaa, kun ei tiedä minkä Isänmaan ja missä se isänmaa on ?

Kuka oli Isänne talvisodan jälkeen vai jatkosodan jälkeen, kuuluko laulu sama kaiku
      vai kuuluuko laulu sorron yöstä... Tarkenna edes sitä hiukan... Karja takaisin ja
      Petsamo on suomi ja isänmaa vai onko venäjä ja Tsaari suomi vai onko ruotsi suomi ?

• Milloin tulit Suomeen? Tulitko suoraan Lähi-idästä, vai oleilitko sitä ennen jossain muualla Euroopassa?

• Ei puoluetta perusteta ulkomaalaisvihaamisella ! Ei se ole puolue eikä mikään jos
      pyritte hallitukseen ja ministeripaikkoihin, niin siinä tulee talousosaaminen ja
      elinkeinoelämä ja rahoitus asiat eteen. Toki sä voit ostaa pommikoneita ja tykkejä ja
      sekään ei ole vielä mitään puolueen perustamisen syy... Ulkomaalaisvihaa voi osoittaa
      vaikka huppupäässä !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3557
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3236
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe