Voiko gmail.com -viestiin lisätä taustamusiikkia? Jos voi, niin miten?
Gmail.com -sähköpostiviestiin taustamusiikin lisääminen?
2
199
Vastaukset
- unoha
Kai tajuat että viestisi on täysin väärässä paikassa?
Mutta tuo idea on kyllä aika hieno tavallaan. Että siis sähköpostiviestiä lukiessa soisi tietty musiikki automaattisesti? Ikävä vaan, että tuollainen ominaisuus olisi useimmista epämiellyttävä, eikä musiikki toisaalta kuulu, jos ei ole äänet päällä. Muistuttaisi virusta jopa. Viruksethan eivät tavallisesti tartu eivätkä aktivoidu pelkästä sähköpostiviestin avaamisesta. Useimpia ärsyttää myös nettisivuilla automaattisesti toistuva ääni. Automaattinen toisto avaisi monet portit, jos ei nyt heti viruksille, niin ainakin kiusanteolle. Lähetähän musiikkisi vaan linkkinä tai liitetiedostona.- HeikkiMT
Kiitos, asia OK!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 902359
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146