Näyttää erittäin selvästi sen tason jota jätkät " lentokapteeni-sensei - nimeropalli " edustavat erittäin huonolla menestyksellä.
Hartaasti toivotaan heidän lentävän palstalta pois.
Saisi lukea matkailuasiaa , eihän ketään kiinnosta lapselliset toistensa " kehumiset " .
Lentokapteeni ? ON Yhdyssana
8
104
Vastaukset
- NimeroPalli
No nimero.......nimeropalli tässä terve !!!
Kiva kirjoitus sulla !!!
Onko muuta mielessä ??? - sisältö
Hieno huomata jonkun palstalla tuntevan kirjaimet, ettei vaan olis tarkoituksellisesti laitettu tuo
......pallin ns. kirjoitusvirhe, kunpa herättäisi myös kirjoitelman sisällyksen osalta. - HupsukoOot
No mutta Täyskapteeni, oletko aivan hupsu ?
Onhan Neiti 2010 ilmoittanut olevan aurinkoista ja toinen kertonut ajatuselimensä ajatusasennossa olevan suuri.......matkailuasiana, unohtamatta perinteisiä lerpatuksia. - Sensei---
Itse itseni nimitin lento kapteeniksi ja erilleen kirjoitettuna, mutta onneksi minua viisaammat oikaisivat asian ja ymmärsin sen olevan yhteenkirjoitettu, mutta näin NumBallSenseinä olen yrittänyt päästä eroon tuosta lento kapteeni kirjoitustavasta, mutta ymmärtänette, että apukoulusta pois potkitulle se ei ole helppoa. Täällä Hiekkaharjussa vakituisesti asuvana eivät anna enää vanhuksille tukiopetusta asiassa.
- 63NumBall64
onkohan avaus ja kaikki viestit samasta "kynästä".
- Lerpanpäivää
Ei ollut ei, itse Senseilerppa oli asianosaisena tunnustanut tekonsa siis sinä NumBall...
Näin toteammekin lerppamaanantain alkaneeksi NumBallilerpan avaamana... - KrunikanVili
Lerpanpäivää kirjoitti:
Ei ollut ei, itse Senseilerppa oli asianosaisena tunnustanut tekonsa siis sinä NumBall...
Näin toteammekin lerppamaanantain alkaneeksi NumBallilerpan avaamana...Tunnustele persettäs ja jatka 10 vuotista oireiluas !!!
- Sensei---
KrunikanVili kirjoitti:
Tunnustele persettäs ja jatka 10 vuotista oireiluas !!!
Senseinä olen taas pahalla päällä, eivät usko minua lento kapteeniksi vaikka NumBallina sen esitän, kummia nuo hoitajat!
Eivät varanneet edes lerppamatkojen matkaa, vaikka tarjosin puoleen hintaan.
Hävetköön!
Khiai ja miau!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875