Lentokapteeni ? ON Yhdyssana

täyskapteeni

Näyttää erittäin selvästi sen tason jota jätkät " lentokapteeni-sensei - nimeropalli " edustavat erittäin huonolla menestyksellä.
Hartaasti toivotaan heidän lentävän palstalta pois.
Saisi lukea matkailuasiaa , eihän ketään kiinnosta lapselliset toistensa " kehumiset " .

8

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NimeroPalli

No nimero.......nimeropalli tässä terve !!!

Kiva kirjoitus sulla !!!

Onko muuta mielessä ???

• sisältö

Hieno huomata jonkun palstalla tuntevan kirjaimet, ettei vaan olis tarkoituksellisesti laitettu tuo
      ......pallin ns. kirjoitusvirhe, kunpa herättäisi myös kirjoitelman sisällyksen osalta.

• HupsukoOot

No mutta Täyskapteeni, oletko aivan hupsu ?

Onhan Neiti 2010 ilmoittanut olevan aurinkoista ja toinen kertonut ajatuselimensä ajatusasennossa olevan suuri.......matkailuasiana, unohtamatta perinteisiä lerpatuksia.

• Sensei---

Itse itseni nimitin lento kapteeniksi ja erilleen kirjoitettuna, mutta onneksi minua viisaammat oikaisivat asian ja ymmärsin sen olevan yhteenkirjoitettu, mutta näin NumBallSenseinä olen yrittänyt päästä eroon tuosta lento kapteeni kirjoitustavasta, mutta ymmärtänette, että apukoulusta pois potkitulle se ei ole helppoa. Täällä Hiekkaharjussa vakituisesti asuvana eivät anna enää vanhuksille tukiopetusta asiassa.

• 63NumBall64

onkohan avaus ja kaikki viestit samasta "kynästä".

• Lerpanpäivää

Ei ollut ei, itse Senseilerppa oli asianosaisena tunnustanut tekonsa siis sinä NumBall...
        Näin toteammekin lerppamaanantain alkaneeksi NumBallilerpan avaamana...

• KrunikanVili
        Lerpanpäivää kirjoitti:

Ei ollut ei, itse Senseilerppa oli asianosaisena tunnustanut tekonsa siis sinä NumBall...
        Näin toteammekin lerppamaanantain alkaneeksi NumBallilerpan avaamana...

Tunnustele persettäs ja jatka 10 vuotista oireiluas !!!

• Sensei---
        KrunikanVili kirjoitti:

Tunnustele persettäs ja jatka 10 vuotista oireiluas !!!

Senseinä olen taas pahalla päällä, eivät usko minua lento kapteeniksi vaikka NumBallina sen esitän, kummia nuo hoitajat!
        Eivät varanneet edes lerppamatkojen matkaa, vaikka tarjosin puoleen hintaan.
        Hävetköön!

Khiai ja miau!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      62
      5138
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4602
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      123
      4559
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      298
      1817
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      85
      1478
    6. 91
      1462
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1338
    8. 318
      1065
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      961
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      870
    Aihe