Näyttää erittäin selvästi sen tason jota jätkät " lentokapteeni-sensei - nimeropalli " edustavat erittäin huonolla menestyksellä.
Hartaasti toivotaan heidän lentävän palstalta pois.
Saisi lukea matkailuasiaa , eihän ketään kiinnosta lapselliset toistensa " kehumiset " .
Lentokapteeni ? ON Yhdyssana
8
124
Vastaukset
- NimeroPalli
No nimero.......nimeropalli tässä terve !!!
Kiva kirjoitus sulla !!!
Onko muuta mielessä ??? - sisältö
Hieno huomata jonkun palstalla tuntevan kirjaimet, ettei vaan olis tarkoituksellisesti laitettu tuo
......pallin ns. kirjoitusvirhe, kunpa herättäisi myös kirjoitelman sisällyksen osalta. - HupsukoOot
No mutta Täyskapteeni, oletko aivan hupsu ?
Onhan Neiti 2010 ilmoittanut olevan aurinkoista ja toinen kertonut ajatuselimensä ajatusasennossa olevan suuri.......matkailuasiana, unohtamatta perinteisiä lerpatuksia. - Sensei---
Itse itseni nimitin lento kapteeniksi ja erilleen kirjoitettuna, mutta onneksi minua viisaammat oikaisivat asian ja ymmärsin sen olevan yhteenkirjoitettu, mutta näin NumBallSenseinä olen yrittänyt päästä eroon tuosta lento kapteeni kirjoitustavasta, mutta ymmärtänette, että apukoulusta pois potkitulle se ei ole helppoa. Täällä Hiekkaharjussa vakituisesti asuvana eivät anna enää vanhuksille tukiopetusta asiassa.
- 63NumBall64
onkohan avaus ja kaikki viestit samasta "kynästä".
- Lerpanpäivää
Ei ollut ei, itse Senseilerppa oli asianosaisena tunnustanut tekonsa siis sinä NumBall...
Näin toteammekin lerppamaanantain alkaneeksi NumBallilerpan avaamana... - KrunikanVili
Lerpanpäivää kirjoitti:
Ei ollut ei, itse Senseilerppa oli asianosaisena tunnustanut tekonsa siis sinä NumBall...
Näin toteammekin lerppamaanantain alkaneeksi NumBallilerpan avaamana...Tunnustele persettäs ja jatka 10 vuotista oireiluas !!!
- Sensei---
KrunikanVili kirjoitti:
Tunnustele persettäs ja jatka 10 vuotista oireiluas !!!
Senseinä olen taas pahalla päällä, eivät usko minua lento kapteeniksi vaikka NumBallina sen esitän, kummia nuo hoitajat!
Eivät varanneet edes lerppamatkojen matkaa, vaikka tarjosin puoleen hintaan.
Hävetköön!
Khiai ja miau!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820