Kumpi maistuu paremmalta pillu vai penis? Olin nuorempana sitä mieltä että penis maistuisi paremmalta, mut nyt en tiiä. Itse en oo ikinä ottanut suihin keneltäkään, olen mies... 😊
Kysymys bi-miehille/naisille?
9
836
Vastaukset
- Suikkista
Molemmat maistuu kiimalta! Maistelen molempia, olen bi-Ukm, vaimo ei tiedä että yhden tutun Ukm kanssa imuttelemme 69 asennossa muutaman kerran kuussa.
Olemme todeneet, että mies tietää miten otetaan suihin. Olen tämän kaverin kanssa tyytyväinen, saamme näin parhaat nautinnot. Naimiset jätämme kotiin vaimolle! Kokeilkaa ihmeessä, se laajentaa nautintoa valtavasti....Hienoa! Minäkin tarvitsisin kaverin tähän,olisi kivaa ottaa suuhun kylkiasennossa ilman kiirettä ja saada orgasmi samanaikaisesti.Tosin jos minulta tulee ensin,jatkan tietysti nautinnon antamista kaverille loppuun asti.Ainakin kerran viikossa olisi niin kiihottavaa saada suuhun.
Juurikin näin. Se kiima on mikä maistuu tai sitten ei. Kummastakin värkistä tykkään kovasti, ja kumpi on parempi, niin siihen on paha sanoa mitään tai Turhapuroa lainaten:”se riippuu kastikkeesta).
- Anonyymi
Joo pimppaa on saatu nyt viiskymppisenä kerran ottanut kullin poskeen ja oli kyllä mukava kokemus eikä varmasti viimeinen jos löytyis vaki imukaveri
- Anonyymi
Kulli maistuu paremmal ja mies imee paremmin
- Anonyymi
Tyhjä mielipide, ei perusteluja. Voisin kirjoittaa, että ei ole vasikan voittanutta, vaikka en ole edes kokeillut. Ja olen oikeassa.
- Anonyymi
Kumpikin on ok kunhan puhtaus on kunnossa.
- F4ntasy0fAllium
Maku on täysin riippuvainen siitä, mitä sipulia/lajiketta on stimulointiin käytetty.
- Anonyymi
Penis maistuu hyvälle, pillua haluaisin joskus maistaa 😊
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371431Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191227- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1451167- 521155
- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979