Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Kysymys bi-miehille/naisille?

Kumpi maistuu paremmalta pillu vai penis? Olin nuorempana sitä mieltä että penis maistuisi paremmalta, mut nyt en tiiä. Itse en oo ikinä ottanut suihin keneltäkään, olen mies... 😊
91024
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Molemmat maistuu kiimalta! Maistelen molempia, olen bi-Ukm, vaimo ei tiedä että yhden tutun Ukm kanssa imuttelemme 69 asennossa muutaman kerran kuussa.
Olemme todeneet, että mies tietää miten otetaan suihin. Olen tämän kaverin kanssa tyytyväinen, saamme näin parhaat nautinnot. Naimiset jätämme kotiin vaimolle! Kokeilkaa ihmeessä, se laajentaa nautintoa valtavasti....

3Äänestä
  • Hienoa! Minäkin tarvitsisin kaverin tähän,olisi kivaa ottaa suuhun kylkiasennossa ilman kiirettä ja saada orgasmi samanaikaisesti.Tosin jos minulta tulee ensin,jatkan tietysti nautinnon antamista kaverille loppuun asti.Ainakin kerran viikossa olisi niin kiihottavaa saada suuhun.

Äänestä

• Juurikin näin. Se kiima on mikä maistuu tai sitten ei. Kummastakin värkistä tykkään kovasti, ja kumpi on parempi, niin siihen on paha sanoa mitään tai Turhapuroa lainaten:”se riippuu kastikkeesta).

1Äänestä

Joo pimppaa on saatu nyt viiskymppisenä kerran ottanut kullin poskeen ja oli kyllä mukava kokemus eikä varmasti viimeinen jos löytyis vaki imukaveri

1Äänestä

Kulli maistuu paremmal ja mies imee paremmin

1Äänestä
  • Tyhjä mielipide, ei perusteluja. Voisin kirjoittaa, että ei ole vasikan voittanutta, vaikka en ole edes kokeillut. Ja olen oikeassa.

Äänestä

Kumpikin on ok kunhan puhtaus on kunnossa.

Äänestä

Maku on täysin riippuvainen siitä, mitä sipulia/lajiketta on stimulointiin käytetty.

1Äänestä

Penis maistuu hyvälle, pillua haluaisin joskus maistaa 😊

Äänestä

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Tissi86 kirjoitti:

Kumpi maistuu paremmalta pillu vai penis? Olin nuorempana sitä mieltä että penis maistuisi paremmalta, mut nyt en tiiä. Itse en oo ikinä ottanut suihin keneltäkään, olen mies... 😊

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu