Kysymys bi-miehille/naisille?

Tissi86

Kumpi maistuu paremmalta pillu vai penis? Olin nuorempana sitä mieltä että penis maistuisi paremmalta, mut nyt en tiiä. Itse en oo ikinä ottanut suihin keneltäkään, olen mies... 😊

9

1007

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suikkista

Molemmat maistuu kiimalta! Maistelen molempia, olen bi-Ukm, vaimo ei tiedä että yhden tutun Ukm kanssa imuttelemme 69 asennossa muutaman kerran kuussa.
      Olemme todeneet, että mies tietää miten otetaan suihin. Olen tämän kaverin kanssa tyytyväinen, saamme näin parhaat nautinnot. Naimiset jätämme kotiin vaimolle! Kokeilkaa ihmeessä, se laajentaa nautintoa valtavasti....

• Hienoa! Minäkin tarvitsisin kaverin tähän,olisi kivaa ottaa suuhun kylkiasennossa ilman kiirettä ja saada orgasmi samanaikaisesti.Tosin jos minulta tulee ensin,jatkan tietysti nautinnon antamista kaverille loppuun asti.Ainakin kerran viikossa olisi niin kiihottavaa saada suuhun.

• Juurikin näin. Se kiima on mikä maistuu tai sitten ei. Kummastakin värkistä tykkään kovasti, ja kumpi on parempi, niin siihen on paha sanoa mitään tai Turhapuroa lainaten:”se riippuu kastikkeesta).

• Anonyymi

Joo pimppaa on saatu nyt viiskymppisenä kerran ottanut kullin poskeen ja oli kyllä mukava kokemus eikä varmasti viimeinen jos löytyis vaki imukaveri

• Anonyymi

Kulli maistuu paremmal ja mies imee paremmin

• Anonyymi

Tyhjä mielipide, ei perusteluja. Voisin kirjoittaa, että ei ole vasikan voittanutta, vaikka en ole edes kokeillut. Ja olen oikeassa.

• Anonyymi

Kumpikin on ok kunhan puhtaus on kunnossa.

• F4ntasy0fAllium

Maku on täysin riippuvainen siitä, mitä sipulia/lajiketta on stimulointiin käytetty.

• Anonyymi

Penis maistuu hyvälle, pillua haluaisin joskus maistaa 😊

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      74
      3180
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2030
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      166
      1773
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      292
      1308
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      30
      1198
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1160
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      100
      1086
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1074
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1070
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      26
      991
    Aihe