järjestön tiedote. "kevät on tulossa ja kuuma kesä, heittäkää pois hikiset pikkarinne ja tuntekaa vapaus". Kuinka moni teistä kulkee hame tai mekko päällä... ilman alushousuja ? Ja missä ? Nim. "kesä tulee".
Naiset ilman pikkareita...
8
70
Vastaukset
- Lille35
Minä ainakin, mutta vasta Vapun jälkeen. Tannseissa ja ravintolassa yleensä.
- KKKLK
Eihän noita aluhousuja joskus 100 vuotta sitten naiset käyttäneet ollenkaan, kertoi vaari. Ja varmasti oli innokkasti tarkastanut asian. Mulukoitakin oli ainakin kolmen naisen kanssa.
- Anonyymi
KKKLK kirjoitti:
Eihän noita aluhousuja joskus 100 vuotta sitten naiset käyttäneet ollenkaan, kertoi vaari. Ja varmasti oli innokkasti tarkastanut asian. Mulukoitakin oli ainakin kolmen naisen kanssa.
Eivät käyttäneet. Sitten kun niitä alettiin täällä myymään hienostelutuotteina, niin niistä käytettiin nimitystä nimettömät, koska niitä ei ikäänkuin edes saanut olla olemassa. Niitä ei koskaan laitettu narulle kuivumaankaan, koska ne olivat siveettömät.
Naisten hameiden alla ei ollut silloin minkäänlaisia pöksyjä. Ainoa laite mitä silloin käytettiin esimerkiksi kuukautisten vuoksi oli kuukautiskuppi, mutta köyhimmillä ei ollut sitäkään.
- Housutpois
Lavatansseissa olen tavannut naisen, jolla ei ollut pikkareita. Tuollainen 40 rouva, kun oli tuo sormus sormessa. Mä olin silloin 18v. Loppuillasta tuo nainen tuli hakemaan minua, ihan ok. näköinen, topissa, joka jätti olkapäät paljaaksi. Koetti mun housunetumusta ja totesi lakonisesti, mennään mun autoon ? Mä menen edeltä, tuu sitten perässä. Auto, no joo, autohan se... matkailuauto. Rouva livahti sisään ovesta ja mä heti perässä. Sängylle istumaan ja mekko ylös, ja ei siis pikkareita, vain pieni karvatupsu. Rouva laski myös topin alas, no ei isot, mutta sellaiset käteen sopivat. Parin minuutin juttu ja sinne meni. Sitten rouva sanoi, lähde, ennenkuin mun mies tulee. Mies tuli mua vastaan parkkipaikalla. Luulen, että asia oli sovittu. Kaverit sanoi kotimatkalla, että pääsit sitten liukkaille. Ne oli seurailleet Rouvan touhuja ja ainakin yksi kaveri oli käynyt tuolla autossa aikaisemmin sinä iltana.
- oisinsesatula
Kuka nainen on kesällä pyöräillyt hameeseen pukeutuneena niin että on istunut paljaalla pepulla satulassa, hameen helma satulan yli nostettuna?
Se on hieno kun nainen on ilman pikkareita ja rintsikoita. Kerran risteilyllä kun piti jonottaa syömään pääsemistä niin naisellani ei ollut alusvaatteita hänellä oli mekko päällä silloin. Niin hyväilin hänen rintoja ja hieroin klitorista hän tuli niin kuumaksi että syömisen jälkeen piti mennä hyttiin nussimaan.
- Anonyymi
Kerran olin fysioterapiassa ja oli hieman vaikeata keskittyä itse asiaan kun muija oli jo muutenkin hyvännäköinen ja lisäksi ei tainnut olla rintaliivejäkään kun nännit näkyi terävästi puseron läpi ja sitten vielä tehden niitä paneskeluliikkeen näköisiä venyttelyliikkeitä esimerkkinä :D
Sisko ilman pikkareita ei ole vain viehättävä ja erityiskaunis, vaan myös elegantti, la femme par excellence. Hienostunut nainen ei pelkää tietää, että tie miehen sydämeen kulkee hänen sukupuolielimiensä kautta. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727