Söpö kun olet vihainen ja katkera :3 🤣😍😍😍😘😘
Nainen olet äärimmäisen
15
59
Vastaukset
- miljoonanikki
Oot palstan hurmaavin kun postaat näitä sarjoittain😅🤣😎
- MoNikoissa
Ja sinä oot joka Phillipsin ikioma Unelma? Eikä ku Ray Charlesinhan sää olitki. ;l
- SeiskanSussut
Ja sä oot entistäki dorkempi pelkkä keravalainen Ristipää-ruuvari Matti Kukkaroines, jolla ei oo koht enää töitäkä, missä salaturpakameraa virittelis. ;)
- Terveiseni
En ole söpö, vihainen enkä katkera. Minnää en oo siis mittääääää
- Vääräluulosulla
Vihaisuuteen kyllä taivun myönnän, mutta tippaakaan ei katkeruutta löydy. Ei vaikka elämässä on ollutkin kaikenlaista sontaa. Katkeruus ei kuulu tunteisiini.
- Ennytkatkeramutta
Kenelle tämä oli?😅
- voitullahyviäpelejä
Ikävän näköinen nopea kulku-hirviö jos tulee auton perään: joku hiriviömäisen näköinen musta sivuvaunu nopeuksillaan sitten, jotta varmasti on tehokkaampi kuin autosi on :D
Mutta mitenkäs tyttösten tekemät pelit, koska minua kiinnostaisi testailla kun saavat sellaisia valmiiksikin.- JuhanaHelmiPöllö
Testauta ittes siel lähimmässä Arvauskeskuksessa. Villi veikkaus, että ulos et sieltkään enää pääse. ;)
- PikonNippuri
Joo. Teiän Suppo-Päitten sähkönsiniset sivarisivu-Transut Päivystelemässä jossaki Kaisiksessa ja Rusi Koimassa toisten autoja. On kuule niin nähty.
Suosittelen Suo kerää Kimpsus ja Camphus. Ja poistumaan ainakin mun lähitienoilta jonnekki todella kauas. Ja Lähestymiskiellolla viel varmistettuna. Pätee se kieltos Takuuvarmasti myös lentokenttiin. ;)
- Ootkopölhö
Olen, olen! Katkera en taida olla, luonteeni on liian positiivinen siihen hommaan. Aito rakkaus ei katkeroidu 😛
Miten itse vajoat noin syvälle, että nautit, kun toisella on paha mieli?- anti-atm
Jospa se ei ole vajonnut mihinkään vaan aina ollut niin syvällä kuin joku voi olla. Jotkut haluavat pahaa, koska ovat niin kehnoja itse. Heidän seuransa arvo on tosin, noh, enintään ja parhaimmillaan nolla, mutta enimmäkseen kai miinuksen puolella.
- palovamma
Dekolteeni rypistelee.
- Työtonmuualla
Sulla on kyllä naiset mennyt sekasin.😈
Minäkin paljastan että, en oo mitään noista mainituista tällä hetkellä. heh heh hee!
se, et jollain on edes aikaa ja vaivaa miettiä toisen tunnetiloja, taitaa olla ilman elämää...- Tuttihukassa
Oot kyllä lapsellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4491289- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18737Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 62664
- 27663