Video "Flat Earth vs. Round Earth | Explorer"
https://www.youtube.com/watch?v=06bvdFK3vVU
Litteämaa taas todistettu todeksi
30
<50
Vastaukset
- UusiaTodisteitaJälleen
Useita arvostettuja eritieteen alojen asiantuntijoita tulee videolla kaapista ulos ja tunnustaa uskovansa litteäänmaahan
- litteämaamattealii
Joo mää uskon et maa on littee, koska mää kerran menin liian pitkälle ja putosin reunalta pois. No onneks mul oli laskuvarjo ja avasin mut sit tajusin, mihin helvettiin mä sitä laskuvarjoa tarviin mähäm leijun avaruudessa. onneksi oli kännykkä mukana soitin muijalle ja se heitti pitkän narun mulle niin pääsin takaisin ylös joo on maa litteä.
- ruahahahahahahahaha
no mulle kävi vähän samanmoitte putosin kans alas mut ku oikein räpyttelin käsil ku lintu ni pääsin takas hurja kokemus oli kyllä ne tiäremiehet tietää ja ainoo kaapista mistä ovat tulleet on antti tuiskin kaapista ruah hah hah hah hah hah hah
- kuuraketti--
Pienet on silakat joulupöyvässä... Mulle kävi silleen että olin parin arvostetun tiedemiehin kaa kävelemässä maan reunalla kun maa petti ja putosimme avaruuteen. Mut onneksi saimme sateliitistä kiinni ja soitimme haustoniin kavereille ja ne lähetti kuuraketin hakemaan meijät pois.
- kaappikaveri
Mulla taas on muutama arvostettu tiedemies kaverina ja me kanssa putosimme alas maan kamaralta, mut sit kekasimme, että menimme aina toinen toisen harteille ja taas toinen toisen harteille, niin silleen pikkuhiljaa pääsimme takaisin maan kamaralle. meillä meni 2 vuorokautta mutta onnistuimme lopulta. Kaverithan tän jälkeen menivät kaappeihinsa.
- TotuusSattuuQC
"Useita arvostettuja eritieteen alojen asiantuntijoita tulee videolla kaapista ulos ja tunnustaa uskovansa litteäänmaahan"
Et sitten katsonut koko viedeota? Siinä yksi flättärien "johtaja" kieltäytyy uskomasta maapalloon vaikka hänelle näytetään kokeellisesti että se on pallo. Sen lisäksi haastatellaan tähtitieteen proferssoria joka ihmettelee että kukaan voi nykyaikana uskoa litteään maahan.
Videon pointti on lähinnä se että flättärit ovat salaliittoihin uskovia denialisteja jotka kieltäytyvät uskomasta selkeään tieteeseen ja että sellaisen ajattelun lisääntyminen voi olla potentiaalisesti jopa vaarallista yhteiskuntien kannalta.
Yksikään arvostettu tieteenalansa edustaja ei videolla kannata litteää maata kuten väitit. En ihmettele, jos eritieteilijät uskovat niin....
Kuuluisi siis kirjoittaa "eri tieteenalojen asiantuntijat".
- kuutio-
vitut maa ole litteä helvetin pölvästi. Aivos on litteät. Johan tuo jo apinakin tietää että maa on neliskulmanen kuutio. siitä on tuhnsia todisteita että mää on neliskulmainen kuutio.
- ollikolimio
Ja paskanmarjat kumpikin litteä ja kuutio. Olette linnunaivoja kumpikin. Se on varma että maa on KOLMIO, johan sen jo roomalaiset aikoinaan opetti.
- eimaaaaaaar
Ei kyl maar se on sillai et maa on ässänmuotoinen siitä on miljoonia faktoja ranskan instituutista.
- Lättäpää
Yletrolli keskustelee itsensä kanssa? Te ylestä aloittei levittää tätä älytöntä kuutiomaa väitettä meidän littareiden vaientamiseksi, se ei tule onnistumaan.. Teitä on ylellä töissä 200 trollia yötäpäivää, sanoitte ns. antivenäjätrolleja kun teidät palkattiin, olette vain angela merkelin, ym eu pohattojen juoksupoikia idioottimaisine kuutiomaa väitteinenne
- pallomaaaa
ei kyllä maa on sellanen kuin halkastu omena toiselta puolelta se on pallomainen ja toiselta ihan tasanen sillai se maa on juu
- hernepää-
ei kyll maa sellanen herneen muotonen siinä on jopa sisällä herneitä jos sen avais
- dildooooooooooo
ei ei ei vaan maa on kuin iso jättidildo sen muotonen on maa
- ottakaalääkkeenne
toikin idiootti ketjun alulle laittaja, varmaan kuuluu niihin kaiken maailman lahkoihin jotka kulkevat foliopipo päässä kun järjenvalo ei enään säteile ja sit odotetaan ufomiehiä hakemaan heidät avaruuteen. maa on litteä. Sama kun väittäisi, ettei maata ole edes olemassa, se on vain kuvittelua. Tuo tuollaisen ( maa on litteä ) uskominen on jo mielisaruatta.
- ottakaalääkkeenne
mielisairautta
- ukkomualta
mää taas näin yhren vireon, siin taas maa oli ihan niiko hämähäkki viärin päin.
(I) < ---- tollannee se oli, viivat puuttuu vaan täst kuvast ympärilt, mut hämähäkki viärin päin se ol maa siinä vireos. Ja tää on taivahan tosi. - uskooooooooooo
no antakaahan olla, mä näin taas sellasen videon missä on toisen isomman planeetan sisällä, eli kaikki tähdet eivät ole tähtiä vaan isomman planeetan timanttiesiintymiä. siitä on lukuisia todisteita että olemme isomman planeetan sisällä.
- bisnestä
Se kaveri joka väitti maan olevan litteä ei itsekään uskonut siihen.
- videopeiiiiiiiiii
no mä taas näin sellasen videon, missä maa on vain hologrammi ja me olemme kaikki tekoälyjä emmekä oikeita ihmisiä. Tää video oli dokumentti ja se on totta, emme ole oikeesti olemassa vaan suuremman älyn pelinappuloita joka pelaa peliään jossain todellisessa maailmassa.
- maaraketti
No ei toi vielä mitään mä taas näin sellasen videon, miisä maa onkin itseasiassa suuri avaruusalus missä matkaamme toiseen galaksiin ja miljoonan vuoden päästä, saavumme perille. ja tämä video oli totta sen todisti jopa itse Albertti Ainstainikin tuonpuoleisesta meedion kautta.
- pallonpyöreä
Eikö voida vaan todeta että maa on pyöreä pallo, niinkuin se on.
- lättärionbugi
joo ja noi lättärit se isoäly on kekannu siitä ku men kerran bitit vähä sekasi ja se tykkäs et toi onki hauska, otetaaki se peliin mukaan oikeestiki niiku mustaks pekaks.
- juuuuuuuuuuuuuu
juuuuuuuuuuuuu... Lauletaan... Isi oi, kerrohan, onko pyöreä maa... juuuuuuuuuuuu... Pyöreä on, pyöreä on... juuuuuuuuuuuuuu... kyllä kyllä, pyöreä on... juuuuuuuuuuu....
- aswwewww
Heps, ei ainkaan tuolla linkatulla videolla ollut yhtään
"Useita arvostettuja eritieteen alojen asiantuntijoita tulee videolla kaapista ulos ja tunnustaa uskovansa litteäänmaahan" - hähähähähähähähähäää
Pallopäiden vastaukset ketjussa osoittavat heidän kiistämättömät älykkyytensä.
- TotuusSattuuQC
Kertoo aika paljon flättäreistä että menee "todisteeksi" linkaamaan videon joka tekee lähinnä flättärit naurunalaisiksi ja heille vain pyöritellään siinä päätään tyyliin "kuinka kukaan voi olla noin tyhmä".
- blahblahbllllllah
Jos Maa olis oikeasti litteä, niin sitten kinattaisiin The Round Earth Societyn kanssa. Maan muodolla ei ole niinkään merkitystä, vaan sillä, että halutaan uskoa asioihin jotka ei ole totta ja väitellä.
- dflöhölhhjjhj
Maailmassa on lukuisia Flat Earth- yhdistyksiä, eniten USA:n suurkaupungeissa.
Heillä on jatkuvasti tapaamisia ja kokoontumisia:
https://www.youtube.com/watch?v=1gHbwT_R9t0 dflöhölhhjjhj kirjoitti:
Maailmassa on lukuisia Flat Earth- yhdistyksiä, eniten USA:n suurkaupungeissa.
Heillä on jatkuvasti tapaamisia ja kokoontumisia:
https://www.youtube.com/watch?v=1gHbwT_R9t0Minkähän takia ei ole yhtään pallomaayhdistystä missään?
Koska sen, joka haastaa vallitsevan totuuden, kuuluu todistaa poikkeava väittensä ja kumota vallitseva tieto omilla todisteillaan. Kun niitä ei ole tai ovat kovin heiveröisiä, syntyy äkkiä yhdistyksiä, joilla puuhakkaat bisnesmiehet keräävät rahat pois julkaisemalla haluttua "todisteaineistoa", pitämällä esitelmiä ja symposiumeja, myymällä devotionaaleja, hankkimalla julkisuutta jne.
Haastetun ei tarvitse todistaa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433484Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4202834Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222771Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821837- 871477
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541360- 881107
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721093- 861000
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31890