Ohiampujaa pitäisi vetää turpaan

paskasohlottajat

Vituttaa tilanteiden selvittely että osuiko vai ei. Itse ampuessani tiedän aina missä reikä on. Tekisi mieli leipoa tauluun sellaisia paskanaamoja jotka ampuvat usein ohi. Päivä kuluu noiden mulkkujen harjoittelemattomuuden ja osaamattomuuden vuoksi. Jos ei osaa niin ei pidä edes yrittää. Elävää maalia ammutaan vain kun ollaan varma osumasta. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa jättää ampumatta jos taidot on vajakin tasoa !!!!

70

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enoleammattilainen

En usko että ihan jokaisen osut mitä ammut. Jokaiselle sattuu joskus ohi laukauksia eikä sille voi mitään. Ohi ampuminen voi johtua myös siitä että on vääränlainen panos ja jos et ole montaa kertaa ampunut kyseisellä aseella et tiedä mikä merkki siinä toimi.

• Anonyymi

Jahtiin ei pitäisi lähteä asella ja patruunoilla, joilla ei ole harjoitellut ja tunne käyntiä. Tästä syystähän se ampumakoekkin pitää suorittaa asella johon on lupa.

• Anonyymi

Voi herranen aika tätäkin kommentoijaa , kyllä pitää testata aseet ja patruunat ennen kuin lahtee pyyntiin , Isä vainaja opetti jo kuuskymmentä luvuilla kun aloitin metsästyksen jotta haavakoita ei tehä , pitää opetella ampuun , eikä ylipitkille matkoille roiskita haulikolla , mutta meitä on moneksi .

• aw3gtwgaseg

Jokainen ampuu joskus ohi. Paitsi jos ei ammu ollenkaan.

Vaikka olisi minkälainen mestariampuja, se paskalaaki on silti joka laukauksella aina yhden askelen lähempänä.

Kannattaa pitää kirkkaana mielessä.

Asia erikseen ovat sitten he, jotka räiskivät heti sinne päin, kun jotakin pikkuisen vilahtaa.

• Kunjo

Aseet ja patruunat pitää testata ja käydä ampuma radalla , ennen metsästystä , ja tarkkuuttaa niillä patruunoilla joita käyttää metsästyksessä , Elävä riista ei ole aseen tarkuutuksen kohde vaan , pahvi taulu ampuma radalla . Onhan nuita tyyppejä nähty jotka meuhkaa Halppis mallien kaa , ja ihmetellään kun laukaukset on missä sattuu , Kannattaa panostaa laatuun niin kuin minä tiedän aina kun Hirven ammun missä reikä on ,nytkin on sellainen ase ettei ei ole tarvinnut kiikari nappuloita pyöritellä viiteen vuoteen on aina kohillaan ja hirvi vainaa löytyy 50 -100 metrin välitä kun sormen koukistan , niin kuin Suomalaisten Ampuma hiihtäjien sijotukset ollet vimeisten 30 vuoden aikana ,sijoilla 50- 100 ei yhtään Äijää kympin sakissa , hävetää kyllä , sitten ilakoidaan kun päässään kolmen kympin sakkiin , Norja laiset Kaks kymppiset pyyhkii ohi näitten Suomen eijien ohi , mennen tullen , Ja Suomen valmentajat kehtaavat kiikaroida vielä tauluille kun pelti kolisee . en lakkaa ihmettelemästä , eikö tosissan ole Suomessa potenttiaaalisia miehiä joista voi tulla huippuja , nuo nykyset äijät on nähty, vuosi vuodelta rämpii kehitystä ei ole ollut, ilakoijaan kun yks äijä on kolmen kympin sakissa. Vamentajilla ynnä muita huolto miehillä tietysti pyyhkii hyvin .

• 34tatgatgase4

Noilla omakehuilla ja oletetuilla lahjoilla luulisi, että sinulla on jo kauan ollut kaappi täynnä pokaaleja.

Mutta missä ovat pokaalit nyt?

• sielläneovat

Pokaalit ovat kaapissa hinttiseni !

• hähähähä__

Voivoi, kun ottaa pojulla karujen tosiasioiden hyväksyminen lujille.

Mutta ei se mitään, ensimmäisen ohilaakin jälkeen vituttaa jonkin aikaa ja sitten alkaa helpottaa.

Semmoinen on sinullakin edessä. Paitsi, jos et uskalla ampua ollenkaan.

• Steyr

Asiassa täytyy ottaa huomioon mm. tällainen mahdollisuus. Että jos hirvikokeessa radalla ampuu täyet kympit, niin se on kaikkien mielestä ok.
      Mutta joillekin ampujille tulee sitten maastossa hirven ampumistilanteessa sellainen paniikkikohtaus, jolloinka laakit saattavat osua hirven persiille.

Eräs vanhempi hirviporukkaan kuuluva kertoi itse just tällaisesta tilanteesta omalla kohdallaan, että kun on hirvi sopivalla hollille, niin hän panikoi ja hätäilee. Ja kun hätäillen ampuu, niin laaki menee joko ohi tai osuma monesti on ollut kyljessä tai persiillä.

Eikähän siinä noin jälkeenpäin enää auta kenenkään kohdalla se turpaan mäjäyttäminen, vaan se auttaa enemmänkin, että kun panikoiva itse tietää omat vajavaisuutensa ampumistilanteissa, niin silloin on syytä jättäytyä oma-alotteisesti pois ampujakaartista ja olla joko ajomiehenä ja reslan vetäjänä hirven völjyyssä. Ja lahtivajallakin tarvitaan väkeä.

• paskasohlottajat

Jos epäilee osuvansa niin jättää ampumatta. Ei sitä tarvitse joka tilanteesta yrittää. Turpaan vetäisy laittaisi pohtimaan kannattaako sitä epävarmoihin tilanteisiin edes yrittää.

Olen huomannut että tietyille tyypeille niitä ohilaukauksia ja paskoja osumia tulee luvattoman paljon. Kun minä ammun hirveä kuuluu vain yksi laukaus jonka jälkeen saakin sitten mennä pistämään.

• Turpiinvaan

Kyllä, kuten murrosikäiselle kiku tanassa metsiä polkevalle. Ryskäytä lavuaarin ja tiskialtaan reunaan se paha liha kun se on tuhosi.

• dummkopff

On tainnut joku jo vetää lavuaarin reunaan kun on jutut kuin kehitysvammaisella. Jos ammpuu usein ohin niin pieni luuvitonen otsaan tekisi terää tyhmään päähän.

• Hotonvimo

Meidän seurassa on myäs yksi sohlottaa joka tilanteessa puolarillaan. Olisi hyvä jos sitäkin hieman lätättäis flindalla turpaan. Vitun homo !!

• Kisura

Eikö puolarit ole tehty vihollisen tappoon sodassa , eikä Hirven pyyntiin , Meidän porukasta kyllä lähtis , ajettas aura kepin kans toiseen lääniin leikkimään .

• 4tatagtagefaddxzv

Mitä väliä sillä on, minkälaisella aseella kukakin sohlaa?

Yhtä lailla niitä paskalaakeja ehtii ampua pulttilukkoisella kuin puoliautomaatillakin.

Ampuja se on, joka päätökset tekee, ei suinkaan ase.

Kohelot ei ole syytä antaa minkäänlaista asetta.

• UskoNänninen

Meidän seuraan ei puolarilla ole asiaa. Jos useamman kerran ampuu niin pitää olla useampi hirvi sillä se on laaki ja vainaa. Jos pitää paikata niin paskamahoja on yleensä tarjolla

• Anonyymi

Teiän seuraan ei vissiinkään oteta sit muita kuin pulttilukkoisella 308:lla varustautuneita.

• Anonyymi

Aloittaja on selvästi itseään täynnä.

• Anonyymi

Asiastahan tuo puhuu. Ja hyvä että joku aiheesta puhuu, eikä murjota pirtin nurkassa tuppisuuna otsa kurtussa tuhahdellen, tai märise palstalla jonninjoutavaa skeidaa.

Olisiko se tosiaankin parempi se tilanne, että tuo otsa kurtussa tuppisuuna istuva ottaisi ja kopistelisi jahdissa kaikkia niitä luuvitosella otsaluuhun tai turpaan, jotka ampuvat ohi tai persiille tai jollain muulla tavalla ryssivät ajon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiastahan tuo puhuu. Ja hyvä että joku aiheesta puhuu, eikä murjota pirtin nurkassa tuppisuuna otsa kurtussa tuhahdellen, tai märise palstalla jonninjoutavaa skeidaa.

Olisiko se tosiaankin parempi se tilanne, että tuo otsa kurtussa tuppisuuna istuva ottaisi ja kopistelisi jahdissa kaikkia niitä luuvitosella otsaluuhun tai turpaan, jotka ampuvat ohi tai persiille tai jollain muulla tavalla ryssivät ajon.

Höpöhöpö!

Turpiin vetäminen on väkivaltaa, eikä sellainen tai sellaisella uhkaileminen kuulu terveen aseenomistajan käytöstapoihin.

Pyssyt pois koheloilta!

• Anonyymi

Meän kylällä on kyllä sellainen Sälli jota pitäs kyllä pieksää pyssyn perällä niin että luu paistaa ,vuodesta vuoteen koheltaa aseen kans ja huonoja laukauksia ja jatkuvasti Hirven pyynissä ,ei töihin jouda , nyt tää viiminen Kaato oli ammuttu polveen ja väitti että sitä Hirviä on auto töytässy .

• Anonyymi

Kova on ase, jos polvesta tappaa. Yleensä kinkkaavat 3 jalalla suht kovaan karkuun ja pahimmillaan kadoksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kova on ase, jos polvesta tappaa. Yleensä kinkkaavat 3 jalalla suht kovaan karkuun ja pahimmillaan kadoksiin.

Ei se kadoksiin mennyt onneksi on hyviä Koiria ,löytyi seuraavana päivänä . tämä tohelo ei kyllä tarvis asetta .

• Anonyymi

Jokaisen huippulaukauksen jälkeen, on kehnolaukaus lähempänä. Mitä kauemmin se antaa odottaa, sitä enempi se tulee kirpaisemaan. Väitän, ettei ole kun huonon laukausen ampujia ja tulevan huonon ampujia. Ellei sitten ole näitä tyyppejä, että tupperirasiat alkaa rapisemaan ja termarit vinkumaan, kun haukku tai ajo lähestyy.

• Anonyymi

Sanonpahan vaan että turpaan pitäis leipoa näitä ohiampujia. Minä kun ammun nii se on varma osuma eikä tarvii selitellä! ***tanan tunarit, nyplätkää pitsiä jos ette osaa ampua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanonpahan vaan että turpaan pitäis leipoa näitä ohiampujia. Minä kun ammun nii se on varma osuma eikä tarvii selitellä! ***tanan tunarit, nyplätkää pitsiä jos ette osaa ampua.

Eihän siinä mitään vahinkoa käy, jos puhtaasti, osumatta hutin pyyhkäsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä **ttua sitä sitten hirvijahtiin lähtee jos sinne tullaan ohiampujiksi, menkää marttakerhoon patalappuja virkkaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On olemassa kahdenlaisia metsästäjiä.

Niitä, jotka ovat ampuneet huonosti sekä niitä, jotka EIVÄT VIELÄ ole ampuneet huonosti.

Kannattaa sinunkin muistaa, että paskalaaki on joka kerran yhtä laukausta lähempänä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka siellä on katsomassa niitä huonoja laukauksia , kyllä se yleensä jostain raapasee . kuolee sitten päivien päästä .

• Anonyymi

Poistakaa nyt tämä "Tilanteenselvittelijä" hirviseurasta,hän suorastaa häiritsee
      metsästystä.Päivätolkulla selvittelee ihan päivän selvää asiaa.
      Näyttää kaverin metsästys taito olla vajakin tasolla!!!!!

• Anonyymi

Jahtaa sinä vain niitä pulujas!
        Minäkö se muka olen se joka häiritsee metsästystä, kyllä se on kuulkaas ne jotka ampuu ohi tai tekee haavakon, ensin kytätään **rse jäässä puoli päivää ja sitten kun tulee se ainoa tilanne niin nämä **skahousut vetää 50 metristä ohi, voi ristus minä sanon että tuollaisilla ämmille ei pitäisi alkuunkaan antaa kivääriä, korkeintaan katajasta veistetty jousipyssy niin se selässä saisi haahuilla pitkin metsiä eikä tulla sotkemaan ohilaukauksilla tosimiesten hirvijahtia!! Tuskin nämä pellet edes kelpaisi erätulia vahtimaan! Ämmät saata**!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkö se muka olen se joka häiritsee metsästystä, kyllä se on kuulkaas ne jotka ampuu ohi tai tekee haavakon, ensin kytätään **rse jäässä puoli päivää ja sitten kun tulee se ainoa tilanne niin nämä **skahousut vetää 50 metristä ohi, voi ristus minä sanon että tuollaisilla ämmille ei pitäisi alkuunkaan antaa kivääriä, korkeintaan katajasta veistetty jousipyssy niin se selässä saisi haahuilla pitkin metsiä eikä tulla sotkemaan ohilaukauksilla tosimiesten hirvijahtia!! Tuskin nämä pellet edes kelpaisi erätulia vahtimaan! Ämmät saata**!

Tais mennä vinkujilta luu kurkkuun! Menkää radalle ja opetellaan ampumaan ämmät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkään on analyytikko vahtinut tätäkin provoa.

• Anonyymi

Mutta ajatelkaahan. Tämäkin "turpaavetäjä" on todennäköisesti aikuinen ihminen.

• Anonyymi

Sanoppas muuta. Tosin, pelkkä suunsoitto ei aina välttämättä kerro koko totuutta asianomaisen iästä. Tarinat antaisi ymmärtää kyseessä ehkä olevan mieluummin varhaisteinin kuin aikuisen henkilön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoppas muuta. Tosin, pelkkä suunsoitto ei aina välttämättä kerro koko totuutta asianomaisen iästä. Tarinat antaisi ymmärtää kyseessä ehkä olevan mieluummin varhaisteinin kuin aikuisen henkilön.

Hirviporukoissa on myös varhaisteinejä mukana jo osa vanhemmista kun hirvimiehistä on jäänyt varhaisteinin asteelle.

• Anonyymi

"Nuoriso-osaston" edustajana puoluehallituksessa.?
        Ylivoimaisen paljon on hänellä edessään opittavaa poliitikon työsaran suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Nuoriso-osaston" edustajana puoluehallituksessa.?
        Ylivoimaisen paljon on hänellä edessään opittavaa poliitikon työsaran suhteen.

Täälä taas selän takana väännetään *askaa.
        Enpä viitti sanoa muuta kuin että opetelkaa ampumaan ämmät mutta minun tasolle ette koskaan tule pääsemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälä taas selän takana väännetään *askaa.
        Enpä viitti sanoa muuta kuin että opetelkaa ampumaan ämmät mutta minun tasolle ette koskaan tule pääsemään.

Puhuu, moninkertainen maailmanmestari. (omastamielestään). Vasa kaatuu, täydestälaukasta 300m päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuu, moninkertainen maailmanmestari. (omastamielestään). Vasa kaatuu, täydestälaukasta 300m päästä.

Itse asiassa niin vois kaatuakin, ei ole mitenkään mahdottomuus vasa kaataa kolmeensataan metriin täyteen laukkaan, tosin en ole koskaan nähnyt hirvieläinten laukkaavan.
        ...mutta tuo kolmeensataanmetriin kaataminen vaatiikin minut kiikarin taakse, nämä muut vässykät jos on puikoissa niin alkaa taas se sama arpominen osuiko vai eikö osunut ja se minua ketuttaa, prkl puusilmät menkää radalle ja oppikaa ampumaan kuten minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa niin vois kaatuakin, ei ole mitenkään mahdottomuus vasa kaataa kolmeensataan metriin täyteen laukkaan, tosin en ole koskaan nähnyt hirvieläinten laukkaavan.
        ...mutta tuo kolmeensataanmetriin kaataminen vaatiikin minut kiikarin taakse, nämä muut vässykät jos on puikoissa niin alkaa taas se sama arpominen osuiko vai eikö osunut ja se minua ketuttaa, prkl puusilmät menkää radalle ja oppikaa ampumaan kuten minä.

Eli, oletko siis edes, nähnyt hirveä luonnossa?

• Anonyymi

Sinun pitää mennä tuleviin olympialaisiin ampumaan kiekkoja ja ampua kaikki kiekot hajalle kun kerran olet niin hyvä ampuja. Siis, kaikki kiekot alas ja kultamitalit kaulaan. Sinullahan se käy koska et koskaan ammu ohi. Hienoa kuunnella maamme laulua pitkästä aikaan olympialaisissa. Jos joku sattuu menemään ohi, niin kyllä turpiin vetäjiä aina löytyy noin leveelle tyypille.

• Anonyymi

Nyt taas siinä yksi huti ampuja, kyse on kiväärillä hirven ampumisesta eikä kiekkojen ampumisesta haulikolla. Voi v**** kun pitää olla puusilmä-ampuja ja vielä tyhmäkin, siinä semmoinen paketti jota ei pitäisi päästä lähellekään hirveä.
        Ei voi muuta kun ihmetellä, paukutelkaa vaan omalla nahkatykillä mutta jättäkää hirvien ampumiset sellaisille kuten minä, kerta laaki ja hirvi tantereessa.

• Anonyymi

Minä ainaskin ammun tarkoituksella ohi teeriä yms metsäkanalintuja.
      Ovat niin kauniita pakkasaamuna puunlatvassa kiikarin läpi katsoessa.
      Ja joku sanoo että en edes osuisi..
      Niin riittää kun itse tiedän osumistarkkuuteni..

• Anonyymi

Kekkosen puistossa taisi joku pyörilijä saadakin luodista.

• Anonyymi

Ampumakoetta helpotettiin kun kukaan ei osunut liikkuvaan tauluun.

• Anonyymi

Joo eihän nämä rapamahat osu liikkuvaan maaliin, kuntokin niin huono että tuskin jaksavat asetta ampuma-asennossa pitää siksi nyt ampumakoe helpompi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eihän nämä rapamahat osu liikkuvaan maaliin, kuntokin niin huono että tuskin jaksavat asetta ampuma-asennossa pitää siksi nyt ampumakoe helpompi.

Van tulehan Sinä hyväkuntonen liikuttelemaan radalle maalitaulua, niin siitä se meiän rapamahojen ampumataito kohenee ja sinun liikuntataitosi myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Van tulehan Sinä hyväkuntonen liikuttelemaan radalle maalitaulua, niin siitä se meiän rapamahojen ampumataito kohenee ja sinun liikuntataitosi myös.

Kylläpä rapamaha uhoaa, taitas ihan aikuisten oikeasti jäädä tekemättä vai miltä tuntuisi istua linnassa, taitaa tulla itku ja ikävä äipän lihapullia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä rapamaha uhoaa, taitas ihan aikuisten oikeasti jäädä tekemättä vai miltä tuntuisi istua linnassa, taitaa tulla itku ja ikävä äipän lihapullia!

Kihhihhii, ovatko kaikki sisäa.ministeriössä yhtä välkkyjä?
        Ennenvanhaan sähköttömillä ampumaradoilla hirvenkuva liikkui ihmisen lihasvoimilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kihhihhii, ovatko kaikki sisäa.ministeriössä yhtä välkkyjä?
        Ennenvanhaan sähköttömillä ampumaradoilla hirvenkuva liikkui ihmisen lihasvoimilla.

Ei nykyään rasvamaksat jaksa hirvenkuvaa raahata edestakaisin, hyvä kun itsensä jaksaa 15 metrin matkan raahata autolta ampumapöydän ääreen. Hengästyttää hirviästi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se linnassa istuminen varmaan kotiolot voittaisi, kun ei olisi kaikenkarvaiset vässykät rupisemassa joutavaa skeidaansa. Ja lihapulliahan saapi linnassakin.

• Anonyymi

Sähköttömiä ratoja saattaa löytyä nykyisinkin, sinne vaan uhooja taulua ajamaan.

• Anonyymi

Tääläkö ne ohiampujat vielä mesoo, pyssyt pois ohiampujilta ja ilmakiväärillä harjoittelemaan ennen kuin päästetään takaisin miesten hommiin, alkanut kyllästyttämään se joka jumalan jouluinen hankkiminen osuiko vai eikö osunut ja sitten haetaan verijälkiä, seuraava joka ohi ampuu eikä tiedä mihin ampui niin turpiin vedän ja sotken suohon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tääläkö ne ohiampujat vielä mesoo, pyssyt pois ohiampujilta ja ilmakiväärillä harjoittelemaan ennen kuin päästetään takaisin miesten hommiin, alkanut kyllästyttämään se joka jumalan jouluinen hankkiminen osuiko vai eikö osunut ja sitten haetaan verijälkiä, seuraava joka ohi ampuu eikä tiedä mihin ampui niin turpiin vedän ja sotken suohon.

Pitää varmaan aluksi teetättää ohiampujien hihamerkki näille vässyköille ja puusilmille!

• Anonyymi

Haluisko alottaja ottaa ikeneen? Voin sitten "ampua ohi".

• Anonyymi

Tuollaiselta mieheltä täytyisi ottaa kaikki aseet pois, koska osoittaa tuollaista agresiivissuutta.

• Anonyymi

Tätä keskustelua kun seuraa, niin ei kyllä yhtään ihmettele miksi seurat ukkoutuu. Kukaan täysjärkinen ei lähde tuommoiseen nokitteluun mukaan.
      Metsästän pienriistaa ja se riittää.
      Muut saavat hoidella hirvet ja vedellä toisiaan turpaan kun noin kova kiihko on.

• Anonyymi

Kiinnostaisi kuulla, että leivoitko itseäsi turpaan ja kuinka kovasti, kun se ensimmäinen huono- tai ohilaukaus sattuu.
      Saattaa olla vaikka joku risu, joka ei näy hyvässäkään kiikarissa, joka kääntää luotia sen tarvittavan 10 cm.
      Mielenkiinnolla jään odottamaan onko miestä antamaan itselleen turpiin, edes kuvainnollisesti tai jättämään hirvenmetsästyksen niille, jotka osaa ampua (heh heh, sitä ivanaurun määrää, jos olet mennyt kertomaan omassa porukassasi näitä juttujasi).
      t. Kerran ohi ampunut.

• Anonyymi

Älä lässytä ja sössötä sianpieru ! Sitä kun käyttä kunnon kaliberia niin ei risut haittaa. Toiset osuu ja toiset ei joten en kuulu enkä aio liittyä ohiampujien paskakerhoon sössöpojut !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä lässytä ja sössötä sianpieru ! Sitä kun käyttä kunnon kaliberia niin ei risut haittaa. Toiset osuu ja toiset ei joten en kuulu enkä aio liittyä ohiampujien paskakerhoon sössöpojut !

Ja tämän kirjoitti aikuinen ihminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joka saa mukamas oikeasti pitää tuliasetta hallussa. Toistaiseksi. ????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä moni on luullut. Mutta eipä mitään, hyvä jos joka kerta osuu. Siihen me muutkin pyritään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, on tosi rumaa nimitellä toisia tuolla tavalla. Vaikka onkin eri mieltä, voi silti olla kohtelias ja esittää vastaväitteitä ja eriäviä mielipiteitä sortumatta alatyylisiin ilmaisuihin.

Rauhallista Joulun aikaa kaikille metsästäjille. Nautitaan hyällä mielellä ja omallatunnolla yksin ja yhdessä saaduista saaliista. t. Yksi, ei ryppyotsainen metsästelijä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, on tosi rumaa nimitellä toisia tuolla tavalla. Vaikka onkin eri mieltä, voi silti olla kohtelias ja esittää vastaväitteitä ja eriäviä mielipiteitä sortumatta alatyylisiin ilmaisuihin.

Rauhallista Joulun aikaa kaikille metsästäjille. Nautitaan hyällä mielellä ja omallatunnolla yksin ja yhdessä saaduista saaliista. t. Yksi, ei ryppyotsainen metsästelijä :)

Älä *aatana jeesustele, samanlainen paskasohlottaja ohismpuja sinäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä *aatana jeesustele, samanlainen paskasohlottaja ohismpuja sinäkin.

Äläs ny, tänäänkin yksi laukaus, yksi saalis 😊

• Anonyymi

Narsismi on alussa vihree, kunnekkas se puhkeaa täyteen kukkaansa.
      -ketkujalaspolkka-

• Anonyymi

Täällä vaan nämä ohiampujat ja sohlottajat huutelee, puusilmät eivät edes näe mitä ampuvat, ottakaa minusta mallia, se on laaki ja vainaa, sinä reikä siinä mihin tähtään eikä ole jälkipuheita, mitäs jos vässykät vaihdatte harrastusta, alkaa nyplämään vaikka pitsiä ja jättäkää metsästys hommat meille jotka sen homman taitaa.

• Anonyymi

Nyplää ny kuule itse pitsiä tai mitä nyt mieleesi tulee ja anna meidän oikeiden miesten metsästellä. Miehellä ole muuta kuin kova uho. Näytöt puuttuu tyystin. Tämmösillä palstoilla kaljahönössä uhoaa, kun ei metsään pääse ja riistaa tainnut koskaan nähdäkkään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1562
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1522
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1242
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    7. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      174
      1087
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      310
      1027
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1026
    Aihe