Nilon yläasteen opettajat ovat nostaneet kädet pystyyn kiusaamisen edessä. Sosiaalisia suositaan, kehutaan ja ymmärretään vaikka ovat juuri pahimpia kiusaajia. Sitä ei opettajat halua tunnustaa, koska ovat kavereita kiusaajien vanhempien kanssa. Hiljaisempia haukutaan opettajien toimesta eikä asialle voi tehdä mitään. Missä on tukeminen silloin kun sitä tarvitaan.
Nilon koululla kiusataan
Muuten
5
161
Vastaukset
- Sivullinen
Kyllä se on jo ala-asteelta lähties sitä. Torangissa sama homma ainakin. Ei niillä opettajilla kiinnosta, rehtoria vielä vähemmän. Ja kotiin ei viedä töitä enää nykyään yhtään. Kun tunnit loppuu päivällä niin seuraavan kerran se jatkuu kun lukkarissa päivä alkaa. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta
- kokemust.on
Pitää itse ojentaa kiusaajia.
- VikkeNolo
Joo, sosialistit on semmosia.
- Läskilä
Juu, ei sinne saada kunnon rehtoria, ei aiemmatkaan saanu kuria.
ootteko kuulleet sanontaa "nilon hullut?"- Anonyymi
Onhan siä erityisopetusta ja opettajakin. Laitetaan sille luokalle vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637