Haluan toisen miehen suuhuni

Jiibii30

Millaisia kokemuksia teillä miehet on toisen munan imemisestä? Haluaisin kovasti opetella. Vaikka useampikin mies opettaisi.

13

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anurator

      Se on helppoa kun muistaa vaan ettei satuta hampaillaan. Imua ja kielen pyöritystä niin tyydytys on taattu.

    • anurator

      Se on helppoa kun muistaa vaan ettei satuta hampaillaan. Imua ja kielen pyöritystä niin tyydytys on taattu.

    • kokeilisinkyllä

      Terve! Olen itse miettinyt samaa kokeilua. Olisi todella mahtavaa päästä vähän maistamaan kalua. Edellytys olisi, että olisi luotettava ja terve vastapuoli. En liiku tällaisissa piireissä, mutta kokeilisin kyllä, jos paikka ja oikea henkilö kohdalle osuisi. Itse satakunnasta eikä mitään tietoa mistä tällaisen kokemuksen voisi saada.

      • ggfgfg

        26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. 28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
        29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
        31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
        32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.


      • Puhuisit.asiaa
        ggfgfg kirjoitti:

        26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. 28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
        29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
        31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
        32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

        Mitä paskaa toi nyt on?


    • UkmKaveri

      Treelta löytyisi perheellinen, luotettava ja terve ukkomies, joka haluaisi kokeilla miltä runkut ja imut tuntuis molemminpuolin...
      Haussa nuorempi kaveri yhdessä kokeiluun ja jos molemmat tykkäis niin voitais jatkaa tapailua salaa yhteisten nautiskelujen merkeissä!
      Miehekäs ja siisti olen sekä ikää 44.
      Löytyiskö salaista ystävää satunnaisiin tapaamisiin??

      • Tr.Ns

        S-posti ?


      • NiinTurhaa

        Koet itsesi varmaan tosi fiksuksi ja tärkeäksi... Luuletko että joku näistä sun postauksista oikeesti välittää?
        Löylykauha poikittain vaan sinunkin hanuriisi.


      • K-u-t-s-u-n-i-

        Unohtui: viestihän ei sääntöjen saa olla myöskään pelkkä linkki.


    • JalluTheBi

      Mä oon 18v. poitsu ja olen käynyt pariskunnan luona, silloin tällöin. Alkuun olis vain vaimon kanssa, mutta myöhemmin vaimo kertoi, että hänen miehensä on BI. Muutama viikko sitten olin miehen kanssa saunassa, olin ollut aikaisemminkin, enkä ollut huomannut mitään erikoista hänen käytöksessään minua kohtaan. Tällä kertaa kuitenkin myös nainen tuli saunaan meidän kanssamme. Ja minulla alkoi seisoa. Hän otti minua kalusta kiinni ja alkoi imeä sitä. Ja hetken päästä tarjosi sitä myös miehelleen. Ja hän otti myös. Ei tuntunut pahalta ollenkaan.
      Olimme jo naisen kanssa sängyssä, kun mies tuli sinne myös. Hän otti kaluni suuhunsa ja ohjasi sen sitten vaimonsa tötteröön. Olin tosi kiihottunut tuosta ja laukesin melkein heti. Mies nuoli vaimoaan ja otti sitten uudelleen kaluni suuhunsa. Minulla seisoi ja työnsin uudelleen naiseen, nyt sitten kesti hiukan kauemmin. Mies lähti toiseen huoneeseen. Jälkeenpäin olen ajatellut, että olisinko minäkin BI, koska tuo miestenvälinen seksi ei tuntunut yhtään pahalta.

    • voin opettaa kyllä miten se tehdään.

    • KahdenkeskeMM

      Moi! Mä imuttelen ukm kaverin kanssa pari krt kk'sa. Molempien vaimot tekee vuorotyötä ja tapaamme siellä missä vaimo ei ole kotona. Viimex oltiin täällä meillä!
      Kokeilimme pari vuotta sitten miltä se tuntuu ja ihastuimme. Me myös suudellaan ja hyväillään toisiamme ja lopulta käännymme 69, ottaen suuhun yhtä aikaa.
      Vaimot eivät toki tiedä tästä mitään. Sovimme aikoinaan, että hoidetaan me vain suusex ja nainnit jätetään vaimolle. Otamme aina spermat suuhun ja nilemme ne tietenkin. Joskus odotamme että kaverikin laukee ja sit suutelemme sekoittaen spermat ennen nielemistä!
      Aivan mahtavaa salaista sexiä paljaalla!!

    • harja

      olen kerran saanut imeä kullia kyllä tuntui hyvältä haluan kokea uudestaan samalla hieroisin palliasi ja peräreikää olisit varmaan iloinen tästä kokemuksesta nuolemisiin

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe