15.3.syntyneitä????

fisufisu

Onko muita, jotka ovat 15.3. syntyneitä? Miten horoskooppiin vaikuttaa se missä vaihessa kuuta on syntynyt?

22

2334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisu tyttö

      mä oon syntyny myös 15.3!! :D

    • kala kohta kolviis

      Ei oo tietoo tarkemmin kuun vaiheista kut on tää kalan elämä niin hauskaa varsinki omasta mielestä :D
      Pitäskö järjestää kokoontuminen kaikkien 15.3 syntyneiden kesken heheh vois tulla aika hauskaa.

      • fisu tyttö

        joo vois olla iha kivaa!


    • brutus

      En tiedä syntyneistä (itse olen 16.3) mutta Julius Caesar murhattiin tuona päivänä. Tosin pari tuhatta vuotta sitten ja varmaan kalenterilaskukin oli erilainen. Silti!

    • flik

      ..myös yksi 15.3 syntynyt lisää.. Meitä on paljon:)

    • fisunainen 33 v.

      Minäkin oon 15.3. syntyny! Einstein on syntyny 14.3. - eli hyvin lähellä, joten älykkäitä ollaan!

      • Tuntematon...

        Oon mäkin syntynyt 15.3 mutta en oo yhtään älykäs.


    • tikru

      Hei!

      Minäkin olen 15.3 syntynyt 1962.

      Romanttinen kala-nainen.

      • "kala(t)mies"

        15.3 syntynyt...


      • Anonyymi

        Rakastuin oitis.
        Kaurispoika.


    • "kala(t)mies"

      15.3 syntynyt...

    • Miss Ryhti 15.3.

      Ja minä. Ja vielä nainenkin, mutta en ole yhtään romanttinen enkä muutenkaan sellainen miksi kalat aina kuvataan. Vilkas mielikuvitus lienee ainoa osuma, mutta ei se elämääni juurikaan ohjaa. Olen tarkka, kurinalainen yksilö ja jossain määrin myös sanavalmis ja suoraviivainen.

      Pitäisikö epäillä, että olisin vaihtunut vauvana tai mulle olisi jostain syystä keksitty väärä syntymäaika..?

      • Anonyymi

        Aurinkomerkki ei kerro kaikkea ihmisen luonteesta, pitäisi tietää myös kuumerkki ja nouseva merkki. Kaiken kaikkiaan ne eivät kerro päivittäisestä käyttäytymisestä vaan yleisistä luonteenpiirteistä. Horoskoopit ovat aivan eri asia, lähinnä hupia kansalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aurinkomerkki ei kerro kaikkea ihmisen luonteesta, pitäisi tietää myös kuumerkki ja nouseva merkki. Kaiken kaikkiaan ne eivät kerro päivittäisestä käyttäytymisestä vaan yleisistä luonteenpiirteistä. Horoskoopit ovat aivan eri asia, lähinnä hupia kansalle.

        ei vaikuta välttämättä oma kartta luonteeseen jne vaan omien vanhempien kartta&luonne eikö vain? Oon samaa mieltä aurinkomerkki, kuumerkki ja nouseva merkki on jokaisen kartan ns päämerkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aurinkomerkki ei kerro kaikkea ihmisen luonteesta, pitäisi tietää myös kuumerkki ja nouseva merkki. Kaiken kaikkiaan ne eivät kerro päivittäisestä käyttäytymisestä vaan yleisistä luonteenpiirteistä. Horoskoopit ovat aivan eri asia, lähinnä hupia kansalle.

        Toki luonteeseen vaikuttaa myös kotikasvatus, kaveripiiri jne. Huonot elämänkokemukset voi muokata ihmistä siihen suuntaan että esim toimintakyky alenee. Hitaiden energioiden merkit kuten skorppari, rapu ja härkä voi joutua isompiin ongelmiin(mielenterveysongelmat) jos niille tulee ongelmia elämässä paljon. Olen itse aurinko härkä, nousu neitsyt ja kuu kauris sekä huomaan että oon perinyt äitini kartalta kaksosen ja skorpionin luonnetta ja isäni kartalta oon perinyt rapua. Mua kiusattu oikeastaan läpi koko elämäni. Syntymästä asti oon potenu myös erilaisia ongelmia. Vois sannoo että synnyin yliherkkänä tähän maailmaan. Rikoksia en ole tehnyt sillä mulla hyvä itsehillintä. Mutta ongelmia pään sisäisiä tosi paljon. Lukkoja. Miten olla sosiaalisissa tilanteissa jne? Mulla on mm aspergerin syndrooma ja vähän ADHD ja tourette oireilua sekä tuo yliherkkyys sillä koen asiat raskaasti.


    • :) !

      15.3.74 N

    • Juhannustaikuri

      Eli aika tarkaan juhannuksena äitinne siemennetty.

    • 15syntynyt

      Minä ja minun luokkalainen!

    • diibadaabadaa

      Horoskoopit on huuhaata. Miksi vieläkin ihmiset elää tuhansia vuosia vanhojen uskomusten mukaan? Melkoisen pinttynyttä roikkumista menneessä.

    • Anonyymi

      Charme Asserdal syntynyt 15.3. Oli kova juoksija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe