Onko muita, jotka ovat 15.3. syntyneitä? Miten horoskooppiin vaikuttaa se missä vaihessa kuuta on syntynyt?
15.3.syntyneitä????
22
2465
Vastaukset
- fisu tyttö
mä oon syntyny myös 15.3!! :D
- Linkki.
Muutamia kirjoitti:
http://www.silikonitieto.net/julkkikset2.phtml
Laita hakulaatikkoon päivämäärä. : )
- kala kohta kolviis
Ei oo tietoo tarkemmin kuun vaiheista kut on tää kalan elämä niin hauskaa varsinki omasta mielestä :D
Pitäskö järjestää kokoontuminen kaikkien 15.3 syntyneiden kesken heheh vois tulla aika hauskaa.- fisu tyttö
joo vois olla iha kivaa!
- brutus
En tiedä syntyneistä (itse olen 16.3) mutta Julius Caesar murhattiin tuona päivänä. Tosin pari tuhatta vuotta sitten ja varmaan kalenterilaskukin oli erilainen. Silti!
- flik
..myös yksi 15.3 syntynyt lisää.. Meitä on paljon:)
- fisunainen 33 v.
Minäkin oon 15.3. syntyny! Einstein on syntyny 14.3. - eli hyvin lähellä, joten älykkäitä ollaan!
- Tuntematon...
Oon mäkin syntynyt 15.3 mutta en oo yhtään älykäs.
- tikru
Hei!
Minäkin olen 15.3 syntynyt 1962.
Romanttinen kala-nainen.- "kala(t)mies"
15.3 syntynyt...
- Anonyymi
Rakastuin oitis.
Kaurispoika.
- "kala(t)mies"
15.3 syntynyt...
- Miss Ryhti 15.3.
Ja minä. Ja vielä nainenkin, mutta en ole yhtään romanttinen enkä muutenkaan sellainen miksi kalat aina kuvataan. Vilkas mielikuvitus lienee ainoa osuma, mutta ei se elämääni juurikaan ohjaa. Olen tarkka, kurinalainen yksilö ja jossain määrin myös sanavalmis ja suoraviivainen.
Pitäisikö epäillä, että olisin vaihtunut vauvana tai mulle olisi jostain syystä keksitty väärä syntymäaika..?- Anonyymi
Aurinkomerkki ei kerro kaikkea ihmisen luonteesta, pitäisi tietää myös kuumerkki ja nouseva merkki. Kaiken kaikkiaan ne eivät kerro päivittäisestä käyttäytymisestä vaan yleisistä luonteenpiirteistä. Horoskoopit ovat aivan eri asia, lähinnä hupia kansalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkomerkki ei kerro kaikkea ihmisen luonteesta, pitäisi tietää myös kuumerkki ja nouseva merkki. Kaiken kaikkiaan ne eivät kerro päivittäisestä käyttäytymisestä vaan yleisistä luonteenpiirteistä. Horoskoopit ovat aivan eri asia, lähinnä hupia kansalle.
ei vaikuta välttämättä oma kartta luonteeseen jne vaan omien vanhempien kartta&luonne eikö vain? Oon samaa mieltä aurinkomerkki, kuumerkki ja nouseva merkki on jokaisen kartan ns päämerkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki luonteeseen vaikuttaa myös kotikasvatus, kaveripiiri jne. Huonot elämänkokemukset voi muokata ihmistä siihen suuntaan että esim toimintakyky alenee. Hitaiden energioiden merkit kuten skorppari, rapu ja härkä voi joutua isompiin ongelmiin(mielenterveysongelmat) jos niille tulee ongelmia elämässä paljon. Olen itse aurinko härkä, nousu neitsyt ja kuu kauris sekä huomaan että oon perinyt äitini kartalta kaksosen ja skorpionin luonnetta ja isäni kartalta oon perinyt rapua. Mua kiusattu oikeastaan läpi koko elämäni. Syntymästä asti oon potenu myös erilaisia ongelmia. Vois sannoo että synnyin yliherkkänä tähän maailmaan. Rikoksia en ole tehnyt sillä mulla hyvä itsehillintä. Mutta ongelmia pään sisäisiä tosi paljon. Lukkoja. Miten olla sosiaalisissa tilanteissa jne? Mulla on mm aspergerin syndrooma ja vähän ADHD ja tourette oireilua sekä tuo yliherkkyys sillä koen asiat raskaasti.
- :) !
15.3.74 N
- Juhannustaikuri
Eli aika tarkaan juhannuksena äitinne siemennetty.
- 15syntynyt
Minä ja minun luokkalainen!
- diibadaabadaa
Horoskoopit on huuhaata. Miksi vieläkin ihmiset elää tuhansia vuosia vanhojen uskomusten mukaan? Melkoisen pinttynyttä roikkumista menneessä.
- Anonyymi
Charme Asserdal syntynyt 15.3. Oli kova juoksija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2084068
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921936Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311638- 1651412
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251316Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1021174Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121170- 391152
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1311118Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91112