Shittarissa saa munaa halvemmalla kuin Salmo-Lidlistä

munatutkija

Shittarissa 9,9 snt/kpl
Salmo-Lidlissä 13,2 snt/kpl

Jälkimmäisessä siis ⅓ kalliimpaa.

Molemmat tarjoushintoja.

31

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvinaisen.tarkkaa

      Mahtaako riittää kerran päivässä kun käyt LIDLissä kun olet aina niin tarkkaan tietoinen LIDLin hinnoista ja muista tapahtumista siellä.
      Luulenpa, että joka päivä myös ostat edullisia LIDLin tuotteita ja pakkaat ne S-marketin kassiin etteivät naapurit huomaa mitä kauppaa oikeasti käytät. Ja jätteesikin käärit tarkasti mustaan muovikassiin ettei Sondeyn ja Vitasian tuotteet näy.

      • munatutkija

        Seuraan aikaa ja kehitystä. Käyn suunnilleen joka päivä K-, L- ja S-kaupoissa. Kuluttajan pitää olla tarkka. Muuten kauppiaat vievät meitä kuin litran mittaa.

        Muovikassin ostan vain kerran kahdessa viikossa, koska sen verran menee roskapussin täyttymiseen. Muovikassin ostan aina S-kaupasta, jossa se on kaikkein halvin.


      • Se.on.johtopäätös
        munatutkija kirjoitti:

        Seuraan aikaa ja kehitystä. Käyn suunnilleen joka päivä K-, L- ja S-kaupoissa. Kuluttajan pitää olla tarkka. Muuten kauppiaat vievät meitä kuin litran mittaa.

        Muovikassin ostan vain kerran kahdessa viikossa, koska sen verran menee roskapussin täyttymiseen. Muovikassin ostan aina S-kaupasta, jossa se on kaikkein halvin.

        Eli useimmat ostokset teet sitten LIDListä.
        Mutta miksi kaupassa pitää käydä joka päivä? Tarjouksetkin on yleensä voimassa väh. 3-4 päivää.


      • munatutkija
        Se.on.johtopäätös kirjoitti:

        Eli useimmat ostokset teet sitten LIDListä.
        Mutta miksi kaupassa pitää käydä joka päivä? Tarjouksetkin on yleensä voimassa väh. 3-4 päivää.

        Ostoksia teen L-kaupasta keskimäärin 3 kpl, joista 2 kpl on heidän saksalaista A-olutta pienessä tölkissä, joskus joku erikoisempi pullo-olut. Lisäksi mukaan lähtee yleensä joku teollinen tuontituote, kuten tomaattipyrepurkki tai spaghettipakkaus. Silmäilen kuitenkin aina valikoimat läpi mahdollisten heräteostosten varalta.

        Suurimman osan ostoksista, ehkä noin 80 prosenttia teen S-kaupasta, loput sitten K- ja L-kaupoista. Tuoretuotteet ostan käytännössä aina S-kaupasta, ellei K-kaupalla ole jotain erikoistarjouksia.

        Autossani on kylmälaukku, johon keräilen ostoksia pikkuhiljaa kierroksen aikana. Aikaisemmin tuli ostettua usein yhdestä paikkaa isompi määrä, mutta kun muovipusseista tehtiin ongelma, niin olen alkanut käyttää kylmälaukkua. Roskapussin tarpeen ilmaantuessa teen isompia hankintoja (talouspaperit ym.) S-kaupasta, jolloin ostan sen roskapussinkin.


    • löysit-yhden-

      Miten se menikään? Lidl päätti vähän aikaa sitten lopettaa häkkikanojen munien myynnin, vaikka niitä saikin ostettua hieman halvemmalla. Onko Citymarketin halvemmat juuri niitä häkkikanojen munia. Yleensä Cittari on kalliimpi kaikissa tuotteissa, jopa Oululaisen jälkiuunileivässä.

      • häkki-nen

        Citymarketissa Oululainen jälkiuunileipä 1 eur/4 kpl ja Lidlissä 2,15 eur/8 kpl. Citymarketissa siten hieman pienempi kpl-hinta.

        Häkkikanalat kiellettiin Suomessa muutama vuosi sitten. EU:ssa ne on vielä käytössä. https://yle.fi/uutiset/3-5052856


      • varma-tieto-
        häkki-nen kirjoitti:

        Citymarketissa Oululainen jälkiuunileipä 1 eur/4 kpl ja Lidlissä 2,15 eur/8 kpl. Citymarketissa siten hieman pienempi kpl-hinta.

        Häkkikanalat kiellettiin Suomessa muutama vuosi sitten. EU:ssa ne on vielä käytössä. https://yle.fi/uutiset/3-5052856

        Tänään Citymarketissa Oululainen jälkiuunileipä 8 kpl/ 2,29€. Tuota euron hintaa en havainnut, vai olisiko olleet joskus euronpäivillä.


      • häkki-nen
        varma-tieto- kirjoitti:

        Tänään Citymarketissa Oululainen jälkiuunileipä 8 kpl/ 2,29€. Tuota euron hintaa en havainnut, vai olisiko olleet joskus euronpäivillä.

        Eilen ostin. Nakkasin muutaman paketin pakkaseenkin. En tiedä oliko tarjous vai mikä, mutta sellainen kori oli leipäosastolla. Olivat vielä tuoretta kamaa, eikä muuten vaan poistossa. Vaikkei tuossa leivässä ikä varsinaisesti haittakaan.


      • äläostaripulikananmunia

        Tapaan kutsua ässän häkkikanan munia ripulikanamuniksi keltuaiset suorastaan harmahtavan vaaleat. Lidlin vapaan kanan munissa on kunnon kirkkaan keltainen keltuainen. Tyytyväinen kana parempi muna.


    • macarena
      • Ostan vain tummaa makaronia ja se on 25snt/400g.


    • fghfgh

      K-kauppias myy pieniä mukatarjous kananmunia keskikokoisina (M), joten todellinen kilohinta on reilusti Lidlin kilohintaa kalliimpi. Punnitkaapa josku K-kauppiaan tarjousmunat, edes paketin kanssa ei pääse luvattuun painoon.

      • munat.kunnossa

        591 grammaa painoi munat 10 kpl. Paketissa luvataan 580 grammaa. Paketin massa 45 grammaa poistettu tuloksesta, joten munat ovat melko tarkkaan oikean painoisia (M-koko: 53–63 g), kun keskipaino on noin 59 grammaa.

        Lidl-kauppias nimimerkki fghfgh kirjoitteli tälläkin kertaa satuja.


      • gfhghghf

        Siellä on vaakakin sitten taaraamatta. Nyt kartellikauppias heti vaakaa taaraamaan.


      • iofugouaergij
        gfhghghf kirjoitti:

        Siellä on vaakakin sitten taaraamatta. Nyt kartellikauppias heti vaakaa taaraamaan.

        Mistä Lidl-kauppias nimimerkki gfhghghf niin päättelet? Teillä Lidlissähän ei ole edes vaakoja, vaan kassahenkilönne nojaa kassan puntariin ja asiakas maksaa mitä sattuu.


      • ghghghghh

        Jokainen voi punnita itse tuotteensa Lidlin myymälässä olevilla vaaoilla, jotka on varmasti taarattu, toisin kuin K-kartellissa. Maksu suoritetaan sitten kassalla kun myyjä on saanut saman punnitustuloksen kuin asiakas. K-kartellissahan asiakkaiden huijaama punnitushävikki lisätään sitten tuotteiden hintoihin, jotka kuten tiedetään, on kallimpia K-kartellissa.


      • ytryiweuytiiutp
        ghghghghh kirjoitti:

        Jokainen voi punnita itse tuotteensa Lidlin myymälässä olevilla vaaoilla, jotka on varmasti taarattu, toisin kuin K-kartellissa. Maksu suoritetaan sitten kassalla kun myyjä on saanut saman punnitustuloksen kuin asiakas. K-kartellissahan asiakkaiden huijaama punnitushävikki lisätään sitten tuotteiden hintoihin, jotka kuten tiedetään, on kallimpia K-kartellissa.

        Lidl-kauppias nimimerkki ghghghghh valehtelee Lidlin taarauksista. Lidlin vaakoja ei ole taarattu koskaan niiden Saksasta tuonnin jälkeen. Lisäksi teidän kassahenkilöstö painaa kyynärpäillään kassalla olevaa vaakaa, jolloin asiakas maksaa kassan kyynärpäistä lisähintaa.


      • fghfghfgh

        Lidlin siron kassatytön käsi ei paljoa paina, joten hinta jää vielä silti K-kartellia halvemmaksi. Toista se on K-kartellin ylipainoinen siiderivalas, jota ilmankin hinta on suurempi.


      • yutweyetywi
        fghfghfgh kirjoitti:

        Lidlin siron kassatytön käsi ei paljoa paina, joten hinta jää vielä silti K-kartellia halvemmaksi. Toista se on K-kartellin ylipainoinen siiderivalas, jota ilmankin hinta on suurempi.

        Lidl-kauppias nimimerkki fghfghfgh yrittää saada asiakkaan kusettamisesta hyväksyttävää vetoamalla kassanhenkilön kepeisiin kyynärpäihin. Se on ensinnäkin täysin tuomittavaa, ja toisekseen ei siinä punnita kassanhenkilön kyynärpäitä, vaan sitä kuinka lujaa hän kyynärpäillään vaakaa painaa.

        Missä Lidl, siellä kusestettu asiakas.


      • munatutkija

        Ahkerana munankuluttajana olen pannut merkille, että pienet munat ovat napakampia ja yleensä paremman makuisia kuin isot. Suurissa munissa etenkin valkuainen on mautonta höttöä. Tuo siis keitetyissä munissa.


    • Sieltäält

      Lidl on isommat munat, mutta osa on sontasia. Lidl ruisleipä on 39centtiä paketti. Tarkkana on oltava kuluttajan ja luettava tarjoukset. Alkuviikko on yleensä parempi, ja kaupoissa löytyy ylläri tarjouksia, joita ei etukäteen ole ilmoitettu.

    • Heterohinnalla

      Minulta saa munaa ilmatteeksi.
      Tarjous on vain naisille.

      • savolaisakka

        Onko pesty?


      • Heterohinnalla

        Ei oo pesty ja miehetkin välttää.


    • Takulöu

      Torstaina savulohtA halvalla Lidlissä.

    • munatutkija

      Terv. S-ryhmän markkinointitiimi

    • Huomenna_ostoksille
    • munakuikeli

      Oli se noloa kun kassaneiti tuli kulman takaa vastaan ja minulla oli muna kädessä. Huh huh kyllä muistaa koko loppu iän.

    • hiihtäjä47

      Irakilaista ja syyrialaista munaa saa ilmaiseksi,kysy vaikka suomen naikkosilta,myös somaleilta saa ilman

    • Juoksia

      Minulta saa aitoa suomalaista munaa 100€ tunti.

    • Maataloustukiloinen

      Vittarin pakaste mustikat kuivia jåmauttomia ja sisältää hiekaa ja kovia siemeniä.
      Lidllissä palåkastemustika ma u kkaita.

      Lisäksi lidl o n palvelumyymälä asikaan ei tarvitse itse punnita tuotteitavaan sen tekeehenkilökunta.
      Kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe