Paloturvallisuus

kuntalainen

Samassa talossa kahtena peräkkäisenä päivänä tulipalo. Oliko sattumien summaa vaiko sammutus puuttellinen?
Vanhasta koulusta rempattu asuntoja, kunto rähjäinen? Asukkaat varmaankin näit sosiaalisin perustein majoitettuja päihderiippuvaisia tapauksia

5

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0-30

Haiskahtaa tahalliselle touhulle, harvinaista 2 paloa ainakin on pienen ajan sisällä..

• Liperi-

Tahallista voi olla siinä mielessä että siinä asuntolassa juopotellaan aivan sydämen kyllyydestä. Vuokranantaja on sellainen ettei se näy välittävän yhtään mitä porukkaa ja millä ehdoilla ottaa sinne asumaan. Vuokranantaja tekee rahaa. Vakuutukset ovat ilmeisesti kunnossa? Viereinen talo paloi puliukkojen toimesta 10 vuotta sitten. Ristinpohjasta puliukot polttivat vanhan kultturisesti arvokkaan Suojeluskuntatalon 25 vuotta sitten.
      Liperin kunta uusii asuntokantaa kun juopot polttavat itsensä ja asuntonsa.

• kuntalainen

Samanlaisia kyseenalaisin keinoin rötisköihin sijottajia on muuallakin. Varmat tulot vuokranantajalla, sossu ja kela maksavat koko summan. Vuokralaiset ei valittele vaikka talon kunto onkin lähes asumiskelvoton, kunhan jonkinlainen katto pään päällä on!

• kunnytois

sateenkaari

• sateenkaareen

Omat rakkaat Pojat saattaa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe