Tappoi ihan itse karjan nälkään. Eikö ollut puhekyky tallella, jotta olisi pyytänyt apua?
30 nautaa huutaa nälkäänsä, mutta mies ei toimi. Siinä olisi normaali ihminen hälyttänyt apua ihan keneltä tahansa. Miten joku voi olla välittämättä nälkiintyneistä eläimistä.
Tulee mieleen MTK :n entinen puheenjohtaja Puttonen ja hänen poikansa, jotka eivät osanneet ruokkia nautojaan. Tuollaiset tyhjäpäät pitäisi laittaa itse kärsimään samanlainen tilanne.
Oliko v. 1970 syntynyt mies puhekyvytön?
3
181
Vastaukset
- Suhteellisuudentaju
Suomalaisissa on yhä edelleen puhekyvyttömiä aika paljon. Kun kieli ei 'laula', niin nyrkit puhuvat sen sijaan. Se on s-tanan surullista että eläimiä kaltoinkohdellaan, mutta vielä surullisempaa, että ihmisiäkin ...
- kurjaaloppuelämää
Kyllä karman laki toimii, samaa saa, mitä on itse tehnyt. Pitää eläimiä nälässä, kyllä ihminen on kurjin kaikista. Miten joku voi katsella vain päältä eläinten tuskaa. Tuollainen ihminen ei ansaitse mitään hoitoa itse. Toivottavasti saa omaa lääkettään.
- Osattomat
Mutku sellainen ei ole luvallista suomalaisessa terveydenhuollossa. Täällä hoidetaan kaikki juopporetkusta ja rikollisesta herrankekkuloihin ja narrin nappuloihin.
Eläinten, sen enempää kuin ihmistenkään "tuskaa" ei näe, kuule eikä koe, ellei päässä ja syrämessä ole ymmärrystä niitä rekisteröidä. Ts. jos ei tunne eikä tiedä aiheesta mitään, niin on vallan vaikea niihin mitenkään reagoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851558Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755