Maahanmuuttajien joukossa paljon niitä, jotka eivät turvapaikkaa tarvitse!

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006017938.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=eaa998f4f564a5125ea2550dce460a48

Dokumentin tekijän mieli muuttui, kun havaitsi maahantunkeutujien jokossa olevan enemmistön motivaation olevan muualla, kuin vainossa ja syrjinnässä. Perussuomalaiset ovat olleet oikeassa.
Vihervasemmisto saa hävetä. SSamoin on median laita, joka näytti Välimereen hukkuneita lapsia, samaan aikaan Suomen rajan ylitti merkkivaatteissa ja hyvin leikatuissa hiuksissa nuoria miehiä.
Sokea Reetakin näki, että he eivät ole tulleet huonoista oloista kumiveneellä.

Suomalaiset joutuvat muuttamaan ulkomaille, jotta voivat säilyttää oman kulttuurinsa.

19

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuusesiin

      Mieli muuttui, kun totuus tulijoista selvisi.

      Täyspäinen näki välittömästi, mitä porukkaa sieltä lappasi, vaikka orpo sätti motiivien epäilystä PRKLE!

      Nyt yritetään estää dokumentin esittäminen, sairasta touhua!

    • javihreät
    • miojon

      Hesari vaihteeksi mädättää; Tommy Robinson kun ei ole mikään ääri-ihminen tai "äärioikeistolainen" vaan totuudenpuhuja todellakin, näinä poliittisen ylikorrektiuden, sensuurin ja vasemmistolaismädätyksen aikoina.

      Ja YLE toinen mädättäjä:

      "Yleltä on Reinikan mukaan pyydetty poistamaan dokumentista ”islam-kriittisiä” puheenvuoroja. Perjantain suunnitellussa ensiesityksessä hän aikoo näyttää oman versionsa elokuvasta."

      • 2015mamutkeskusta

        Eli suojeleeko yle islam kulttuuria?

        mikä puolue sitä yleä säätelee?


      • tiedoksi
        2015mamutkeskusta kirjoitti:

        Eli suojeleeko yle islam kulttuuria?

        mikä puolue sitä yleä säätelee?

        Feministinen maahanmuuttoagenda suosii monikulttuuria, islamia ja sen vihollisia ovat valkoiset heteromiehet, kristityt ja kapitalistit. Feminististä vasemmistolaisagendaa mm YLE ja Hesari suoltavat joka ikinen päivä.


      • tiedoksi kirjoitti:

        Feministinen maahanmuuttoagenda suosii monikulttuuria, islamia ja sen vihollisia ovat valkoiset heteromiehet, kristityt ja kapitalistit. Feminististä vasemmistolaisagendaa mm YLE ja Hesari suoltavat joka ikinen päivä.

        Maahanmuutto tuo suomalaisille naisille mahdollisuuden seksiin. Mikäli tuotaisiin Kongosta tai vastaavasta maasta 30000 nuorta naista Suomeen, niin samat maahanmuuton puolustajat ryhtyisivät hirveään huutoon seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

        Soinin aloite hoitajien tuomisesta Filippiineiltä on sinkkumiehelle hyvä uutinen. Suomeen tarvitaan miehiä palvelemaan totuneita naisia.


      • kjkjg
        DonaldTruth kirjoitti:

        Maahanmuutto tuo suomalaisille naisille mahdollisuuden seksiin. Mikäli tuotaisiin Kongosta tai vastaavasta maasta 30000 nuorta naista Suomeen, niin samat maahanmuuton puolustajat ryhtyisivät hirveään huutoon seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

        Soinin aloite hoitajien tuomisesta Filippiineiltä on sinkkumiehelle hyvä uutinen. Suomeen tarvitaan miehiä palvelemaan totuneita naisia.

        Suomessa on jo filippiinejä tekemässä polkuhinnoin suomalaisten duuneja, suomi ei tosiaan kaipaa enempää kehitysmaalaisia mistään kehitysmaasta.


    • Suomeen pitää saada nuoria naisia kehitysmaista, jotta vihervasemmiston suvakki naiset saadaan sulkemaan suunsa. Sinä päivänä, kun nuoria naisia alkaa virrata Suomeen suurin joukoin he lopettavat puhumasta maahanmuuton autuudesta. Miesluoliin tarvitaan hyviä siivoojia.
      Suomalaisten heteromiesten pitää perustaa miesluolia joka paikkakunnalle.

    • Eiköhän väitteesi ole aika itsestäänselvä, kun maahanmuuttajista vain pieni osa edes hakee turvapaikkaa.

      Jos taas trkoitit, että turvapaikanhakijoidenkin joukossa on turvapaikkaa tarvitsemattomia, niin kyllähän kaikki tämän ovat tienneet. Tarvitseville se turvapaikka onkin tarkoitettu, ja tarvetta pyritään haastatteluilla selvittämään.

      • hyödytön.idiootti

        Sekin tiedetäään, että Suomi jakaa avokätisesti turvapaikkoja myös niille, jotka eivät sitä todellisuudessa tarvitse. Monien tuhannen ja yhden yön tarinat menee heittäen seulan läpi. Myös moni tulkkikin on lopettanut työnsä kyllästyttyään kuuntelemaan näiden valheita. Oikeasti turvapaikkaa tarvitsevia on vain joitain prosentteja näistä kaikista tulijoista.


      • hyödytön.idiootti kirjoitti:

        Sekin tiedetäään, että Suomi jakaa avokätisesti turvapaikkoja myös niille, jotka eivät sitä todellisuudessa tarvitse. Monien tuhannen ja yhden yön tarinat menee heittäen seulan läpi. Myös moni tulkkikin on lopettanut työnsä kyllästyttyään kuuntelemaan näiden valheita. Oikeasti turvapaikkaa tarvitsevia on vain joitain prosentteja näistä kaikista tulijoista.

        Parempi niin päin. Yksikin väärin palautettu on liikaa.


      • Jokainen palautettu on säästöä veronmaksajille ja luo turvallisuuttaa pikkutytöille.


      • DonaldTruth kirjoitti:

        Jokainen palautettu on säästöä veronmaksajille ja luo turvallisuuttaa pikkutytöille.

        Roskaa, mutta huonoa sellaista.


      • hyödytön.idiootti
        TheRat kirjoitti:

        Parempi niin päin. Yksikin väärin palautettu on liikaa.

        Ootko muslimi, vai muuten vaan sekaisin?


    • Totuus on kuitenkin se, että me emme pärjää tällä pallolla jos emme puhalla yhteen hiileen. Kaikki me olemme maailman kansalaisia.

      • Meistä on jokainen rakentanut oman elämänsä ja mahdollisen talonsa itse.
        Suvakit ovat kutsuneet rahojani käyttämään ihmisiä, joiden taustoista he eivät tiedä mitään.
        Onneksi talossani ei tuntemattomat majaile.


      • dfvddf

        Liian erilaisten arvojen mukaan ja jokainen omiin päin pelaavien yhteisöjen ihmiset eivät pysty elämään samojen rajojen sisällä rauhanomaisesti. Kaikki ovat rasistisia toisiaan kohtaan tässä maailmassa muutenkin, se ei tosiaankaan ole mikään valkoisten sairaus. Rajat voidaan poistaa vasta siinä kohtaa kun koko maailma on yhtä sivistynyt ja uskoo sekä toteuttaa kaikkialla samankaltaisia ihmisoikeuksia. Eli ei varmaan koskaan.


      • dfvddf kirjoitti:

        Liian erilaisten arvojen mukaan ja jokainen omiin päin pelaavien yhteisöjen ihmiset eivät pysty elämään samojen rajojen sisällä rauhanomaisesti. Kaikki ovat rasistisia toisiaan kohtaan tässä maailmassa muutenkin, se ei tosiaankaan ole mikään valkoisten sairaus. Rajat voidaan poistaa vasta siinä kohtaa kun koko maailma on yhtä sivistynyt ja uskoo sekä toteuttaa kaikkialla samankaltaisia ihmisoikeuksia. Eli ei varmaan koskaan.

        Romanit ovat järjestelmällisesti ryöstäneet suomalaisia vanhuksia.
        Heille pitäisi tuomita kovennettua rasistisesta rikoksesta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe