Ateismin rappio ja tuho

Ateismin rappio ja tuho ei ole se, että ateistit lisääntyvät hitaammin kuin uskovaiset. Ateismin rappio ja tuho on se, että aivot alkavat surkastua ja ihmisten älykkyys vähenee. Surkastumat ja rappeutumat ovat todistetusti evoluutiota eteenpäin vievä voima, joten miksi myös aivojen surkastuminen ja älykkyyden väheneminen ei voisi olla evoluutiota eteenpäin vievä voima?

Mitä jos raaka voima hävittää ateistisen älykkyyden? Uskovaiset raakalaiset (muslimit) hävittävät kaikki ateistit maailmasta ja levittävät omaa siementään populaatioon muun siemenen kadotessa? Silloinhan menemme kehityksessä taaksepäin, mitä älykkyyteen tulee! Lopputulos on se, että ihminen rappeutuu ja aivot surkastuvat ihmisapinan ja ihmisen kantamuodon tasolle, niin että lopulta ateismi katoaa, koska se on älykkyyden tulosta?

29

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitat siis, että Muslimit ovat älykkäämpiä kuin Kristityt?

    • kuusimiljoonaa

      Ateisti on pehmeä, ellei ateistia aja nurkkaan. Silloin ateistin luonne tulee esiin, sitä
      ei enää otsalohko kykene suodattamaan, vaan se purkautuu julmana raivona.

      • toivottomia.ovat

        Hihhulit ovat aivan kypsiä. He ovat jo siellä nurkassa huutamassa apua keksimältään Jumalalta, mutta kukaan ei heitä ressukoita auta eikä tee heistä ikuisia.


    • Hehhah_

      << Surkastumat ja rappeutumat ovat todistetusti evoluutiota eteenpäin vievä voima >>

      Ei ole.

      [Vaan mutaatiot ja luonnonvalinta.]

      Kuinkahan mones avaus tämä oli, jossa yrität valehtelemalla jonkun asian aivan toiseksi kuin se faktisesti on, selittää jotain omaa agendaasi tukevaa vammailua ? Mitä luulet, onko valehteleminen hyvä argumentaatiokeino ?

      Jep, ei tuollaisen idiotismin jälkeen varmasti juuri tarvitse ihmetellä, miksi tuollaisia hihhuleita pidetään kuolaavaluvana ihmisjätteenä. Jos ei kerran pienintäkään älyn häivähdystäkään ole, niin ei tuosta vaan tule hevonvittua. Alennat itse itsesi tuollaiseksi paskaläjäksi.

      << Uskovaiset raakalaiset (muslimit) hävittävät kaikki ateistit maailmasta ja levittävät omaa siementään populaatioon muun siemenen kadotessa? Silloinhan menemme kehityksessä taaksepäin, mitä älykkyyteen tulee! >>

      Näinhän siinä voi käydä. Eikä kyse ole välttämättä muslimeista. Kristitythän tätä ovat jo yrittäneet: ristiretkillähän surmattiin ne, jotka eivät suostuneet uskomaan heidän taivaalliseen taikajimiinsä. Tämä raakalaisten älynkadottamistalkoo vaan on onneksi nyt saatu suunnilleen päättymään.

      << Lopputulos on se, että ihminen rappeutuu ja aivot surkastuvat ihmisapinan ja ihmisen kantamuodon tasolle, niin että lopulta ateismi katoaa, koska se on älykkyyden tulosta? >>

      Se on mahdollista.

      Tosiaan, evoluutio on stokastinen prosessi, mikä tarkoittaa sitä, että esim. älykkyys voi olla sopeutumista parantava ominaisuus, mutta se ei silti välttämättä lisäänny populaatiossa. Prosessi voi karsia satunnaisesti myös sopeutumisen kannalta positiivisia ominaisuuksia. Niiden karsiutuminen on vaan vähemmän todennäköistä kuin negatiivisten ominaisuuksien karsiutuminen.

      Sinänsä kuitenkin näyttäisi hyvältä: ateismi lisääntyy länsimaissa. Tieto lisääntyy ja älykkyys lisääntyy. Juuri tieto ja äly ovat kuin rokote uskovaisuutta vastaan. Kun ne saavuttavat tietyn tason, ateismi alkaa yleistyä. Tämä huomataan esim. siitä, että kaikkien populaatioiden älykkäimmät ovat todennäköisimmin ateisteja. Sieltä se kehitys sitten lähtee leviämään muihinkin yhteiskunnan osiin. Eikä tätä leviämistä ole enää kieltämässä esim. luterilainen kirkko (mitä se oli vielä sata vuotta sitten).

    • Kun tieteen valo valaisee viimeisetkin sopukat joita ihminen ei ymmärrä niin silloinhan ateismia ei tarvita. Uskonnoista voidaan poimia ne moraaliset ohjeet joita silloin tarvitsemme ja lisätä ne vaikka ihmisoikeuksien julistukseen. Uskovaiset ovat silloin pieni marginaaliryhmä jotka tuovat väriä ja hupia muuten niin tylsään elämään.

      Joku voi vielä uskoa "Ukkonen syntyy kun Zeus ajaa vaunuillaan pilvissä ja heittelee tulisia nuolia ihmisiä kohden".

      • Hehhah_

        << Kun tieteen valo valaisee viimeisetkin sopukat joita ihminen ei ymmärrä niin silloinhan ateismia ei tarvita. >>

        Ei saatana, taas tuo sama vammailija on vauhdissa.

        Tiede on itsessään ateistista.

        << Uskonnoista voidaan poimia ne moraaliset ohjeet joita silloin tarvitsemme >>

        Tai ihan uskonnoista riippumatta. Moraaliset ohjeet eivät ole uskontolähtöisiä.


      • Hehhah_ kirjoitti:

        << Kun tieteen valo valaisee viimeisetkin sopukat joita ihminen ei ymmärrä niin silloinhan ateismia ei tarvita. >>

        Ei saatana, taas tuo sama vammailija on vauhdissa.

        Tiede on itsessään ateistista.

        << Uskonnoista voidaan poimia ne moraaliset ohjeet joita silloin tarvitsemme >>

        Tai ihan uskonnoista riippumatta. Moraaliset ohjeet eivät ole uskontolähtöisiä.

        Kyllä vain, minusta et pääse eroon....vituttaako ? Lähdetään ulkoilemaan kun on noin kaunis ilmakin.


      • Hehhah_ kirjoitti:

        << Kun tieteen valo valaisee viimeisetkin sopukat joita ihminen ei ymmärrä niin silloinhan ateismia ei tarvita. >>

        Ei saatana, taas tuo sama vammailija on vauhdissa.

        Tiede on itsessään ateistista.

        << Uskonnoista voidaan poimia ne moraaliset ohjeet joita silloin tarvitsemme >>

        Tai ihan uskonnoista riippumatta. Moraaliset ohjeet eivät ole uskontolähtöisiä.

        Tiede on tosiaan oletusarvoisesti ateistista ellei joskus jumalat päätä näyttäytyä ihmisille mutta riittäisikö sekään, voihan olla että kaikki maailman ihmiset yhtä aikaa menisivät sillälailla sekaisin että näkisivät jumalia.

        Moraalisäännökset ovat ihmisten keksimiä, uskonnollisilla ihmisillä on uskonnollisia moraalikäsityksiä, ateisteillä on moraalikäsityksiä mutta ateismissa ei ole jos olemme sitä mieltä että ateismi on vain mielipide. Ateistien moraalikäsitykset löytyvät elämästä jota elämme eivät jumalista eivätkä pyhistä kirjoista.


      • Hehhah_
        Headmaster_ kirjoitti:

        Tiede on tosiaan oletusarvoisesti ateistista ellei joskus jumalat päätä näyttäytyä ihmisille mutta riittäisikö sekään, voihan olla että kaikki maailman ihmiset yhtä aikaa menisivät sillälailla sekaisin että näkisivät jumalia.

        Moraalisäännökset ovat ihmisten keksimiä, uskonnollisilla ihmisillä on uskonnollisia moraalikäsityksiä, ateisteillä on moraalikäsityksiä mutta ateismissa ei ole jos olemme sitä mieltä että ateismi on vain mielipide. Ateistien moraalikäsitykset löytyvät elämästä jota elämme eivät jumalista eivätkä pyhistä kirjoista.

        << Kyllä vain, minusta et pääse eroon....vituttaako ? >>

        Itsehän itseäsi alennat tuolla vammailullasi. Ei kai sen toteaminen minua liikuta.

        << ateismi on vain mielipide >>

        Ateismi on maailmankuva, johon ei liity jumaliin uskomista.

        En oikein tajua, että ensin selität, kuinka vaikea ateismia on määritellä - ja sitten haluat tunkea joka vitun paikkaan omaa määritelmääsi sen yleisen määritelmän ohi. Kuinka vitun vaikeaa on hyväksyä se yleinen määritelmä ?

        Ja sitten itketään ylläpidolle, että tällainen kirjoittaja tekee tuollaisista vajakeista naurunalaisen kun kirjoittaa, miten idiootiksi ihminen itsensä tekee kun yrittää sepitellä näitä määritelmiä toisiksi mitä ne on.

        << Ateistien moraalikäsitykset löytyvät elämästä jota elämme >>

        Niinhän minä juuri kirjoitin. Miksi toistat ? Ja miksi sitten ensin kirjoitat, että moraaliohjeet poimitaan jostain uskonnoista. Eihän tuossa ole taas mitään tolkkua. Olet edelleen se sama typerys vaikka ilmeisesti olet häpeälomallasi yrittänyt terävöittää kirjoitteluasi. Ei se näköjään vaan onnistu.


      • Hehhah_ kirjoitti:

        << Kun tieteen valo valaisee viimeisetkin sopukat joita ihminen ei ymmärrä niin silloinhan ateismia ei tarvita. >>

        Ei saatana, taas tuo sama vammailija on vauhdissa.

        Tiede on itsessään ateistista.

        << Uskonnoista voidaan poimia ne moraaliset ohjeet joita silloin tarvitsemme >>

        Tai ihan uskonnoista riippumatta. Moraaliset ohjeet eivät ole uskontolähtöisiä.

        <<< Ei saatana, taas tuo sama vammailija on vauhdissa. >>>

        Ymmärrän sinua hyvin koska raskaasti erehdyit minusta. Aloitin nikillä Aimo Matinpoika. luulit että olen "hellaripoika", tuo nimitys oli minulle outo, täytyi googlelta kysyä mitä se tarkoittaa, sehän on helluntalainen. Syvästi erehdyit, olen kasvanut täysin uskontovapaassa ympäristössä, lahkolaisia joihin helluntalaisetkin luen pidettiin mielenterveyspotilaina, olen itse lieventänyt kantaani mutta ei minusta hellaripoikaa saa millään.

        Olen 73 vuotias, tehnyt työurani ohjelmoimalla ja asentamalla tietokoneita.
        Aloitin työurani vuonna 1966 jolloin tietokoneet olivat huoneen kokoisia söivät reikäkortteja ja tulostivat paperia.
        Päätin työurani vuonna 2006 jolloin jäin eläkkeelle.

        Kirjoittelen tänne silloin tällöin, en usko että pystyt minua estämään.


      • Headmaster_ kirjoitti:

        <<< Ei saatana, taas tuo sama vammailija on vauhdissa. >>>

        Ymmärrän sinua hyvin koska raskaasti erehdyit minusta. Aloitin nikillä Aimo Matinpoika. luulit että olen "hellaripoika", tuo nimitys oli minulle outo, täytyi googlelta kysyä mitä se tarkoittaa, sehän on helluntalainen. Syvästi erehdyit, olen kasvanut täysin uskontovapaassa ympäristössä, lahkolaisia joihin helluntalaisetkin luen pidettiin mielenterveyspotilaina, olen itse lieventänyt kantaani mutta ei minusta hellaripoikaa saa millään.

        Olen 73 vuotias, tehnyt työurani ohjelmoimalla ja asentamalla tietokoneita.
        Aloitin työurani vuonna 1966 jolloin tietokoneet olivat huoneen kokoisia söivät reikäkortteja ja tulostivat paperia.
        Päätin työurani vuonna 2006 jolloin jäin eläkkeelle.

        Kirjoittelen tänne silloin tällöin, en usko että pystyt minua estämään.

        <<<< ja sitten itketään ylläpidolle, että tällainen kirjoittaja tekee tuollaisista vajakeista naurunalaisen kun kirjoittaa, miten idiootiksi ihminen itsensä tekee kun yrittää sepitellä näitä määritelmiä toisiksi mitä ne on.>>>>

        Hyi olkoon kuka on itkenyt ?
        Et minusta saa mitenkään naurunalaista, olen hallinnut itseäni ja omaisuuttani jo 73 vuotta, työuraa 43 vuotta

        Olet todella harhainen jos luulet minua idiootiksi, vammaisuutta hieman on kun ristiselkä usein kipeytyy.


      • Hehhah_ kirjoitti:

        << Kyllä vain, minusta et pääse eroon....vituttaako ? >>

        Itsehän itseäsi alennat tuolla vammailullasi. Ei kai sen toteaminen minua liikuta.

        << ateismi on vain mielipide >>

        Ateismi on maailmankuva, johon ei liity jumaliin uskomista.

        En oikein tajua, että ensin selität, kuinka vaikea ateismia on määritellä - ja sitten haluat tunkea joka vitun paikkaan omaa määritelmääsi sen yleisen määritelmän ohi. Kuinka vitun vaikeaa on hyväksyä se yleinen määritelmä ?

        Ja sitten itketään ylläpidolle, että tällainen kirjoittaja tekee tuollaisista vajakeista naurunalaisen kun kirjoittaa, miten idiootiksi ihminen itsensä tekee kun yrittää sepitellä näitä määritelmiä toisiksi mitä ne on.

        << Ateistien moraalikäsitykset löytyvät elämästä jota elämme >>

        Niinhän minä juuri kirjoitin. Miksi toistat ? Ja miksi sitten ensin kirjoitat, että moraaliohjeet poimitaan jostain uskonnoista. Eihän tuossa ole taas mitään tolkkua. Olet edelleen se sama typerys vaikka ilmeisesti olet häpeälomallasi yrittänyt terävöittää kirjoitteluasi. Ei se näköjään vaan onnistu.

        <<Olet edelleen se sama typerys vaikka ilmeisesti olet häpeälomallasi yrittänyt terävöittää kirjoitteluasi. Ei se näköjään vaan onnistu.>>

        Olenhan minä kirjoitellut tänne aina silloin tällöin jos katsot aloittamiani keskusteluja, sinultahan ei ole tullut aloituksia.

        Vaikeutesi ylläpidolle valittavien kanssa johtuvat lapsellisesta kirjoitustyylistäsi vaikka ne olisivat paikallaan hukkuvat ne wittujen ja wajakkien alle....kiukkuisen pikku lapsen kirjoittelua.


      • Hehhah_ kirjoitti:

        << Kyllä vain, minusta et pääse eroon....vituttaako ? >>

        Itsehän itseäsi alennat tuolla vammailullasi. Ei kai sen toteaminen minua liikuta.

        << ateismi on vain mielipide >>

        Ateismi on maailmankuva, johon ei liity jumaliin uskomista.

        En oikein tajua, että ensin selität, kuinka vaikea ateismia on määritellä - ja sitten haluat tunkea joka vitun paikkaan omaa määritelmääsi sen yleisen määritelmän ohi. Kuinka vitun vaikeaa on hyväksyä se yleinen määritelmä ?

        Ja sitten itketään ylläpidolle, että tällainen kirjoittaja tekee tuollaisista vajakeista naurunalaisen kun kirjoittaa, miten idiootiksi ihminen itsensä tekee kun yrittää sepitellä näitä määritelmiä toisiksi mitä ne on.

        << Ateistien moraalikäsitykset löytyvät elämästä jota elämme >>

        Niinhän minä juuri kirjoitin. Miksi toistat ? Ja miksi sitten ensin kirjoitat, että moraaliohjeet poimitaan jostain uskonnoista. Eihän tuossa ole taas mitään tolkkua. Olet edelleen se sama typerys vaikka ilmeisesti olet häpeälomallasi yrittänyt terävöittää kirjoitteluasi. Ei se näköjään vaan onnistu.

        Kaikillahan meillä on omat ennakkoluulomme. Vaikutat tuossa hysteerisessä uskovaisia kohtaan tuntemassasi pyhässä vihassa entiseltä lahkolaiselta, olet päässyt eroon tuosta lahkosta, nyt viha kokemaasi kohtaan laukeaa tänne. Rauhoitu kaikki on hyvin.


      • Hehhah_ kirjoitti:

        << Kyllä vain, minusta et pääse eroon....vituttaako ? >>

        Itsehän itseäsi alennat tuolla vammailullasi. Ei kai sen toteaminen minua liikuta.

        << ateismi on vain mielipide >>

        Ateismi on maailmankuva, johon ei liity jumaliin uskomista.

        En oikein tajua, että ensin selität, kuinka vaikea ateismia on määritellä - ja sitten haluat tunkea joka vitun paikkaan omaa määritelmääsi sen yleisen määritelmän ohi. Kuinka vitun vaikeaa on hyväksyä se yleinen määritelmä ?

        Ja sitten itketään ylläpidolle, että tällainen kirjoittaja tekee tuollaisista vajakeista naurunalaisen kun kirjoittaa, miten idiootiksi ihminen itsensä tekee kun yrittää sepitellä näitä määritelmiä toisiksi mitä ne on.

        << Ateistien moraalikäsitykset löytyvät elämästä jota elämme >>

        Niinhän minä juuri kirjoitin. Miksi toistat ? Ja miksi sitten ensin kirjoitat, että moraaliohjeet poimitaan jostain uskonnoista. Eihän tuossa ole taas mitään tolkkua. Olet edelleen se sama typerys vaikka ilmeisesti olet häpeälomallasi yrittänyt terävöittää kirjoitteluasi. Ei se näköjään vaan onnistu.

        <<<Itsehän itseäsi alennat tuolla vammailullasi. Ei kai sen toteaminen minua liikuta.>>>

        Miksi sitten kommentoit kirjoituksiani jos ne eivät sinua liikuta ? Onko sinulle tänne kirjoittaminen pakkomielle, kunniakysymys ? Ei tänne kukaan oikeasti töissä oleva kirjoittele, minäkin eläkepäivieni ratoksi kirjoittelen ja näitä lueskelen, saahan näistä hyvät naurut monta kertaa kun jäppiset niin tosissaan ovat ateisteja.


      • Hehhah_ kirjoitti:

        << Kyllä vain, minusta et pääse eroon....vituttaako ? >>

        Itsehän itseäsi alennat tuolla vammailullasi. Ei kai sen toteaminen minua liikuta.

        << ateismi on vain mielipide >>

        Ateismi on maailmankuva, johon ei liity jumaliin uskomista.

        En oikein tajua, että ensin selität, kuinka vaikea ateismia on määritellä - ja sitten haluat tunkea joka vitun paikkaan omaa määritelmääsi sen yleisen määritelmän ohi. Kuinka vitun vaikeaa on hyväksyä se yleinen määritelmä ?

        Ja sitten itketään ylläpidolle, että tällainen kirjoittaja tekee tuollaisista vajakeista naurunalaisen kun kirjoittaa, miten idiootiksi ihminen itsensä tekee kun yrittää sepitellä näitä määritelmiä toisiksi mitä ne on.

        << Ateistien moraalikäsitykset löytyvät elämästä jota elämme >>

        Niinhän minä juuri kirjoitin. Miksi toistat ? Ja miksi sitten ensin kirjoitat, että moraaliohjeet poimitaan jostain uskonnoista. Eihän tuossa ole taas mitään tolkkua. Olet edelleen se sama typerys vaikka ilmeisesti olet häpeälomallasi yrittänyt terävöittää kirjoitteluasi. Ei se näköjään vaan onnistu.

        <<<Niinhän minä juuri kirjoitin. Miksi toistat ? Ja miksi sitten ensin kirjoitat, että moraaliohjeet poimitaan jostain uskonnoista.>>>

        Osa ihmisistä saa moraaliohjeensa uskonnoista myös ateistisen maailmankuvan omaava saattaa poimia jonkin moraalikäsityksen uskonnoista, voi noudattaa käskyä "Älä tapa" vaikkei uskokaan jumalien olemassaoloon. Nyt tietenkin alat vänkäämään tuon käskyn alkuperästä mutta kyse on siitä mistä tämä nimenomainen "jäppinen" on sen saanut.


      • Headmaster_ kirjoitti:

        <<Olet edelleen se sama typerys vaikka ilmeisesti olet häpeälomallasi yrittänyt terävöittää kirjoitteluasi. Ei se näköjään vaan onnistu.>>

        Olenhan minä kirjoitellut tänne aina silloin tällöin jos katsot aloittamiani keskusteluja, sinultahan ei ole tullut aloituksia.

        Vaikeutesi ylläpidolle valittavien kanssa johtuvat lapsellisesta kirjoitustyylistäsi vaikka ne olisivat paikallaan hukkuvat ne wittujen ja wajakkien alle....kiukkuisen pikku lapsen kirjoittelua.

        Mistä witun häpeälomasta jurputat, en häpeä mitään. Olen tänne kirjoitellut aina kun on siltä tuntunut ja kirjoitan edelleenkin...onko selvä ? Wajakki !


      • Hehhah_ kirjoitti:

        << Kyllä vain, minusta et pääse eroon....vituttaako ? >>

        Itsehän itseäsi alennat tuolla vammailullasi. Ei kai sen toteaminen minua liikuta.

        << ateismi on vain mielipide >>

        Ateismi on maailmankuva, johon ei liity jumaliin uskomista.

        En oikein tajua, että ensin selität, kuinka vaikea ateismia on määritellä - ja sitten haluat tunkea joka vitun paikkaan omaa määritelmääsi sen yleisen määritelmän ohi. Kuinka vitun vaikeaa on hyväksyä se yleinen määritelmä ?

        Ja sitten itketään ylläpidolle, että tällainen kirjoittaja tekee tuollaisista vajakeista naurunalaisen kun kirjoittaa, miten idiootiksi ihminen itsensä tekee kun yrittää sepitellä näitä määritelmiä toisiksi mitä ne on.

        << Ateistien moraalikäsitykset löytyvät elämästä jota elämme >>

        Niinhän minä juuri kirjoitin. Miksi toistat ? Ja miksi sitten ensin kirjoitat, että moraaliohjeet poimitaan jostain uskonnoista. Eihän tuossa ole taas mitään tolkkua. Olet edelleen se sama typerys vaikka ilmeisesti olet häpeälomallasi yrittänyt terävöittää kirjoitteluasi. Ei se näköjään vaan onnistu.

        Tästä häpeälomasta vielä...viitaten viestiisi

        <<Olet edelleen se sama typerys vaikka ilmeisesti olet häpeälomallasi yrittänyt terävöittää kirjoitteluasi. Ei se näköjään vaan onnistu.>>

        En ole mitään lomaa pitänyt, meillä eläkeläisillä on aina lomaa.

        Tulkitsen kirjoituksesi lapsena lahkolaisyhteisössä kasvaneen kirjoitukseksi, siellähän lapsia seisotettiin häpeänurkassa. Itse kasvoin raikkaan ateistisessa kodissa jossa ei tarvinnut hävetä mitään.


      • Anonyymi
        Headmaster_ kirjoitti:

        <<<Niinhän minä juuri kirjoitin. Miksi toistat ? Ja miksi sitten ensin kirjoitat, että moraaliohjeet poimitaan jostain uskonnoista.>>>

        Osa ihmisistä saa moraaliohjeensa uskonnoista myös ateistisen maailmankuvan omaava saattaa poimia jonkin moraalikäsityksen uskonnoista, voi noudattaa käskyä "Älä tapa" vaikkei uskokaan jumalien olemassaoloon. Nyt tietenkin alat vänkäämään tuon käskyn alkuperästä mutta kyse on siitä mistä tämä nimenomainen "jäppinen" on sen saanut.

        Raamatun käskyt ovat kopio kehittyvän yhteiskunnan säännöistä.

        Ne oli viisasta pukea uskonnon sisältöön, jotta kaikki moukat pelätessään Jumalan kostoa, alkaisivat niitä noudattaa.

        Ystäväni Japanista ei 80 luvulla ollut kuullut kristillisyydestä mitään. Ei hänellä ollut tavoitetta tappaa ketään.

        Kristityt ovat omineet itselleen asioita, jotka eivät ole heidän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun käskyt ovat kopio kehittyvän yhteiskunnan säännöistä.

        Ne oli viisasta pukea uskonnon sisältöön, jotta kaikki moukat pelätessään Jumalan kostoa, alkaisivat niitä noudattaa.

        Ystäväni Japanista ei 80 luvulla ollut kuullut kristillisyydestä mitään. Ei hänellä ollut tavoitetta tappaa ketään.

        Kristityt ovat omineet itselleen asioita, jotka eivät ole heidän.

        viisaille riittää ohjeeksi :"eläkää ihmisiksi". Tyhmille ei riitä satakaan käskyä.


    • 4G4G

      Aloittajan aivot ovat jo surkastuneet. Siksi hän on uskomaton uskova.

    • sinnemän

      Kyllä minä voisin olla samaa mieltä aloittajan kanssa, Ateismi tulee kuolemaan jossain vaiheessa, mutta sitä ennen Uskovaisuus kuolee Maailmasta ja siten kaikki kuvitteelliset Jumalat myös..näinollen Ateisteja ei enää tarvita hillitsemään Uskovaisten vouhkaamista!

      • epäilenettäei

        Ateistit elää tulevaisuudessa Marsissa, mutta Marsissa saattaa elellä samaan aikaan
        marssilaisiin uskovia.


    • Tulevaisuudenkuva

      "Ateistit lisääntyvät hitaammin kuin uskovaiset. "

      Luomankunnan kruunuksi paljastuvatkin ihmisten sijaan - kärpäset!

      • jeesuksenraato

        Kärpäset tarvitsevat raatoja lisääntyäkseen, ateistit eivät lisäänny raatojen kanssa.


    • Jänishousut

      Missä on ateistien kampanja ilosanomastaan muslimien keskuudessa? On tässä odoteltu sillä jos uskonnon haitoista puhutaan sieltä se pitäisi alkaa. Eikä mitään kesyä ympäripyöreää "kaikkien uskontojen haitallisuudesta" kun se ei pidä edes paikkaansa. Lähetyssaarnaajatkin uhrasi vaikka henkensä sanomansa eteen.

      • Anonyymi

        Suviseuroissa: . Ei napannut vihkiminen, yksin kaupungilla vietetty iltapäivä jotain noutoruokaa mutustaen kännisten ihmisten katselu .

        Näin kuuluu


      • Anonyymi

        Kyllä islamilaisessa maailmassa varsin monelle on tullut uskonnon ja uskonnollisuuden haittapuolet erittäin selväksi. Siksi he sieltä pakolaisiksi lähtevät.

        Valitettavasti vain osa pakolaisista ei uskonnon läpimädättämästä kulttuurista tulevana tajua kuinka hänen kurjuutensa johtuu nimenomaan uskonnosta.


    • aurinko.on.oikeaJumala

      Lähetyssaarnaajat ovat aina olleet mielenvikaisia. Eihän kukaan tolkun ihminen mene kääntämään toisia jonkun mielikuvitushengen oppeihin.

      • Anonyymi

        Ateismia ei tarvitse levittää, sillä se leviää muutenkin, kunhan
        ihmiset oppivat ajattelemaan omilla aivoillaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe