Hua Hin on todellinen maksullisen seksin kehto Thaimaassa ja kuin luotu vanhojen ja paksujen turistien iloksi, jotka innolla suuntaavat sinne. Joukkoon tietysti sopii myös suomalaisia, jotka kauhistelevat maksullista seksiä, mutta salaa jatkuvasti vierailevat näillä kaduilla ja tietysti vähintään 6 kertaa rauhallisella Pattayalla, jossa seksi tarjonta hillitympää ja yli-ikäiset tarjoajat puuttuvat, koska ovat siirtyneet Bangkokista ja Pattayalta Hua Hiniin.
https://bit.ly/2EDyJz9
`
Hua Hinin maksulliset
11
226
Vastaukset
- RehtiReino
Taitaa olla tämän NumBallin unelmapaikka, noiden tyttökatujen johdosta, sieltä on varmaan kiva katsella videoita ja kuvia, niin voi haaveilla mitä olisi nuorena yrittänyt, jos sinne olisi päässyt.
Vai oikein "maksullisen seksin kehto Thaimaassa". Itse olin kävin ensimmäisen kerran Hua Hinissä tuossa reilu vuosi sitten ja ei kyllä itselleni ensimmäisenä tulisi kyseisestä paikasta tuo asia mieleen. Muutama pieni kuja/katu missä näkyi selvästi isompi joukko tyttöbaareja ja "hieromalaitoksia", mutta kokonaisuudessaan hyvin vähän oli kaupungissa mitään kaupalliseen seksiin viittaavaa. Mikäli et noille muutamalla pienelle kadulle/kujalle satu iltaisin eksymään, niin sitten ei kyllä tuosta maksullisesta seurasta kyllä juurikaan merkkejä näy.
- Tiedossaon
Minun mielestä myös Hua Hin on vain ladyboyseksin harrastajien Mekka, heitä siellä on eniten näistä Bangkokia pienemmistä turistipaikoista.
- 63NumBall64
itseasiassa katuja on neljä, pieniä pätkiä kaikki kuten totesit, sit on yksittäisiä paikkoja muutama, gogo paikkoja ei lainkaan... Soi 80 on muutama leidari paikka taitaa olla kaksi.
- Lerpanpäivää
63NumBall64 kirjoitti:
itseasiassa katuja on neljä, pieniä pätkiä kaikki kuten totesit, sit on yksittäisiä paikkoja muutama, gogo paikkoja ei lainkaan... Soi 80 on muutama leidari paikka taitaa olla kaksi.
Näin lerppalauantai on saatu vauhtiin...
Jännittävää nähdä mitä uusia lakeja lento kapteeni lerppa keksii tänään verovalitusten valmistumisesta... - Sensei---
Lerpanpäivää kirjoitti:
Näin lerppalauantai on saatu vauhtiin...
Jännittävää nähdä mitä uusia lakeja lento kapteeni lerppa keksii tänään verovalitusten valmistumisesta...Keksiköön mitä vain, mutta täällä hoivakodissa on hyvä olla, on se taitava tuo rakkaani NumBalli kun meidät ja vaimonsa sai tänne hommattua, nyt pitäis vielä saada mun vaimo jotenkin ujutettua hoitsujen näkemättä patjan alle.
Khiau ja miau!
- Valtomaksaa
Ei hua Hin hyvä paikka olekkaan naismarkkinoilla.
Numball metsästää siellä pieniä poikia. - Voivoivoi
Hua hinnissä saa ihan kaikkea. Huumeita eläimiä naisia lapsia miehiä kun laitat bahtia pöytään joten lopettakaa hurskastelu.
- Likaiset
Ja sitte kannetaan sukupuolitaudit tänne huorilta. Suomessakin olisi terveempiä.
- Thaitraveller
Minäkin haluaisin matkustaa Hua Hiniin ladyboyn luokse. Kunhan saan säästettyä rahaa tarpeeksi niin toteutan matkan. Siihen saakka täytyy tyytyä google matkailuun ja häiriköidä palstalla.
- Khiau
SenssuNumBaLerppana minä osaan taitavasti kirjoittaa toisten nimimerkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875