Lentopelko

näinx

Huh huh, täällä kans yks lentopelkoinen, jolla 5 tunnin lento edessä ens viikolla. Aiemmin olen vaihtelevalla menestyksellä tissutellut pari paukkua ennen matkaa ja pari lennon aikana. Joskus auttanyt hyvin, viimeeksi oli liian pitkä väli terminaalin ja koneen ensimmäisen drinkin tarjoilun välillä, ja olo ehti kääntyä laskun puolelle ja ahdistus oli melkoinen.
Nyt on tässä välillä ollut terveydellisiä seikkoja, jotka estävät tai vähentävät alkoholin nauttimista. Joten olin yhteydessä terkkariin ja sain lääkäriltä 10 tbl pakkauksen Diapamia (5mg), joiden avulla aion nyt lentää. Annoksen kokeilen matkan kuluessa, periaatteessa mulla on siin käytössä 25mg per siivu. Ja pureskelemalla tabletin, sen vaikutus alkaa minuuteissa, joten voin sumplia tosiaan annostusta matkan aikana. Sitten ei kyllä alko sovi enää siihen päälle, joten tulee "kuiva" lento

3

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierailija3

Itselläni on syksyllä 11 tunnin lento. En pahemmin onneksi lento matkoja pelkää.

• Kaikkeen-tottuu

Mitä enemmän lennät, sen vähemmän pelkäät. Eli mielestäni tarvitset vain tottumusta. Hyvänä kainalosauvana alkuun toimivat varmasti nuo Diapamit. Käytä niitä nyt alkuun. Mutta, jos tihennät lentokokemuksiasi, varmasti pian huomaat, ettet tarvitse enää välttämättä lääkitystä. Tietenkin voit pitää niitä varalla, jos pelko iskee.

• Hyvälääke

Kiipeä ap kymmenkerroksisen talon katolle.
        Hyppää sieltä.
        Katoaa lentopelko.
        Ikuisiksi ajoiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      93
      4079
    2. Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.

Tämä asia ihmetyttää suuresti.
      Maailman menoa
      61
      3349
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3042
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      70
      3012
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2499
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2316
    7. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      184
      2017
    8. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2014
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      64
      1979
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      95
      1403
    Aihe