Ollaan tosi suuttuneita Meruksentien ja Orakujan ja lähiympäristön vapaisiin kissoihin..Hyppivät ja lirauttelevat autojen pelleillä..."hyvät" on tuoksut jopa auton sisäpuolella.....katit kiinni ja sisätiloihin...
Vapaat kissat
18
790
Vastaukset
- kisutkiinni
vapaana olevat kissat saa lopettaa.
- Anonyymi
Ei saa. Kissat saavat ulkoilla vapaana, mutta se on rajoitettua.
- Anonyymi
Olen monta pistäny päiviltä. Turha itkee kun se oma karvakasa ei enää kotiin tulekkaan.
- Anonyymi
Sairas olet, onneksi en ole tuollainen. Karma hoitaa sinunkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas olet, onneksi en ole tuollainen. Karma hoitaa sinunkin.
älä itke !
- Anonyymi
Käy kertomassa tuo poliisille, niin sakkoja rapsahtaa. Voisit myös yrittää tehdä jotain hyödyllistä elämälläsi, ennekuin itseltäsi loppuu aika.
- Anonyymi
Ovatko kissat fasistimummoja, narkomaanilapsia, vai ehkä Vaahteramäen Eemelin äitejä, kun niitä täytyy tappaa?
- Anonyymi
No kun pyhiä lehmiä turmelevat, ei kestä Kian pellit kissan pissiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun pyhiä lehmiä turmelevat, ei kestä Kian pellit kissan pissiä.
Ei muuten naurata, kun on ilmanottoaukkoon kusassut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten naurata, kun on ilmanottoaukkoon kusassut.
Ja sitähän tapahtuu kuinka usein? Taidat vain hekumoida kuvitelmissasi.
- Anonyymi
Luonnossa vain vahvimmat pärjää ! Kissa vaan ei ole se vahva :D joten ei muutaku monttuun !
- Anonyymi
Mä laitan sut monttuun pissipää :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä laitan sut monttuun pissipää :D
tuuppa kokeilee kakara
- Anonyymi
Tuollainen "heikot monttuun" ajatus kai se on sotilasrääpäleilläkin, jotka tappavat vauvoja vahvoilla aseillaan.
- Anonyymi
miten joku sotilastouhu liittyy tuohon ?
- Anonyymi
Ihan oikein pistää monttuun noi kusiset karvaläjät ! Pysyköö omalla pihallaan !
- Anonyymi
Kissat ovat olleet ihmiskunnalle pelastus. Rottien levittämään ruttoon joutaisitte kuolla. Ai, mutta ymmärryshän vaatisi sitä, että osaisi lukea historiaa. Sitä ymmärrystähän teillä ei ole, säälittävää.
- Anonyymi
En asu vanhoissa Meruksentien kolhoosirivitaloissa, niin en pysty samaistumaan ongelmaan. Asuuko siellä muita kuin narkkeja ja alkoholisteja?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346