Saada enää takaisin ,?:( aikaa kulunut puolivuotta. Ei olla juteltu yhtään :(
Voiko miehen kiinostusta
11
<50
Vastaukset
- Niin_jutellaan
No soita mulle
Voi saada kun ottaa yhteyden itse. 🐽🐽🐽
- seriippuuteistä
Riippuu varmaan kuules miehestä ja siitä miten yhteytenne loppui.
Jos olitte suhteessa ja petit häntä niin yleensä tuollaisessa tapauksessa ei onnistu enää.
Jos teillä oli esim. töissä säpinää ja sitten toinen lähti pois työpaikasta ja ette ole olleet yhteyksissä koska molemmat olleet epävarmoja niin tuollaisessa tapauksessa aivan hyvin voi jatkua siitä mihin jäi.
Jos on mies jolle aina vaan uusien naisten valloittaminen on tärkeää ja sinä annoit jo sille niin sitten olet ehkä menettänyt kiinnostuksen hänen silmissään. - OtaNytSelvää
Voi kai jos ei oo katkeroitunut. Miehillä on usein aika vahvat tunteet (toisin kuin ajatellaan, voivat miehet hyvin ollakin se tunteellisempi sukupuoli) Tuntuu että aika usein se on on tai off. Joskus myös lopullisesti off.
- järkivstunteet
Tää on totta. Ite oon hyvin tunteellinen nainen ja mulle terapeutti sano, että ihmiset tekee yleensä sen virheen, että tunteelliset naiset kiinnostuu ja valkkaa tunteettoman miehen ja tunteelliset miehet tunteettoman naisen. Oon nähnyt tätä paljonkin ympäristössä.
- Harmy
Etkö osaa flirttaa?
- monetvaanflirttaa
Ei flirtissä tartte sen enempää olla kiinnostunut toisesta. Hyvä, aito flirtti on joskus ilahduttavaa.
- kokemuksestatiedän
Ei sitä enää saa takaisin jos aikaa kulunut ja miehestä ei kuulu mitään, se tarkoittaa että hän on luovuttanut ja jatkanut eteenpäin.
- hänmies_
Helposti, jos olet hän.
- äläjatka
ei.
- minttukaremalleja
Tuosta tulikin mieleen se pikkutyttöjen kovasti suosima leikki, jossa yksi tyttö kirjoittaa ruutupaperille lauseen, ja toinen jatkaa sitä jotenkin tähän tyyliin kuin Jatka lausetta_____, ja toinen kirjoittaa siihen mitä milloinkin möttää, ja voi että kun kaikilla Namu-Sedillä on ihan mahottoman hauskaa niiden tyttöjen tarinoita lukiessa... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342348Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972124Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751304