Voiko miehen kiinostusta

Auttakaaaa

Saada enää takaisin ,?:( aikaa kulunut puolivuotta. Ei olla juteltu yhtään :(

11

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin_jutellaan

No soita mulle

• Voi saada kun ottaa yhteyden itse. 🐽🐽🐽

• seriippuuteistä

Riippuu varmaan kuules miehestä ja siitä miten yhteytenne loppui.

Jos olitte suhteessa ja petit häntä niin yleensä tuollaisessa tapauksessa ei onnistu enää.

Jos teillä oli esim. töissä säpinää ja sitten toinen lähti pois työpaikasta ja ette ole olleet yhteyksissä koska molemmat olleet epävarmoja niin tuollaisessa tapauksessa aivan hyvin voi jatkua siitä mihin jäi.

Jos on mies jolle aina vaan uusien naisten valloittaminen on tärkeää ja sinä annoit jo sille niin sitten olet ehkä menettänyt kiinnostuksen hänen silmissään.

• OtaNytSelvää

Voi kai jos ei oo katkeroitunut. Miehillä on usein aika vahvat tunteet (toisin kuin ajatellaan, voivat miehet hyvin ollakin se tunteellisempi sukupuoli) Tuntuu että aika usein se on on tai off. Joskus myös lopullisesti off.

• järkivstunteet

Tää on totta. Ite oon hyvin tunteellinen nainen ja mulle terapeutti sano, että ihmiset tekee yleensä sen virheen, että tunteelliset naiset kiinnostuu ja valkkaa tunteettoman miehen ja tunteelliset miehet tunteettoman naisen. Oon nähnyt tätä paljonkin ympäristössä.

• Harmy

Etkö osaa flirttaa?

• monetvaanflirttaa

Ei flirtissä tartte sen enempää olla kiinnostunut toisesta. Hyvä, aito flirtti on joskus ilahduttavaa.

• kokemuksestatiedän

Ei sitä enää saa takaisin jos aikaa kulunut ja miehestä ei kuulu mitään, se tarkoittaa että hän on luovuttanut ja jatkanut eteenpäin.

• hänmies_

Helposti, jos olet hän.

• äläjatka

ei.

• minttukaremalleja

Tuosta tulikin mieleen se pikkutyttöjen kovasti suosima leikki, jossa yksi tyttö kirjoittaa ruutupaperille lauseen, ja toinen jatkaa sitä jotenkin tähän tyyliin kuin Jatka lausetta_____, ja toinen kirjoittaa siihen mitä milloinkin möttää, ja voi että kun kaikilla Namu-Sedillä on ihan mahottoman hauskaa niiden tyttöjen tarinoita lukiessa... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      211
      5302
    2. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      35
      4838
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      50
      4064
    4. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      26
      4029
    5. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      31
      3776
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3746
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      72
      3651
    8. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      35
      2912
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2420
    10. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2366
    Aihe