Voiko kaikkien Parkanon kaupunkia edustavien virkamiesten sanaan luottaa?
Väärä todistus
22
<50
Vastaukset
- Missa
Ei voi luottaa.
- irs90
Edellinen on valitettavaa kyllä, ihan oikeassa. Onhan se nyt vuosien saatossa nähty kuinka sielä ylä kyllä, yläpäässä vedetään kotiapäin ja ja hyville ystäville ja aina, eikä edes hävetä kyseistä:seisiä henkilöä. Kunhan nyt kun tämä nämä tulee eläkeikään pistettäisiin paikat oikeesti hakuun, eikä valita omasta piiristä.
- Lakia
Millä tai kuka ton hoikkalan parkanoon pestas.? Onko varmaa, et jos sillä on sattunu jotai itsetehtyjä todistuksia näytille mukaan. Sillä on taipumus leheron firmas tehrä "väärennöksiä. Syytä ois ollu tarkastaa papereiden aitous. Ikaalislaiset pääsi onneksi siittä slandekärrystä eroon.
- Kuikkakaula
Leheron? Mikäs mies se on?
- Anonyymi
Lakia kirjoitti:
Millä tai kuka ton hoikkalan parkanoon pestas.? Onko varmaa, et jos sillä on sattunu jotai itsetehtyjä todistuksia näytille mukaan. Sillä on taipumus leheron firmas tehrä "väärennöksiä. Syytä ois ollu tarkastaa papereiden aitous. Ikaalislaiset pääsi onneksi siittä slandekärrystä eroon.
Se on ainakin kunnon meininkiä että kaikilla on yleisavaimet pääsee tarkistamaan naapurinkin huoneuston yleiskunnon
- Anonyymi
Lakia kirjoitti:
Hän oli just sopivin tuohon hommaan.
- Anonyymi
Lakia kirjoitti:
Ei tarvita mitään leheron toimistoja. Hän osaa ihan sujuvasti tehdä itse tarvittavat todistukset.
- Anonyymi
Lakia kirjoitti:
Hän tekee parhaat asiakirjat ja edukkaasti. Testamenttiasiat erikoisalaa.
Lakia kirjoitti:
Aika asia kirjat on oikeiksi todistettuja.
- Anonyymi
VillePuutiainen kirjoitti:
Aika asia kirjat on oikeiksi todistettuja.
Wäärätkin asiakirjat muuttuu oikeiksi jos ne on oikein todistettuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wäärätkin asiakirjat muuttuu oikeiksi jos ne on oikein todistettuja
Paljonko maksaa velkatodistus kahdella luotettavalla todistajalla, jossa naapuri olisi minulle 15000€ velkaa?
- Jarmo.Kakkasuu
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksaa velkatodistus kahdella luotettavalla todistajalla, jossa naapuri olisi minulle 15000€ velkaa?
Puolet sulle, puolet mulle. Maksu etukäteen.
- Polishpickup
Parkanossa tosiaan tapahtuu outoja asioita, varsinkin Terveyskeskuksessa. Palataan asiaan.
- Tapsakka
Minuun ei ainakaan voi luottaa.
- jännärii
Tarvis taas heittää seksiä peliin ja valita kaikki jotka osaa antaa mukavasti ja kivasti ja olisivat vielä jotenkin jänniä???
- Epät
Ketä ne sellaset on?
- MunkkiBerliinistä
Totta kai voi luottaa. Kuin Kim Jong Uniin.
- Anonyymi
Jos ovat samassa pankissa osakkaina tai tilit samoissa pankeissa: ei voi pitää luotettavina todistajina lainkaan, jos on mitään rahallista yhteyttä näillä ihmisinä.
Ovat mitättömiä todistajina silloin koko porukka, jos löytyy jotain rahallista tai henkilökohtaista suhdetta näiden todistajien välillä = Mitätöntä koko todistajaporukka on silloin. - Jarmo.Kakkasuu
Teen tälläisiä todistuksia. Vouden loppuun ale hinnoilla
- Anonyymi
Kaksi vääärää todistusta yhden hinnalla?
- Anonyymi
Paljonko maksaisi perätön ilmianto Parkanon terveyskeskukseen? Hehän rakastavat niitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797