Saatamme hautaan suuren suomalaisen urheilijan. Kaikkien on syytä viedä neilikoita Matin muistoksi.
Kokoomuksen ja RKP:n arvopohjaan ei sopinut myöntää Matille kunnianosoitusta.
Äänestäjien tulee muistaa, että vastuussa on Sanni Grahn-Laasonen ja RKP:ssä koko puolue!
Henkilökohtaisesti en enää kunnioita Marskia!
Tänään on surun päivä perussuomalaisille!
2
<50
Vastaukset
- Ei.HYvää.päivää
Olit vikkelänä ottamassa osaa. Ennätit ennen ketään muuta ;) Aattele!
Tää on peruksien politiikkaa nääs että riennetään tänne palstalle juoksujalkaa laittamaan ne tärkeimmät "uutiset".
Oikeesti, onko sinusta nyt IHAN asiallista lähteä politikoimaan tästäkin? Perussuomalaiset ovat perinteisesti olleet hyvin maanpuolustus henkisiä. Monelle on C.G. Mannerheim sankari virheellisen propagandan takia. Olen vihdoin tajunnut, ettei Marski kelpaa
sankariksi. Perussuomalaisten pitää ryhtyä ajamaan patsaan siirtoa. Marskin edustama arvomaailma ei kelpaa. Hän sitäpaitsi johdatti Suomen häviämään sodan. Marski veljeili Hitlerin kanssa, joten hänestä saattaa muodostus Schaumannin sijaan natsien sankari. Saa nähdä nähdäänkö, jopa ei toivottuja lippuja Marskin patsaalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117