Yritän tiivistää tän mahollisimman pieneks, mut katotaan nytte...:Dd
Eli oon nyt seiskal ja kutosel mul oli jonkilnlainen tyttöporukka, mutta kun vaihdoin koulua niin melkeen kaikki meni eri kouluihin... Ja nyt täs uudes koulus oon ollu yli puol vuotta noin, sain heti parina ekana päivänä pari mukavaa tyttöä mun kaveriks, ne oli tosi sosiaalisia ja niillä oli paljon kavereita, eli aika mun vastakohtia. Mutta oltiin sit jonku kuukauden tosi hyvii kavereit ja sillee, mut sit ne sai toisen kaverin ja jäin yhden toisen kanssa melkeinpä yksin, no mä ja se toinen löydettiin uusia kavereita toisesta porukasta. Ja yhden tytön kanssa siinä porukassa, meistä tuli melkeinpä parhaita kavereita, mutta jotenkin se sitten ei enää halunnu olla mun kaa vaikken ees muuttunu mitenkään tai tehny mitään erikoista, nykyään se ei puhu mulle enää ollenkaan ja jos yritän niin se vaan alkaa väittelemään jotain ihan tyhmää mua vastaan ja ihmetteli kun kysyin, että miks se ei enää puhu mulle, sano että ”miten niin?.??”. Vähän kyllä ihmettelin ja ihmettelen edelleen sitä, koska meillä oli tosi samanlainen huumorintaju ja tultiin toimeen yleensä aika hyvin keskenään....... Noh, siitä lähtien oon ollu melkeinpä yksin aina välkillä, on mulla yks kaveri kutoselta mutta sekin eri luokalla ja aika eri paikoissa kaikki tunnit niin ois kiva saada joku mun luokalta kaveriks..... noh, tunnen itteni rennommaks poikien seurassa ja ne muutenkin on paljo mukavempia kun tytöt, mutta niitä nyt ei oikein kiinnosta minä, koska oon aika ujo aluks et muhun pitää tutustuu kunnol niin oon sitte vasta oma itteni ja sillon mulla on hyvä huumorintaju. Mutta ne meidän luokkalaiset ei oo mitenkään erityisesti mukavia, mutta ois kiva saada niistä edes kavereita.... Musta tuntuu et jos olisin tullu pojaks niin mulla ois paljon enemmän kavereita, koska olisin sopeutunu jo ihan pienenä kaikille kaveriks, mutta kun oon tyttö niin se menee yleensä varsinkin nuorempana/pienempänä sillee et pojat ja tytöt on yleensä erikseen. Oon just sellanen tyttö, joka tykkää painia ja olla kaikissa peleissä mukana ja pelata ja urheilla melkeinpä kaikkea (paitsi jalkapallosta tai jääkiekosta en tykkää) mutta kaikki muut kyllä menisi!!!..... muutenkin mulla on aika samanlainen huumorintaju kun useimmilla ”perus” pojilla, ja oon just hyvä ärsyttää jos haluun ja nii....... Jos oot about mun ikänen poika, tai tyttö, mikäs siinä. Mutta mielummin poika, niin voitko kertoo mulle vinkkejä tähän asiaan? Olisin erittäin kiitollinen!
Viihdyn paremmin poikien kanssa, kun tyttöjen...
3
202
Vastaukset
- Itsmee
Hmm... itse sanosin tätä aika tavalliseksi menettelytavaks ottaen huomioon sun historian nais-puoleiste oppilaide kans. Niitten kanssa on aina ollu jotain ongelmia ja säätämistä, ja kun tytöt loppuu siirryt poikiin ja viihdyt siellä. Ihmiselle on tärkeää kokea kuuluvansa porukkaan ja nyt löysit sen rentoje poikien joukosta. Veikkasin että jos ala-asteella ei oltas niin sukupuolittuneita etelässä, monet viihtys paremmin poikien kanssa (tai toisinpäi) niinkuin meillä pohjoisen pikkukouluissa käy. Tosiaan muutamia poikkeuksia löytyy myös siell eteläs, eikä se nyt ole mutenkään kummallista miu mielestäni, vaan parempikin kuin se täysin sukupuolittunu järjestelmä.
Piä hauskaa äläkä stressaa tämmösist pikkujutuist. Opitpaha pojista, jos ne vaik rupee myöhemmi sua kiinnostaa.- Yksinäinenihmine
Ei oo kuitenkaan kiva olla koko ajan yksin koulussa, kun kukaan ei ota mukaan...:/ Ihmettelen kyllä väillä sitä, koska oon epäsosiaalinen väillä, mutten kuitenkaan kovin ujo...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170