Muistan, kun yksikin poliittinen jätkä sano, että Internet

Loppuu ja se lopetetaan kohta kokonaan ... Olisko ollut joku juntti kansanedustaja !
No täytyy sano, että miten kävi hei 5 G tulossa Internet lopetetaan HA HA HA HA !

Muistakaa, että tämän kaltaita porukkaa on aina ollut ja yksi kansanedustaja sanoi
aikoinaan, että jos suomi ei olisi liittynyt Euroopan unioniin, niin Norja olisi myynyt
suomelle öljyä alle maailman markkinahinnan. Minä Tiedän tämän porukan ja minä
tiedän, niiden älykkyyden ja tiedän mistä se on lisäksi peräisin... TV:stä ja dokumenteista.

Samoin, kuin persukommarit sanovat, että ovat oikestoa ja puhuvat kommunismia ja
kolhoosia ja kansaa ja suomalaista ja yhteistärotuakin ja aaate vielä mukana ja sitten
haukutaan kokoomusta ja sitten puhutaan ja ruikutetaan työläisten ja vähäosaisten
ja huonoista palkoista ja sanotaan tulevaisuuden kuvan ihan Pomon suulla, että
työntekijöiden on saatava parempi palkka ja yritysten on oltava kannattavampia.

Eli toisin sanoen puhutaan talouskasvusta ja kulutuksesta ja mutta jätetään sanomatta,
että sehän tarkoittaa juuri euroopan unionin jäsennyyttä ja integraatiota. Mutta niin,
kuin heidän pomonsa on helppo puhua yksinkertaisille, jotka ei ymmärrä mitä siihen
tarvitaan. Muuten heidän johtajansa kiersi ja vääristi ja luikerteli kysymyksestä, että
mitä hän tekee taloudelle jos hänestä tulee vaikka valtionvarainministeri... Repesin,
kun se olisi siihen sanonut jotakin... Mutta kun se edes tietäisi mitä se ministeri tekee.

Oliko joku joskus sanonut, että jos tulee sota, niin pitää lähteä juoksuhautoja
kaivamaan .. .. Haa Mihin Dronet ja lämpökamerat ja kaikki täsmäohjukset joutuu ?
Sota ei todellakaan tule olemaan euroopassa mitään arabi-sotaaa ja afganistania jos
sellainen tulee. Se tulisi olemaan yhtä helvetin joukkotuhoa ja snipperiä !

Yksi kirjoitti, että kun mennään euroopan unioniin niin leivän ja ruuan hinta laskee.
Petitte lupauksen ei halventunut ... Oliko tuokin puhe kehitysvammaiselle suunnattu ?
Toki ruuan hinta halpenee, kun Te voitte ostaa sen vapaasti muualta ja näin kilpailla
hinnoilla ja tuotteilla... Suomen kommunistit on kieltäneet ruuan nettikaupan ja esim.
silloin Te voisitte tilata ruokaa vaikka Latviasta ym ym. Sekä Te maksatte korkeaa
hintaa hammashuollosta ja terveydenhuollosta, koska poliittinen kommari suomi ei
halua vapauttaa suomen ihmisiä ja terveydenhuolto järjestelmää vapaaseen
eurooppalaiseen kilpailuun ja ihmisille ja hoitopaikoille pitää antaa mahdollisuus
ihan euroopan unionin tasolla ... Hei ei ole pakko rakentaa kalliiseen paikkaan ja maksaa
kallista veroa jos sama palvelu voidaan tuottaa vaikka Virossa tai Espanjassa !

Koettakaa ymmärtää, että eihän ihmiset ole vastuussa mistään Helv*** suomesta ja
valtion pitää olla rakennettu ihmisille eikä ihmisiä rakenneta valtiolle. Ei sekään
muuten korjaannu ilman pakkoa ja vaihtoehtoa ja markkinavoimia. Ei sekään !
Meinaatko, että ei löydy suomen valtion rakentajia ja ihmisten kiristäjiä... Voi niitä
on varmasti koko vaaliluettelo täynnä taivaanrannanmaalareita.

8

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persu-kommari kertoi, että he on isänmaallisia ja isänmaa ja matu.
      Kerro Persu-kommari mikä on isänmaa ?
      Onko suomen isänmaata Petsamo onko suomen isänmaata Viipuri ?
      Olivatko suomen sotilaat puolustamassa isänmaata Viipurissa ja miten persut
      siihen ja lauatteko sama kaiku on askelten... Onko sotiemme sankarivainajat
      sankareita myös saksalaiset ja ruotsalaiset ?

      Voiko ja osaako halla olla valtiovarainministeri ?

    • Älykäs ihminen ymmärtää tämän yhdellä silmäyksellä: ibjtb nbuv xjuuv kb qbjov ifmxfuujjo mutta sun purkauksia ei kukaan parhaalla tahdollakaan.

    • Et sinä ole EU-kriittinen, sinä olet se älyjätä sama tyyppi. Paljastit itsesi ja vahvistit
      myös.

      • Kyllä minä olen erittäin EU-kriittinen, enkä ole paljastanut ja vahvistanut mitään. Kaikki se tapahtuu sun omassa ahdistuneessa mielessäsi. Minä olen käyttänyt nimimerkkiä annamunkaikkikestää ennen eur0kriittisen rekisteröintiä.


    • Tästä videosta voitte jokainen miettiä tätä omalle kohdalle ! Mutta toivon todellakin,
      että tämä napsahtaa Persu - kommunistin ja EU - vihaajan omaan nilkkaan jonain
      päivänä, jotta hän oppii arvostamaan ihmisiä.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006023361.html

      • Rasismia tapahtuu, ikävä kyllä. Mutta miten tapahtuma liittyy Persuihin? Miten kommunismi liittyy Persuihin? Miten tapaus liittyy EU-vihaajaan? Kun yrität keinotekoisesti luoda vihaamillesi asioille rinnastuksia, niin se vaatii älykkyyttä, jotta tarina kuulostaa uskottavalta. Olet itse ampunut omat nilkkasi tohjoksi näillä kaoottisilla saduillasi. Miksi olet Suomivihaaja?


    • Näillä_mennään

      "Eli toisin sanoen puhutaan talouskasvusta ja kulutuksesta ja mutta jätetään sanomatta,
      että sehän tarkoittaa juuri euroopan unionin jäsennyyttä ja integraatiota."
      Hyvä, että annat älysi valaista meitä tyhmiä. Siis talouskasvu = EU:n jäsenyys, ja kulutus = integraatio.

    • Siis talouskasvu = EU:n jäsenyys, ja kulutus = integraatio. !

      KYLLÄ PITÄÄ PAIKKANSA ! OIKEIN KYLLÄ ... Kyllä kyllä pitää paikkansa.
      Mistä sä tuon keksit ... ?

      Aivan oikein todella hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe