Eli tämä hauveli aloittaa räköttämisen heti kun hää yksin ja jatkaa sitä niin kauan kun joku tulee kotiin. Eroahdistusta selvästi. Mitä tässä voi tehdä pitäisikö yrittää puhua asiallisesti omistajan kanssa. Jatkuva pitkäaikainen koiran haukku on varoituksen aihe mutta en haluaisi kannella asiasta isännöitsijällekään...
Vastaukset 7
- wrxy
Omistaja voi olla täysin tietämätön haukunnasta.
Jos henkilö on sen tyyppinen, että hänen kanssa pystyy puhumaan tai sitten jättää nimetön lappu luukusta..
Jättää poistuessa radion auki hiljaiselle. Musiikkia, pelkkä puhe voi hämmentää kuka siellä puhuu. - aktivaattori
Kannattaa tehdä muutakin kuin tänne kirjoittaa kun se koira ei tätä lue kuitenkaan!
- 88299P
Kyllä tyhmä saa olla, mutta ei sitä pidä kaikille näyttää....
- Ayne
Tohtori Melahoito: olet näköjään itse hoidon tarpeessa !
- TohtoriMelahoito
Totta, Tohtori Melahoito käytti vuosia melojen tutkimista ennen kuin kehitti maailman mullistavan mela terapiansa. Ilman omia kokemuksia mela terapia ei ikinä olisi voinut olla yhtä mullistava, suosittelen että otat melasi käteen ja rynkytät ja toistat sitä kunnes ymmärrät mela terapian syvimmän olemuksen.
- vittumitä.touhua
Tosi ärsyttävää jatkuva pienien koirien jatkuva räkötys. Isommat eivät hauku kuin aiheesta jos sittenkään
- Anonyymi
Valita isännöitsijälle ja laita ylös kellonajat, päivämäärät milloin se koira haukkuu. Itse tein valituksen ja oli ylhäällä häiriöajat. Koiran räksytys loppui, kun isännöitsijä puuttui asiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811223- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46565
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 23498
- 26482