Koksu viivojen vetäminen on yleistynyt Savonlinassa.

kiteenkeri

Poliisit ovat huolissaan lisääntyneestä toiminnasta.

12

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wkdpew

Onko tällainen uutinen ollut ja missä? Jostain syystä piristeiden parissa puuhastelulle ei ole tehty siellä mitään vaikka siitä on vuosia puhuttu. Tutkiiko siellä virkamiehet muutakaan mitä virkavelvollisuuteen kuuluisi..

• dadaa1237

90-luvulta alkaen erään huumepiireissä pyörineen tytön setä oli poliisina Savonlinnassa kuulemma. Kaveripiiri edelleen tällä jo nelikymppisellä naisella on samaa Kellarpellon ja Nätkin paskajengiä, kaikkihan noissa kuvioissa tuntee toisensa. Yhteys on tykinkuuliin ainakin Helsingin päässä mitä oon sivusta seuraillu ja tuovat mitä tuovat Venäjältä Viroon Värskan kohdilta ja siitä sitte Suomeen. Virolainen lähteeni nimesi juuri Värskan.

• rwesy

Onko poliisi tutkinut jo kaikki lähivuosien katoamiset kuten kuuluisi ja jos ei niin mistähän se mahtaa johtua? Ilmeisesti ei aivan kaikki ole siinä kaupungissa kunnossa.

• Telataipale

En asu enää siellä suunnalla, enkä ole kuullut katoamisista. Ennen vanhaan Nätkin paskajengi otti tyttöjä kyytiin ja vei Aholahden diskoon...Mun koulukaverin huumasivat eikä muista piikityksestä mitään, jälki vissiin oli jäänyt. Näin itse kertoi. Nyt siis otteet koventuneet?

Jos kerran on kadonu viime vuosien aikana porukkaa, niin tuskin hengissä ovat. Tapettu tietty jossain mummonmökillä Sulkavan perämetsässä ?!?

• wety
        Telataipale kirjoitti:

En asu enää siellä suunnalla, enkä ole kuullut katoamisista. Ennen vanhaan Nätkin paskajengi otti tyttöjä kyytiin ja vei Aholahden diskoon...Mun koulukaverin huumasivat eikä muista piikityksestä mitään, jälki vissiin oli jäänyt. Näin itse kertoi. Nyt siis otteet koventuneet?

Jos kerran on kadonu viime vuosien aikana porukkaa, niin tuskin hengissä ovat. Tapettu tietty jossain mummonmökillä Sulkavan perämetsässä ?!?

Vai että sulkavalla..Yksikin tutkimatta jäänyt tapaus on liikaa. Varsinkin jos vuosia katoamisen jälkeen henkilön sometilille on kylillä liikkuvien juorujen mukaan postattu jotakin mikä on sieltä poistettu hyvin nopeasti..

• owerghjk

Mitä sinne sit oli postattu? Kuulostaa älyttömältä.

• huoltaonhuomisest

Onneksi ovat edes huolissaan..

• siveyssirpa

Pennut veti ruokasoodaa nenään-
      leikkivät narkkaria
      onneksi puutuin asiaan!

• Jaffamuumi

Kellarpellossa kävi yksi koksu mies

• LaineenSanteri

Täällä vedetään vaan lakkaa ja alista

• mulleriitääsalmiakki

Pitäisi koventaa huume tuomioita

• Miekkoman

Nätki ja Kellarpelto mainittu
      Meillä eliittialueella ei näitä roskaväen lieveilmiöitä ole
      , sillä me Miekkoniemellä olemmekin onnellisia ja elämänmyönteisiä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe