Poliisit ovat huolissaan lisääntyneestä toiminnasta.
Koksu viivojen vetäminen on yleistynyt Savonlinassa.
12
126
Vastaukset
- wkdpew
Onko tällainen uutinen ollut ja missä? Jostain syystä piristeiden parissa puuhastelulle ei ole tehty siellä mitään vaikka siitä on vuosia puhuttu. Tutkiiko siellä virkamiehet muutakaan mitä virkavelvollisuuteen kuuluisi..
- dadaa1237
90-luvulta alkaen erään huumepiireissä pyörineen tytön setä oli poliisina Savonlinnassa kuulemma. Kaveripiiri edelleen tällä jo nelikymppisellä naisella on samaa Kellarpellon ja Nätkin paskajengiä, kaikkihan noissa kuvioissa tuntee toisensa. Yhteys on tykinkuuliin ainakin Helsingin päässä mitä oon sivusta seuraillu ja tuovat mitä tuovat Venäjältä Viroon Värskan kohdilta ja siitä sitte Suomeen. Virolainen lähteeni nimesi juuri Värskan.
- rwesy
Onko poliisi tutkinut jo kaikki lähivuosien katoamiset kuten kuuluisi ja jos ei niin mistähän se mahtaa johtua? Ilmeisesti ei aivan kaikki ole siinä kaupungissa kunnossa.
- Telataipale
En asu enää siellä suunnalla, enkä ole kuullut katoamisista. Ennen vanhaan Nätkin paskajengi otti tyttöjä kyytiin ja vei Aholahden diskoon...Mun koulukaverin huumasivat eikä muista piikityksestä mitään, jälki vissiin oli jäänyt. Näin itse kertoi. Nyt siis otteet koventuneet?
Jos kerran on kadonu viime vuosien aikana porukkaa, niin tuskin hengissä ovat. Tapettu tietty jossain mummonmökillä Sulkavan perämetsässä ?!? - wety
Telataipale kirjoitti:
En asu enää siellä suunnalla, enkä ole kuullut katoamisista. Ennen vanhaan Nätkin paskajengi otti tyttöjä kyytiin ja vei Aholahden diskoon...Mun koulukaverin huumasivat eikä muista piikityksestä mitään, jälki vissiin oli jäänyt. Näin itse kertoi. Nyt siis otteet koventuneet?
Jos kerran on kadonu viime vuosien aikana porukkaa, niin tuskin hengissä ovat. Tapettu tietty jossain mummonmökillä Sulkavan perämetsässä ?!?Vai että sulkavalla..Yksikin tutkimatta jäänyt tapaus on liikaa. Varsinkin jos vuosia katoamisen jälkeen henkilön sometilille on kylillä liikkuvien juorujen mukaan postattu jotakin mikä on sieltä poistettu hyvin nopeasti..
- owerghjk
Mitä sinne sit oli postattu? Kuulostaa älyttömältä.
- huoltaonhuomisest
Onneksi ovat edes huolissaan..
- siveyssirpa
Pennut veti ruokasoodaa nenään-
leikkivät narkkaria
onneksi puutuin asiaan! - Jaffamuumi
Kellarpellossa kävi yksi koksu mies
- LaineenSanteri
Täällä vedetään vaan lakkaa ja alista
- mulleriitääsalmiakki
Pitäisi koventaa huume tuomioita
- Miekkoman
Nätki ja Kellarpelto mainittu
Meillä eliittialueella ei näitä roskaväen lieveilmiöitä ole
, sillä me Miekkoniemellä olemmekin onnellisia ja elämänmyönteisiä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565