Tupruttelija

yx_autolla_ajava

Kukas se tupruttelee savuja ja saastuttaa Iin ilman. Kun ohi autollakin ajaa, niin ottaa niin henkeen. Lisäksi saastuttaa päiväkodin ja muut puhtaan ilman tarvitsijat. Eikö Iissä ole kuivia polttopuita tarjolla vai onko päiväkodin ilmanottopaikka tehty väärään paikkaan?

Älkääpäs iiläiset tehkö itsestänne naurunalaisia.

4

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ittumaineniiläinen

Ootkos sinä se sama kaveri , joka ajjaa sillä vanahalla tojotalla joka savvuuttaa niin prkleesti.
      Ja ekkö nää ite käy shellin parkisa joka aamu savulla tupruttelleen norttia?
      Vai mennee muka savu silimään ku ajjaa Iin ohi.
      Älä prkle aja, pysy kotona jos on niin herkkä nokka!

• ittumaineniiläinen

.....niin ja vielä.
        Jos haluat nauraa niin katoppa stna
        Suomen hauskinta miestä, Ismo Leikolaa netistä tai
        melekeen yhtä hauskaa ja naurattavvaa ukkoa, Sami Hedbergiä telekkarista,
        niin alakaa naurattaa ja kovasti stna!

• 24680

minä lähettelen savumerkkejä tex willerille. se tulee panemaan iin asiat kuntoon. minua ette estä. son saakutin varma...

• Anonyymi

Näiden satojen metrien korkeiden teollisuustuulimyllyjen impulssi-infraäänipaineaaltoilut ulottuvat 60 kilometrin säteelle. Jokaisesta mylllystä lähtevät eri paineaaltoilut eri taajuisilla impulsseilla. riippuu siitä, mihin suuntaan rupellit on asennettu: merelle tai mantereelle. Vaikutus on oksettava luonnolle ja ihmisille. Mitä kauemmin vaikutuksen alaisena on sitä nopeammin ns. ’vanhuuden’ oireet alkavat. Sydämen rytmihäiriöt, tinnitusta, korkea verenpaine, paineen tunne päässä, päänsärky, niska-hartiasäryt, nivelkivut, oksettava olo, levottomat yöt, ripuli jne. Heti, kun ajat 60 km:n päähän pahimmalta tuulivoima-alueelta, oireet helpottuvat. Tunnet ihanaa vapautuneisuutta. Kireys häviää. Ihanaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2066
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      116
      1685
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      43
      1541
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1477
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      121
      1023
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe