Kukas se tupruttelee savuja ja saastuttaa Iin ilman. Kun ohi autollakin ajaa, niin ottaa niin henkeen. Lisäksi saastuttaa päiväkodin ja muut puhtaan ilman tarvitsijat. Eikö Iissä ole kuivia polttopuita tarjolla vai onko päiväkodin ilmanottopaikka tehty väärään paikkaan?
Älkääpäs iiläiset tehkö itsestänne naurunalaisia.
Tupruttelija
4
138
Vastaukset
- ittumaineniiläinen
Ootkos sinä se sama kaveri , joka ajjaa sillä vanahalla tojotalla joka savvuuttaa niin prkleesti.
Ja ekkö nää ite käy shellin parkisa joka aamu savulla tupruttelleen norttia?
Vai mennee muka savu silimään ku ajjaa Iin ohi.
Älä prkle aja, pysy kotona jos on niin herkkä nokka!- ittumaineniiläinen
.....niin ja vielä.
Jos haluat nauraa niin katoppa stna
Suomen hauskinta miestä, Ismo Leikolaa netistä tai
melekeen yhtä hauskaa ja naurattavvaa ukkoa, Sami Hedbergiä telekkarista,
niin alakaa naurattaa ja kovasti stna!
- 24680
minä lähettelen savumerkkejä tex willerille. se tulee panemaan iin asiat kuntoon. minua ette estä. son saakutin varma...
- Anonyymi
Näiden satojen metrien korkeiden teollisuustuulimyllyjen impulssi-infraäänipaineaaltoilut ulottuvat 60 kilometrin säteelle. Jokaisesta mylllystä lähtevät eri paineaaltoilut eri taajuisilla impulsseilla. riippuu siitä, mihin suuntaan rupellit on asennettu: merelle tai mantereelle. Vaikutus on oksettava luonnolle ja ihmisille. Mitä kauemmin vaikutuksen alaisena on sitä nopeammin ns. ’vanhuuden’ oireet alkavat. Sydämen rytmihäiriöt, tinnitusta, korkea verenpaine, paineen tunne päässä, päänsärky, niska-hartiasäryt, nivelkivut, oksettava olo, levottomat yöt, ripuli jne. Heti, kun ajat 60 km:n päähän pahimmalta tuulivoima-alueelta, oireet helpottuvat. Tunnet ihanaa vapautuneisuutta. Kireys häviää. Ihanaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115198Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251666