Kukas se tupruttelee savuja ja saastuttaa Iin ilman. Kun ohi autollakin ajaa, niin ottaa niin henkeen. Lisäksi saastuttaa päiväkodin ja muut puhtaan ilman tarvitsijat. Eikö Iissä ole kuivia polttopuita tarjolla vai onko päiväkodin ilmanottopaikka tehty väärään paikkaan?
Älkääpäs iiläiset tehkö itsestänne naurunalaisia.
Tupruttelija
4
119
Vastaukset
- ittumaineniiläinen
Ootkos sinä se sama kaveri , joka ajjaa sillä vanahalla tojotalla joka savvuuttaa niin prkleesti.
Ja ekkö nää ite käy shellin parkisa joka aamu savulla tupruttelleen norttia?
Vai mennee muka savu silimään ku ajjaa Iin ohi.
Älä prkle aja, pysy kotona jos on niin herkkä nokka!- ittumaineniiläinen
.....niin ja vielä.
Jos haluat nauraa niin katoppa stna
Suomen hauskinta miestä, Ismo Leikolaa netistä tai
melekeen yhtä hauskaa ja naurattavvaa ukkoa, Sami Hedbergiä telekkarista,
niin alakaa naurattaa ja kovasti stna!
- 24680
minä lähettelen savumerkkejä tex willerille. se tulee panemaan iin asiat kuntoon. minua ette estä. son saakutin varma...
- Anonyymi
Näiden satojen metrien korkeiden teollisuustuulimyllyjen impulssi-infraäänipaineaaltoilut ulottuvat 60 kilometrin säteelle. Jokaisesta mylllystä lähtevät eri paineaaltoilut eri taajuisilla impulsseilla. riippuu siitä, mihin suuntaan rupellit on asennettu: merelle tai mantereelle. Vaikutus on oksettava luonnolle ja ihmisille. Mitä kauemmin vaikutuksen alaisena on sitä nopeammin ns. ’vanhuuden’ oireet alkavat. Sydämen rytmihäiriöt, tinnitusta, korkea verenpaine, paineen tunne päässä, päänsärky, niska-hartiasäryt, nivelkivut, oksettava olo, levottomat yöt, ripuli jne. Heti, kun ajat 60 km:n päähän pahimmalta tuulivoima-alueelta, oireet helpottuvat. Tunnet ihanaa vapautuneisuutta. Kireys häviää. Ihanaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708