Ajatele Marde ne joka elä vuosi tolkulla että ne ei muista mitän kun ne on niin sekasin kun ne otta kaikken näköistä mistä tule sekasin ajatele jos jollain mene vaikapa 10 vuotta että ei muista mitän niin eikö hänellä mene elämä hukkan.😞
Ajatele jos joku voitta 90 miljona euro jackpot sitten hän narkka ja ryppä ja pela ja juhli ja käy huorissa 10 vuotta eikä muista mitän ja sitten on kaikki rahat mennyt ja kaikki kaverit jättänyt kun ne on halunut oman osuden rahoista ja kun se voittaja ei ole antannut nille niin ne on sitten jättänyt hänet oman onnensa nojan.😞
Sitten kun hän tämän jälken pala todellisuuten hän teke itse murha eli se 90 mijona mitä piti hänelle tuoda onnelisutta teki hänet niin epä onneliseksi että hän teki itse murha.😞
Minä olen katsonnut youtube mielenkintoisia videoitta kuinka ne lotto voitajat ovat elännet ja se on mennyt just niin kun minä tähän olen kirjoittanut vaikka ne ovatkin vannonet ennen kun ne ovat voittanet että jos ne voitta ne käyttä raha järkevästi eli itsellä on ollut 47.900,- ja ne meni 2 kuukaudessa osti pari autoa ja narkkasin mutta en käytännyt alkoholia enkä pelennut enkä käynyt huorissa silti ne meni 2 kuukaudessa että oli sen jälken sekä lompsa että tili matti sinä oli tietenkin se että jokainen joka haluisi oman osuden lähettivät laskuja niin se tietenkin vaikutta sihen että ne meni niin nopesti eli sama han se on jos voitta euro jackpot eli se on monella mennyt niin kun olen tähän kirjoittanut.😞
Epä onnen lotto voitajat.
1
56
Vastaukset
- dfgdgfdggfdgd
On vaikea lukea tekstiäsi, kun melkein kaikki teksti on kirjoitettu täysin pieleen...
Toki youtubessa on joitakin videoita lottovoittajista, jotka ovat haaskanneet rahansa, mutta lottovoittajia on maailmassa kymmeniä tuhansia, joten nuo eivät todellakaan edusta enemmistöä lottovoittajista. Vain pikkuriikkistä osaa lottovoittajista.
Niistä, jotka ovat huolehtineet raha-asioistaan, ei videoita pahemmin löydy, koska he yleensä pakoilevat julkisuutta (ja hyvästä syystä). Itse asiassa, monet eivät kerro voitostaan lähes kenellekään ihmiselle, korkeintaan omalle perheelleen. Jos kyseessä on sinkku, ei välttämättä kenellekään. Kerskailu lottovoitolla kun on typerää.
Itse olen toki voittanut parhaimmillaan vain pari tonnia, mutta en maininnut tuosta voitostakaan kenellekään. Rahan käytin pääosin yhden lainan lyhennykseen, osan laitoin säästöön ja sitten käyttäydyin kuin koko voittoa ei tullutkaan. Ei voitosta mitään hyötyä olisikaan, jos sen vaan haaskaa heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091