Epä onnen lotto voitajat.

Juuuust

Ajatele Marde ne joka elä vuosi tolkulla että ne ei muista mitän kun ne on niin sekasin kun ne otta kaikken näköistä mistä tule sekasin ajatele jos jollain mene vaikapa 10 vuotta että ei muista mitän niin eikö hänellä mene elämä hukkan.😞

Ajatele jos joku voitta 90 miljona euro jackpot sitten hän narkka ja ryppä ja pela ja juhli ja käy huorissa 10 vuotta eikä muista mitän ja sitten on kaikki rahat mennyt ja kaikki kaverit jättänyt kun ne on halunut oman osuden rahoista ja kun se voittaja ei ole antannut nille niin ne on sitten jättänyt hänet oman onnensa nojan.😞

Sitten kun hän tämän jälken pala todellisuuten hän teke itse murha eli se 90 mijona mitä piti hänelle tuoda onnelisutta teki hänet niin epä onneliseksi että hän teki itse murha.😞

Minä olen katsonnut youtube mielenkintoisia videoitta kuinka ne lotto voitajat ovat elännet ja se on mennyt just niin kun minä tähän olen kirjoittanut vaikka ne ovatkin vannonet ennen kun ne ovat voittanet että jos ne voitta ne käyttä raha järkevästi eli itsellä on ollut 47.900,- ja ne meni 2 kuukaudessa osti pari autoa ja narkkasin mutta en käytännyt alkoholia enkä pelennut enkä käynyt huorissa silti ne meni 2 kuukaudessa että oli sen jälken sekä lompsa että tili matti sinä oli tietenkin se että jokainen joka haluisi oman osuden lähettivät laskuja niin se tietenkin vaikutta sihen että ne meni niin nopesti eli sama han se on jos voitta euro jackpot eli se on monella mennyt niin kun olen tähän kirjoittanut.😞

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdgfdggfdgd

      On vaikea lukea tekstiäsi, kun melkein kaikki teksti on kirjoitettu täysin pieleen...

      Toki youtubessa on joitakin videoita lottovoittajista, jotka ovat haaskanneet rahansa, mutta lottovoittajia on maailmassa kymmeniä tuhansia, joten nuo eivät todellakaan edusta enemmistöä lottovoittajista. Vain pikkuriikkistä osaa lottovoittajista.

      Niistä, jotka ovat huolehtineet raha-asioistaan, ei videoita pahemmin löydy, koska he yleensä pakoilevat julkisuutta (ja hyvästä syystä). Itse asiassa, monet eivät kerro voitostaan lähes kenellekään ihmiselle, korkeintaan omalle perheelleen. Jos kyseessä on sinkku, ei välttämättä kenellekään. Kerskailu lottovoitolla kun on typerää.

      Itse olen toki voittanut parhaimmillaan vain pari tonnia, mutta en maininnut tuosta voitostakaan kenellekään. Rahan käytin pääosin yhden lainan lyhennykseen, osan laitoin säästöön ja sitten käyttäydyin kuin koko voittoa ei tullutkaan. Ei voitosta mitään hyötyä olisikaan, jos sen vaan haaskaa heti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe