Vaimo +50v kertoi koko asian KOKEMUKSESTA

puhnumerolöytyy

Vieläkin kesä 2018 taphtuma saa kivan fiiliksen. Monet koko asioista sanoo että turhaa ja lapsellista mutta asiallapa on väliä kuitenkin ns viihde mielessäkin. Joskus aina vaimo doggingia harrastaa kun löytyy sopivia miehiä joita vuosien mittaan on pari jäänytkin tutuiksi. Kesällä eräässä tapahtumassa oli hiukan iloisella tuulella oleva nuorimies 26v tyhjentämässä "tankkiaan" matkailuautomme takana olevaan puskaan. Siisti mies yleisilmeeltään ja hieman hätkähti kun ikkunasta huikkasin että helpottiko? :-) nuorimies kokosi itsensä samantien ja tuli ikkunaan pyytelemään anteeksi mutta hätä ei lue lakia kertoi. Kertoi vain että toinen paine ei helpottanut yhtään. Johon minä vanhana 50 kettuna että siihen löytyy heti helpotusta. Nuorimies kiinnostui että voi kun olisikin niin helppoa. Kehotin kiertämään ovelle ja vaimo oli juuri tullut uimasta ja loikoi penkillä alastomana pyyhkellä ja kuuli koko jutustelun ja oli heti kiinnostuneena kuulemastaan. Ihan nainen minulla:-) mies tuli ovelle ja pyysin sisälle,mies pudotti alaleukansa kun vaimo oli tuolissa selällään alasti ja hymyili. Kehotin miestä heti nuolaisemaan posliini pillua. Mies katseli minua ja vaimoa kysyvän näköisenä ja vaimo sanoi että tottele nyt kun mieskin pyytää. Nuorimies innoissan vaimon jalkojen väliin ja silmin nähden piti puuhasta. Pyysin vaimoa kääntymään peppu psytyyn ja sanoin miehelle että nyt saat takaapäin helpotusta siihen toiseen paineeseen. Housut putosi sekunnissa ja vaimo ei nähnyt heiluvaa kalua mutta minä näin !! 19cm arviolta ! mutta se terskan koko ja varsi! siis kuin sieni iso semmoinen hattuinen ja paksuutta 6 cm VARMASTI! Nyt oli hieno tilanne. Mies alkoi liikuttelemaan terskan päätä pillunsuulla ja liukkaan märkähän vaimo oli ja eikun terska liukui pilluun ja vaimon huudahdus oli hieno ooooohhhhhh iso iso iso iso hoki vain ihanaaaaaaaaa.
Mies lykkeli 1.5minuuttia ja silloin alkoi spermaa tulla . Mies lähti ja vaimo jäi kuumaksi ja sain liukkaille ruiskia. Vaimo kertoi että tuntui mahtvan hyvältä ja sen totuuden että iso tuntuu paremmalta.

2

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V.vaala

      Vaimosi nimi on 'Nyrkki-Kyllikki'.

    • Anonyymi

      "puhnumerolöytyy" nimimerkkillä kirjoittelin ja vappuna tilanne toistuu hyvinkin samassa paikassa. Vaimo on innoissaan koska nuorukaisen kalun koko on jotain aivan erilaista johon on kotioloissa tottunut vuosien mittaan (normi keskirajojen yli hieman onneksi kuitenkin ollaan) Tentannut vaimoa monta kertaa samalla kun lykin takaa että oliko se miten erilaisen tuntuinen ja vaimo huokaillen kertoo että oli se täyttävä kokemus ja kun tunsi että pian alkaa spermaa pumpata iso kalu niin se kalun syke oli pikku orgasmien tulemisien tuntuista eli odottaa kovasti vappua . Tällä kertaa on seksi asu päällä korsetti ja verkkosukat valmiina. Nuori mies on myös kovin innoissaan koska ei ole vakituista tyttö ystävää ja satunnaiset on jääneet seksi puuhiltaan kesken kun nuoret tyttöset ei oikein "toimi" ja nuori sonni on hekumoissaan miten sai kerrankin nussia vapautuneesti ja tuntea kun pussit läpsyi vaimon posliinia vasten. Myös hämmästyi miten tunnokas oli pimpsa ja terska lupsahti tiukan renkaan läpi kuitenkn joustavasti. Vaimo piti isosta terskasta tosi paljon kun se hiveli nautinnollisesti. Vappua odotellessa NAM!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      561
      6173
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      114
      2220
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      2001
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      134
      1917
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      65
      1660
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1617
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1395
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      61
      1262
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      71
      1108
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1025
    Aihe